De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Duck, You Sucker / A Fistful of Dynamite verschijnt 6 december 2013 in Italie

    In onderstaande link min of meer de bevestiging dat hij met engelse track verschijnt:

    http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=229638&page=2

  2. #2

    Standaard

    Bedankt voor de info. Deze moet ik hebben!

  3. #3

    Standaard

    Ik heb gisteren besteld. Hij heeft inderdaad een Engelse track en een goede beeldkwaliteit. Zie bovengenoemde link op pagina 4 voor een reactie van iemand die hem al heeft.

  4. #4

    Standaard

    Oudejaarsdag binnen gekregen het beeld is prima en geluid eigenlijk ook wel alleen het is niet helemaal in sync. Nou is dat niet vreemd voor een Leone western alleen als je de MGM SE dvd er naast houd dan klopt het daar wel. Hoe dan het is minimaal en stoort niet wat mij betreft. Hij heeft een Engelse track maar geen Engelse ondertiteling en er zit één korte extra bij die is alleen in het Italiaans. De verpakking is digipack als al zo mag noemen het is dun en schijfje klik je niet vast maar hij gaat ook niet schuiven. Voor plaatjes van de verpakking zie bovenstaande link. Alles bij elkaar opgeteld ben ik wel blij met mij aanschaf. Ik denk niet dat MGM snel komt met een uitgave.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •