Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 272 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik vind Zack Snyder een prima regisseur voor deze film,maar ben minder blij dat hij aan het script werkt.

    Ik weet nog dat ik enorm uitkeek naar Sucker Punch,maar dat script was echt om te huilen.De film is bijna een lange video clip.
    Een goede muziek smaak heeft hij zeker.[Watchmen,Sucker Punch]
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-09-2013 om 13:27

  2. #52

    Standaard

    Sucker punch is echt een verstand op nul film. Maar wel leuk.

  3. #53

    Standaard

    http://www.superherohype.com/news/ar...-and-seasonedq

    It was less than a month ago that Warner Bros. set social media on fire with word that Ben Affleck had signed on to play Bruce Wayne/Batman in Zack Snyder's still-untitled Superman/Batman follow-up to Man of Steel. Today, Warner Bros. CEO Kevin Tsujihara said, via Variety, that Affleck is the "perfect" choice and revealed that the Dark Knight will have been around for some time when the film begins.

    “[He will be] tired and weary and seasoned and been doing it for awhile,” said Tsujihara of Wayne and his cowled alter ego. "...We think it’s going to be huge."

    Henry Cavill will, meanwhile, reprise his role as Superman alongside co-stars Amy Adams, Laurence Fishburne and Diane Lane.

    The new film is being scripted by David S. Goyer from a story he co-created with Zack Snyder. Charles Roven and Deborah Snyder are producing, with Benjamin Melniker, Michael E. Uslan and Wesley Coller serving as executive producers. It is scheduled to hit theaters on July 17, 2015.

    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=8YcOle0dahM


  4. #54

    Standaard

    Net gelezen op NU.nl dat justin bieber op instagram een hint maakte naar een rol in Batman Vs. Superman als robin ��
    'Some men just wanna watch the world burn'

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DylanXD13 Bekijk bericht
    Net gelezen op NU.nl dat justin bieber op instagram een hint maakte naar een rol in Batman Vs. Superman als robin 😡
    En daarvoor heeft hij/zij/het via twitter aangekondigd dat-ie iets 'grappigs' ging doen, met verwijzing naar de spoof-site funny or die. Daar zal binnenkort dan wel iets hiervan terug te vinden zijn.

    M.a.w.: Prank. Niets aan de hand. Gewoon doorlopen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  6. #56
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Help....
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #57

    Standaard

    Ik hoop dat ze een groot verlies maken en de makers flop prijzen in de wacht slepen als die idioot (Bieber) in de film speelt. Ga hem dan sowieso niet kijken. Tenzij hij een boom speelt die later in de film omwaait en al zijn takken (botten) breekt.
    --

  8. #58

    Standaard

    Het is toch fake mensen..geloven jullie dit zelf?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Het is toch fake mensen..geloven jullie dit zelf?
    Ja moet wel. Het zou de ondergang van de franchise zijn.

  10. #60

  11. #61

    Standaard

    Ach, sommigen (ik niet) vinden zoiets 'verfrissend' en 'een andere kijk'

  12. #62

    Standaard

    Maar denk je eens in...............Bieber in deze film. Commercieel gezien een briljante zet..........al die kleine meisjes die naar deze film heen gaan om Robin te gaan zien
    Word ook gezellig in de bioscoop straks

  13. #63

    Standaard

    Ik snap het wel. Over beide gaat het gerucht dat ze homofiel zijn.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Ik snap het wel. Over beide gaat het gerucht dat ze homofiel zijn.
    Dus volgens jou zouden ze gecast worden omdat ze homofiel kunnen zijn

  15. #65

    Standaard

    Jeroeni...............kijk eens naar de rest van de bijdragen van Rene op dit forum.

    Hij komt af en toe langs en dan reageert hij zich even af door een nietszeggende opmerking te plaatsen. Niets om je druk over te maken

    Mijn opmerking sloeg ook nergens op maar af en toe draag ik ook nog wat bij (denk ik dan).

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Jeroeni...............kijk eens naar de rest van de bijdragen van Rene op dit forum.

    Hij komt af en toe langs en dan reageert hij zich even af door een nietszeggende opmerking te plaatsen. Niets om je druk over te maken

    Mijn opmerking sloeg ook nergens op maar af en toe draag ik ook nog wat bij (denk ik dan).
    Zeker draag je vaak wat bij op het forum,ben het 100% met je eens deze keer.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-09-2013 om 14:53

  17. #67

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dus volgens jou zouden ze gecast worden omdat ze homofiel kunnen zijn
    Nee, ik maakte een grapje. Geez.

  19. #69

    Standaard

    De afgelopen dagen zijn diverse berichten opgedoken die erop wijzen dat we in Batman versus Superman meer superhelden gaan zien -wat het waarschijnlijk nadrukkelijker in de richting van een Justice League-film gaat sturen. Volgens The Wrap is ene Adam Driver nadrukkelijk in beeld als mogelijke Nightwing. Het artikel vermeldt overigens ook dat er nog sprake is van minstens twee andere serieuze kandidaten.

    Daarnaast hebben Olga Kurylenko, Gal Gadot en Elodie Yng al testopnames als de rug voor wat vermoedelijk de rol van Wonder Woman is, of mogelijk voor deze film 'slechts' haar alter ego in menselijke vorm.

    Er is verder sprake van een mogelijke korte cameo van The Flash.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  20. #70

    Standaard

    Op volgende link kan je de foto's van op Comic-Con vinden van de nieuwe batsuit voor deze film (De foto's staan onderaan het artikel:
    http://www.superherohype.com/news/30...n-of-justice#/

  21. #71

    Standaard

    Een eerste foto van Ben Affleck als Batman:

    Laatst aangepast door bart22 : 25-07-2014 om 11:59

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Een eerste foto van Ben Affleck als Batman:

    Werkt niet de afbeelding, dan maar ff zo :


  23. #73

    Standaard

    Vreemd van die afbeelding. Ik zie die in deze browser (waar ik zelf ingelogd ben wel staan). Maar in 2 andere browsers (waar ik niet ingelogd ben) niet. Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
    Laatst aangepast door bart22 : 25-07-2014 om 12:11

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Vreemd van die afbeelding ik zie die in deze browser (waar ik zelf ingelogd ben wel staan). Maar in 2 andere browsers (waar ik niet ingelogd ben niet). Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
    De door jou geplaatste afbeelding is hier niet te zien, ook niet als ik ben ingelogd.

    Bij andere browsers ook niet trouwens, wel raar idd.

    Maar goed, de afbeelding kan nu in ieder geval wel bekeken worden.

  25. #75
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Komt omdat die site geen deeplinken toestaat. Het feit dat de uploader het wel kan zien is omdat het in het cachegeheugen van zijn computer is opgeslagen.

    PS: het is trouwens al de tweede foto van Ben als Batman.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •