Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 88 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Hihi merci. ja, bij sommige films kan ik het gewoonweg niet laten om het "mooie dooske" ervan aan te schaffen. Ieder het zijne e...

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Baardagaam Bekijk bericht
    Hihi merci. ja, bij sommige films kan ik het gewoonweg niet laten om het "mooie dooske" ervan aan te schaffen. Ieder het zijne e...
    Ik zeg gauw wat collectie foto's in het 'foto van je collectie' topic
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  3. #28

    Standaard

    Nederlandse ondertiteling bevestigd op zowel de 2D als 3D door Paramount UK.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Nederlandse ondertiteling bevestigd op zowel de 2D als 3D door Paramount UK.
    Screen Widescreen 2.40:1 Anamorphic
    Languages English - Dolby True HD (7.1)
    Additional Languages French;Spanish;Italian
    Subtitles Danish, Swedish, Norwegian, English (P), Finnish, Dutch, English SDH (P),
    Parisian French
    Duration 126 (approx)

  5. #30

    Standaard

    En hierbij de bevestiging van de Nederlandse ondertiteling, de 3D versie komt morgen toe.

    foto 1-2.jpgfoto 2-2.jpg

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Baardagaam Bekijk bericht
    Inderdaad niet te krijgen hier. Voor mijzelf heb ik de onderstaande collector's edition voorbesteld van Star Trek bij Amazon.com. Heb gezien dat Amazon.it deze ook krijgt voor ong. 50 EUR. Mijn zotte aankoop van het jaar . Vindt de editie gewoonweg te sjiek
    Amazon.de krijgt hem ook.
    Maar: zowel bij .de als .it komt deze begin december pas; daar waar hij in de US al begin september verschijnt.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    En hierbij de bevestiging van de Nederlandse ondertiteling, de 3D versie komt morgen toe.
    Begrijp ik goed dat je zowel de 2D-versie als de 2D/3D-versie hebt besteld? Mag ik vragen waarom, want dat lijkt me nogal zonde van het geld. De 2D zit immers ook bij de 3D-verpakking.

  8. #33

    Standaard

    Is dan ook niet voor mezelf, maar voor verkoop.

  9. #34

    Standaard

    Review van de 2D-versie van blu-ray.com
    Review van de 3D-versie van blu-ray.com

    Men is wat minder enthousiast over de 3D-versie:

    J.J. Abrams' 2009 Star Trek was neither photographed nor presented in 3D, and his 2013 Star Trek Into Darkness wasn't photographed in native 3D, either. Instead, Into Darkness was converted to 3D after the fact, even if it, arguably, didn't need to be. The good news is that the conversion works well enough and is certainly better than most. The bad news is that it doesn't add much, if any, impact to the experience. Generally, the 3D adds cursory, though occasionally dynamic, depth to the image. There are the standard well-defined spaces between characters and objects, with some more spectacular shots facing bottom-up or top-down that add some extra flair to a particular shot. There are no gimmick shots, and even those that would appear to benefit most from 3D -- the nose of a torpedo in front of the camera or an arm extending towards the lens -- really don't have that "wow" factor going for them, that sense that they're extending beyond the limitations of the screen. Volcanic ash and sparks dance around, behind, and in front of the screen in one early scene to nice effect, ditto a later string of shots that show space debris floating throughout the viewing field. The warp field effects do benefit, a bit, from the added space, the 3D elements selling the blurred tunnel visual that's become something of a trademark for the rebooted series. Otherwise, there's little here of note. The review equipment did display minor crosstalk, or "ghosting," throughout parts of the film, but never to destructive or largely distracting effect. The traditional picture quality values don't suffer much under the added 3D layer. Colors remain bold and beautiful, though perhaps a hair watered down compared to the 2D-only release. Details, too, remain crisp and well presented, though again there appears to be an ever-slight downgrade in terms of precise details at the very top of the scale. Fortunately, black levels never falter, a common problem with other, lesser 3D transfers. All in all, it's not a terrible experience by any stretch of the imagination, and it certainly has its moments, but don't expect to be dazzled by what is an admittedly good, but largely unnecessary, 3D conversion.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 28-08-2013 om 08:32

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Is de Walmart exclusive, verzend niet internationaal naar ik weet, dus vrij moeilijk om naar Nederland te krijgen..
    Of gewoon ebay.

    http://www.ebay.nl/itm/NEW-STAR-TREK...item4ac7b61f88

  11. #36

    Standaard

    Heb de NL steelbook destijds besteld bij mediamarkt met leuke korting. 14 euro voor betaald, en 3D kan me gestolen worden

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Heb de NL steelbook destijds besteld bij mediamarkt met leuke korting. 14 euro voor betaald, en 3D kan me gestolen worden
    Ik hoop voor jouw dat je steelbook in goeie staat bij je aankomt ,mediamarkt staat niet bekend om z;n goeie verzendverpakking, zie een eerder post van mij hier in de steelbook thread

  13. #38

    Standaard

    Bill Hunt van The digital Bits maakt aardg wat stampij over de BD release van Into Darkness. Het blijkt dat Paramount uren bonusmateriaal heeft geproduceerd voor de home entertainment release, om vervolgens alle extra's te verkopen aan retailers als bonus exclusives. De US versie bevat een handjevol extra's en daar blijft het bij. Maar bijna elke Amerikaanse winkel heeft wel een exclusieve versie met featurettes die de andere release weer niet heeft. En als je het audio commentaar wil horen, dan zal je die moeten downloaden bij Itunes.

    Volgens Hunt zal de Duitse versie wel veel van deze extra's (waaronder de commentaartrack) bevatten. De Duitse 3D versie is tevens in het Imax formaat (1.78.1). Wellicht is dit ook voor de Nederlandse release het geval? Ik wacht in ieder geval nog even met kopen totdat ik meer informatie over de Britse, Duitse en Nederlandse releases heb.
    Laatst aangepast door Digi-gek : 29-08-2013 om 20:31
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  14. #39

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De Duitse uitgave lijkt inderdaad meer extra's te bevatten, maar een audiocommentaar wordt niet genoemd.

    http://www.areadvd.de/news/paramount-star-trek-into-darkness-blu-ray-disc-details/
    http://www.cinefacts.de/DVD-Blu-ray/...84256215,76247
    Klopt, ik denk dat de audiobeschrijving per ongeluk werd vertaald als audiocommentaar. Het kan echter ook zijn dat het persbericht de commentaartrack verkeerd heeft bestempeld als audiobeschrijving.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  16. #41
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Vandaag de (3D) uk versie ontvangen ... wél NL ondertiteling, geen slipcase - sobere uitgave voor zo'n top film

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash Bekijk bericht
    Vandaag de (3D) uk versie ontvangen ... wél NL ondertiteling, geen slipcase - sobere uitgave voor zo'n top film
    Hoe is de 3D ? Ben aan het twijfelen om de 3D versie te kopen ofwel de steelbook die wss bij Saturn en Media Markt zal te verkrijgen zijn. Die steelbook is stukken mooier dan dat gedrocht van een cover voor de 3D versie en de gewone blu-ray.

    Weet iemand trouwens iets over welke steelbook het nu wordt ? Op Mediamarkt.nl staan deze 2 ... ??

    Deze cover is anders ook wel erg mooi : (Target Exclusive)
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 08-09-2013 om 07:14

  18. #43
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gisteren gezien en de 3D was echt goed, althans in mijn beleving!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #44

    Standaard

    Helemaal mee eens. Ik vond persoonlijk de 3d vele malen beter dan in iron man 3

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat Bekijk bericht
    Helemaal mee eens. Ik vond persoonlijk de 3d vele malen beter dan in iron man 3
    Hmm dit wordt weer een moeilijke keuze in de winkel :P Kunnen ze niet gewoon ook de 3D versie in die steelbook stoppen... grr.

  21. #46

    Standaard

    Weet iemand of hij al verkrijgbaar is bij de MM ???

    Ik ga voor de 3D versie.

  22. #47

    Standaard

    De kans is groot dat ie vanavond al in Media Markt ligt. Althans dat heb ik gehad met alle Fox, Universal, Disney en Paramount releases de laatste maanden...

  23. #48

    Standaard

    Ik bel MM even of zij die collector edition krijgen,en wat dan de prijs is.

    UPDATE: De MM in Eindhoven krijgt de collector edition niet binnen,ook ligt de Bluray nog niet in de winkel.[net gebeld]

    Shit,vergeet ik te vragen of ze de Steelbook ook voor de 3D versie hebben.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-09-2013 om 09:35

  24. #49

    Standaard

    De 2D en 3D uitgaven liggen al in de MM's van Brussel sinds zaterdag. Maar ik heb geen steelbook gezien.

  25. #50
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Elke MM is weer anders..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •