Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Recordaantal bezoekers!!!

    Wauw, volgens de statistieken: "Record aantal gebruikers: 164 op 14-10-2002 om 20:05"

    Jammer dat niet aantoonbaar gemaakt kan worden (als 't al zo is) dat dit komt vanwege het bezoek aan Buena Vista en de vele reacties erop....

    Vind iemand het bezwaarlijk als ik een heeeeeeeeel klein beetje krediet neem voor dit meer dan heuglijke feit?
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  2. #2

    Standaard

    Dit is er dus 1tje meer als het vorige record
    With great powers comes great responsibility - Uncle Ben - Spiderman

  3. #3

    Standaard

    Dus? Als ik de 100 meter 1/10.000e seconde sneller zou lopen als het wereldrecord zou ik dik tevreden zijn!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  4. #4
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard Re: Recordaantal bezoekers!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    "Record aantal gebruikers: 164 op 14-10-2002 om 20:05"

    en ik was er eentje van heb ik toch meegedaan met een recordpoging

  5. #5

    Standaard

    Congrats Ronald!

    (en de rest natuurlijk!)

  6. #6

    Standaard

    Gefeliciteerd Ronald, enne, je hebt er inmiddels al negen plusjes voor gekregen, ook niet verkeerd natuurlijk!

  7. #7

    Standaard

    En inmiddels staan we nu op 172, gescoord om 13:00
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #8

    Standaard

    Soow heey dat zijn er wel veel ineens overheen.
    With great powers comes great responsibility - Uncle Ben - Spiderman

  9. #9

    Standaard

    Goed teken. Hopelijk kunnen we mensen nu eens leren hoe een film écht bekeken moet worden Dan moeten de producenten zich er ook meer op gaan richten...

  10. #10

    Standaard

    t gaat goed!!!

    eerst stond die teller eindeloos lang op 18 maart ofzo met 163 gebruikers, nu ineens schiet het omhoog!

    zo zie je maar wat er gebeurt als het kabinet valt

  11. #11

    Standaard

    Tja, me zo'n actieve gebruikers als ik erbij!
    Waarsch!ijnlijk zijn er gewoon velen die nu een dvd-speler aanschaffen (zoals ik) omdat de prijzen toch al democratisch zijn geworden en het al meer ingeburgerd is en zo...

  12. #12

    Standaard

    Jeugd kijkt minder televisie is er zojuist onderzocht. Guttegut, hoe komen ze er op. Jeugd koopt namelijk massaal DVD. De ouderen volgen veelal later pas.
    Blangrijkste motief dat ik hoor: Eindelijk weer eens ononderbroken je in een film kunnen inleven. Het is namelijk niet prettig dat midden in de aanval op Pearl Harbor de pamper of het maandverband met vleugeltjes voorbij komt vliegen. Erg verwarrend, erg verwarrend, tijdens een film.
    Televisie kijken gaat dus teruglopen.
    Let op: laatste nieuws: er komen veel goedkopere DVdf's op de markt. nadeel, de films worden onderbroken met reclamespots.
    Gaat DVD dus straks ook naar de klote.!!!!
    Toegegeven televisie kijken loopt ook bij mij drastisch terug sinds ik DVD heb. Ik heb inmiddels 40 tv-zenders, maar het ding staat nauwelijks nog aan.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Let op: laatste nieuws: er komen veel goedkopere DVdf's op de markt. nadeel, de films worden onderbroken met reclamespots.
    Gaat DVD dus straks ook naar de klote.!!!!
    LOL
    Ik moet toegeven dat ik ook minder tv-uitzendingen bekijk sinds ik dvd kijk. Echter de tv staat wel meer aan. (schijnbare paradox )
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  14. #14

    Standaard

    Altijd handig als een ander forum plat ligt.
    181 op 08-11-2002 om 15:33.
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    181 op 08-11-2002 om 15:33.
    X

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kollie


    Er staat helemaal niks meer.
    Dat waren het aantal actieve gebruikers wat jij bedoelde, de piek van vandaag was 181.
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Altijd handig als een ander forum plat ligt.
    181 op 08-11-2002 om 15:33.
    Het was wel te merken, bij mij tenminste was het allemaal wat trager dan normaal
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Dat waren het aantal actieve gebruikers wat jij bedoelde, de piek van vandaag was 181.
    Klopt inderdaad, daarom had ik het met EDIT al weggehaald.

  19. #19
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    het gaat goed de laatste tijd met het record aantal bezoekers 192

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    het gaat goed de laatste tijd met het record aantal bezoekers 192
    Inderdaad, de teller heeft maanden op 163 gestaan en nu in een paar weken steeds gebroken.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #21
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Inderdaad, de teller heeft maanden op 163 gestaan en nu in een paar weken steeds gebroken.
    je zou bijna kunnen zeggen ,,binnen een paar dagen,,

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    het gaat goed de laatste tijd met het record aantal bezoekers 192
    Het loopt inderdaad heel erg goed qua bezoekersaantallen. Om jullie een idee te geven:

    Dit getal van 192 geeft aan hoeveel bezoekers er GELIJKTIJDIG op de site zijn, het is dus geen dagtotaal (!!!).

    Momenteel komen er dagelijks zo'n 8000 mensen een bezoekje brengen aan DVD.nl.

    Met elkaar zorgen deze mensen (= jullie ) ervoor dat er maandelijks meer dan 2.250.000 pagina's worden bekeken (gegevens voor oktober). Als we dit vergelijken met dezelfde periode een jaar geleden dan kunnen we rustig stellen dat er een enorme groei heeft plaatsgevonden, waarvoor uiteraard hartelijk dank!
    Eric van Ballegoie

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Het loopt inderdaad heel erg goed qua bezoekersaantallen. Om jullie een idee te geven:

    Dit getal van 192 geeft aan hoeveel bezoekers er GELIJKTIJDIG op de site zijn, het is dus geen dagtotaal (!!!).

    Momenteel komen er dagelijks zo'n 8000 mensen een bezoekje brengen aan DVD.nl.

    Met elkaar zorgen deze mensen (= jullie ) ervoor dat er maandelijks meer dan 2.250.000 pagina's worden bekeken (gegevens voor oktober). Als we dit vergelijken met dezelfde periode een jaar geleden dan kunnen we rustig stellen dat er een enorme groei heeft plaatsgevonden, waarvoor uiteraard hartelijk dank!
    Graag gedaan de rekening volgt

    doei Sonyman
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  24. #24
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie


    Momenteel komen er dagelijks zo'n 8000 mensen een bezoekje brengen aan DVD.nl.
    kijk en daar kun je toch wat mee lijk me
    is niet niks 8000 mensen per dag

  25. #25

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •