De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Transcendence (Wally Pfister, 2014)

    Ik meen dat ik al eens een topic over deze film gezien had, maar ik kan hem niet terugvinden.

    Transcendence wordt het regiedebuut van Wally Pfister. Pfister is tot nogtoe vooral bekend als de man achter de camera voor de films van Christopher Nolan (naast een heleboel andere films). Nolan doet dan ook als producent mee.

    Details over het plot zijn vooralsnog schaars, maar een van de belangrijkere plotelementen draait om het overzetten van menselijk bewustzijn naar computers. Op basis van een gelekte vroege versie van het script zou het daarbij gaan om het bewustzijn van de hoofdrolspeler, die vlak daarna vermoord wordt (en wiens bewustzijn dus voortleeft in een supercomputer) .

    De hoofdrol is voor ene Johnny Depp, die dit keer de malle hoedjes, make up en maniertjes achterwege laat, getuige de eerste setfoto.




    Verdere rollen zijn voor Paul Bettany en Nolan-alumni Morgan Freeman, Cillian Murhpy en Rebecca Hall.

    Transcendence is vanaf april 2014 in de bioscoop te zien, zowel in Amerika als bij ons.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #2

    Standaard

    Hier was inderdaad al een topic van maar de zoekmachine vind deze niet.

    Zeer interessante film lijkt me dit............ook het feit dat Johnny Depp weer eens een normale rol speelt. Hij blijft een zeer goed acteur vind ik.

  3. #3

    Standaard

    Hier vinden jullie 2 teasers, de volledige trailer verschijnt vandaag, terminste dat las ik.

    http://trailers.apple.com/trailers/wb/transcendence/

  4. #4

    Standaard

    Laat maar komen die trailer..........

  5. #5

    Standaard

    De eerste trailer.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •