De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: 2ndcult.nl

  1. #1

    Standaard 2ndcult.nl

    Ik heb jarenlang een behoorlijke collectie opgebouwd en ben al een hele tijd actief in het verkoophoekje van dvd.nl en andere sites. Aangezien ik het tegenwoordig niet meer nodig vind om álle dvd's die ik al gezien heb te bewaren, ben ik begonnen met een nieuw project. Niet alleen vanwege ruimte (en geld) gebrek komt dit goed uit, maar ik vond de basis van het idee al meteen iets om enthousiast van te worden. Gezien de hoge prijzen voor films die je niet zomaar bij een MediaMarkt of Blokker tegenkomt, leek het me een leuk initiatief om zelf iets op poten te zetten dat op een kleinschalige manier de wat obscure en simpelweg apartere titels voor een betaalbare prijs aan de man brengt.


    Zo begon http://2ndcult.nl/nl/ en die is vanaf vandaag online. Met kortingscode 'dvdnl10' krijg je nu 10% korting en met het 'liken' van de facebook valt er nog meer leuks te behalen.


    Ik ben op dit moment vooral benieuwd naar wat feedback op de site (gebruiksvriendelijkheid e.d, maar ook de prijzen en het aanbod). Er moeten nog velen titels worden toegevoegd, maar de basis staat er en is klaar voor business. Mocht dit niet toegestaan ze of niet de plek voor dergelijke topics, mijn excuses.

  2. #2

    Standaard

    Tot nu toe een prima site. Ook leuk aanbod! Ik hoop snel dat er wat nieuwe blu-rays worden toegevoegd .

  3. #3

    Standaard

    Bedankt voor je reactie! Erg leuk om te horen. Zal m'n best doen om er wat blu-rays bij te krijgen (gaat ongetwijfeld gebeuren), maar ben zelf nog altijd niet 'om' wat dat betreft Dus dat zal wat minder prominent blijven dan het dvd aanbod,

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •