Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 88 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    De 2D en 3D uitgaven liggen al in de MM's van Brussel sinds zaterdag. Maar ik heb geen steelbook gezien.
    Ken je de prijzen ervan?

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Ken je de prijzen ervan?
    Ik heb 2D uitgave gekocht daar voor 22.99 EUR.

    De 3D laat me ijskoud en daar heb ik dus niet naar gekeken. Maar ieder zijn meug he.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik bel MM even of zij die collector edition krijgen,en wat dan de prijs is.

    UPDATE: De MM in Eindhoven krijgt de collector edition niet binnen,ook ligt de Bluray nog niet in de winkel.[net gebeld]

    Shit,vergeet ik te vragen of ze de Steelbook ook voor de 3D versie hebben.
    Welke collectors edition bedoel je?

  4. #54

    Standaard

    Media Markt Zwijnaarde verkoopt de Steelbook. Blu-ray + Dvd 22.90 EUR
    Dit zijn foto's ervan :
    IMG_0614.jpgIMG_0615.jpgIMG_0616.jpg

  5. #55

    Standaard

    Kan iemand die de UK editie heeft kijken of je als je de Digital Copy gaat downloaden, ook het audiocommentaar meekrijgt?

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Welke collectors edition bedoel je?
    Die met de Starfleet Phaser.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Media Markt Zwijnaarde verkoopt de Steelbook. Blu-ray + Dvd 22.90 EUR
    Dit zijn foto's ervan :
    IMG_0614.jpgIMG_0615.jpgIMG_0616.jpg
    De 3D versie is zeker geen steelbook ?

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    De 3D versie is zeker geen steelbook ?
    Nee

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Gisteren gezien en de 3D was echt goed, althans in mijn beleving!
    Net getest,en het is wel een stuk beter gedaan als Iron Man 3.

    Moet de 2D versie straks kijken,want vriendin kan niet goed tegen 3D.

    Wel jammer dat de 3D versie geen steelbook is.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-09-2013 om 14:20

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Die met de Starfleet Phaser.
    Das logisch dat men die niet heeft; dat is namelijk een Amazon exclusive.

  11. #61

    Standaard

    Hier een net overzicht van de extra's op de diverse uitgaves.

    En nu maar kijken hoe ik de extra's het beste (en goedkoopste) kan verzamelen ....

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En nu maar kijken hoe ik de extra's het beste (en goedkoopste) kan verzamelen ....
    Het zou me niets verbazen als deze binnenkort gewoon op YouTube te vinden zijn.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Das logisch dat men die niet heeft; dat is namelijk een Amazon exclusive.
    Het is ook logisch dat ik dat niet wist.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hier een net overzicht van de extra's op de diverse uitgaves.

    En nu maar kijken hoe ik de extra's het beste (en goedkoopste) kan verzamelen ....
    Ik zou Paramount niet belonen voor de schandalige manier waarop ze ons, de fans, behandelen door te double dippen om aan alle extra's te komen. Ik ga voor de goedkoopste versie en Paramount kan lekker het heen en weer krijgen.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Kan iemand die de UK editie heeft kijken of je als je de Digital Copy gaat downloaden, ook het audiocommentaar meekrijgt?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Het zou me niets verbazen als deze binnenkort gewoon op YouTube te vinden zijn.
    Ik wil ze graag zelf hebben. Star Trek extra's zijn 1 van de weinige die ik meerdere keren kijk.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Ik zou Paramount niet belonen voor de schandalige manier waarop ze ons, de fans, behandelen door te double dippen om aan alle extra's te komen. Ik ga voor de goedkoopste versie en Paramount kan lekker het heen en weer krijgen.
    Ik begrijp je helemaal. Maar ik wil ze toch hebben .

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Het zou me niets verbazen als deze binnenkort gewoon op YouTube te vinden zijn.
    Dat idee heb ik nu al met de 6 extra's van de NL uitgave. Duren maar 40 minuten bij elkaar en aan het einde van elk stukje staat er dat de film verkrijgbaar is op DVD en Blu-ray.
    Met dat soort reclame lijkt het wel op promotiemateriaal voor bijvoorbeeld YouTube.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  17. #67

    Standaard

    Nog iemand waarbij de 3D versie, de ondertitels niet in 3D staan? Enorm vervelend om naar te kijken. Als ik naar andere 3D films kijk heb ik dit ongemak niet en staat ook de ondertiteling in 3D. Bij Star Trek Into Darkness niet :S
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 17-09-2013 om 20:07

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nog iemand waarbij de 3D versie, de ondertitels niet in 3D staan? Enorm vervelend om naar te kijken. Als ik naar andere 3D films kijk heb ik dit ongemak niet en staat ook de ondertiteling in 3D. Bij Star Trek Into Darkness niet :S
    Zal eens gaan kijken.

    Kan inderdaad vervelend zijn als de ondertiteling niet in 3D is, vooral als de ondertiteling dan voor een bepaald object staat wat een beetje uit het beeld springt en dan krijg je dus eye strain. Vandaar dat bij sommige 3D films de ondertiteling verschuift, staat een bepaald object of persoon iets naar voren in het beeld dan zal de ondertiteling alleen aan de rechter of linker kant van het beeld staan.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Zal eens gaan kijken.

    Kan inderdaad vervelend zijn als de ondertiteling niet in 3D is, vooral als de ondertiteling dan voor een bepaald object staat wat een beetje uit het beeld springt en dan krijg je dus eye strain. Vandaar dat bij sommige 3D films de ondertiteling verschuift, staat een bepaald object of persoon iets naar voren in het beeld dan zal de ondertiteling alleen aan de rechter of linker kant van het beeld staan.
    De ondertiteling verschuift soms wel, maar wanneer je je bril afzet kun je deze ook nog normaal lezen alsof je naar 2D zit te kijken. De beelden zijn wel 3D. Wanneer ik andere 3D films bekijk is ook de ondertiteling moeilijk te lezen zonder bril.

  20. #70

    Standaard

    De ondertiteling verschuift bij mij ook maar staat wel degelijk in 3D. Zonder bril kan ik die moeilijk lezen.
    Laatst aangepast door hanske636 : 18-09-2013 om 18:05
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hanske636 Bekijk bericht
    De ondertiteling verschuift bij mij ook maat staat wel degelijk in 3D. Zonder bril kan ik die moeilijk lezen.
    Vreemd zal eens met een andere player proberen. Thanks

  22. #72
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mij viel het ook niet op toen ik hem keek!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #73

    Standaard

    Inmiddels ook gekocht,
    maar waar in mijn een beetje aan erger waarom moest er nu op de hoes staan Blu-ray+DVD
    als ik hem op DVD wilde hebben kocht ik toch wel de DVD uitgave en niet alle twee ik weet niet of disk 2 de DVD is of de extra`s (heb hem nog niet uitgepakt)
    beetje jammer vindt ik.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spock Bekijk bericht
    Inmiddels ook gekocht,
    maar waar in mijn een beetje aan erger waarom moest er nu op de hoes staan Blu-ray+DVD
    als ik hem op DVD wilde hebben kocht ik toch wel de DVD uitgave en niet alle twee ik weet niet of disk 2 de DVD is of de extra`s (heb hem nog niet uitgepakt)
    beetje jammer vindt ik.
    Dat is bij wel meer uitgaven het geval.. bij de 3D uitgaven staat ook altijd erop dat de 2D disk erbij zit en soms zelfs nog + DVD of + Digital Copy.
    Ik zeg niet dat ik het mooi vind, zeer ergeren ook niet maar je ziet natuurlijk niet als de BR nieuw in seal zit of daar een DVD bij zit.
    Voor de verkoop ( soort lokken denk ik ) is het natuurlijk handig.. zo halen ze mensen over om toch de BR te kopen terwijl ze de DVD erbij krijgen.. kost meestal maar paar € meer in vergelijking met een DVD.

    Mensen zullen dan geneigd mits ze de apparatuur hebben om een BR af te spelen, die disk erin te doen en toch het grote verschil te zien en wellicht dus zijn overgehaald om voortaan BR te kopen.

  25. #75

    Standaard

    Ach, bij de 3D-versie krijg je ook nog apart de 2D Blu-ray erbij en de DVD...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •