De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Probleem met Optoma HD20

    Omdat het me niet lukt het probleem op internet te achterhalen, hoop ik dat hier iemand kan helpen:

    Als ik mijn Optoma HD20 beamer aanzet start de lamp start even op, maar het lichtje blijft groen knipperen. Na een seconde of vijf wordt het knipperende groene lichtje vervangen door twee andere lichtjes: een rode en een knipperende oranje.

    Iemand die dit probleem bekend voorkomt? In totaal heb ik denk ik hooguit 200 a 250 films bekeken, dus de lampduur van 4000 uur zou bij lange na nog niet bereikt moeten zijn.

    Ik lees graag reacties, bedankt alvast!

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger Bekijk bericht
    Omdat het me niet lukt het probleem op internet te achterhalen, hoop ik dat hier iemand kan helpen:

    Als ik mijn Optoma HD20 beamer aanzet start de lamp start even op, maar het lichtje blijft groen knipperen. Na een seconde of vijf wordt het knipperende groene lichtje vervangen door twee andere lichtjes: een rode en een knipperende oranje.

    Iemand die dit probleem bekend voorkomt? In totaal heb ik denk ik hooguit 200 a 250 films bekeken, dus de lampduur van 4000 uur zou bij lange na nog niet bereikt moeten zijn.

    Ik lees graag reacties, bedankt alvast!
    Altijd vervelend als er iets niet werkt

    Op internet is met google heel veel te vinden, zoek dan wel in het engels met bijvoorbeeld de volgende termen:

    Optoma HD20 flashing green red light (of amber)

    Je vind dan bijvoorbeeld dit:

    http://www.manualowl.com/m/Optoma/HD...211508?page=40

    Het lijkt erop dat je problemen hebt met je fan..... de boel al eens geprobeerd stofvrij te maken?

    Mocht je het niet kunnen vinden dan hoop ik dat je nog garantie hebt, iig sterkte toegewenst.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Altijd vervelend als er iets niet werkt
    Tja, en een tijdje geleden was er ook al iets kapot aan dat ding. Dat viel gelukkig nog binnen de garantie, nu is die helaas verlopen.

    Ik ga op zoek, dank je!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •