De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Kef cube 2

  1. #1

    Standaard Kef cube 2

    Heb nog maar net mijn nieve Pioneer vsx 922 en sub van Kef cube2.
    Nu was ik wat aan het prutsen en instellingen aanpassen, plots sprong het geluid zeer luid omdat ik van cd naar tv sprong en tv volume stond dus blijkbaar luid....
    Nu gaat mijn sub niet meer als ik tv wil zien ....groen lampje brand achteraan en bij de instellingen krijg ik er nog geluid uit dus hij is niet kapot...
    Alleen als ik gewoon naar tv kijk komt er geen bass meer uit...

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door snicker Bekijk bericht
    Heb nog maar net mijn nieve Pioneer vsx 922 en sub van Kef cube2.
    Nu was ik wat aan het prutsen en instellingen aanpassen, plots sprong het geluid zeer luid omdat ik van cd naar tv sprong en tv volume stond dus blijkbaar luid....
    Nu gaat mijn sub niet meer als ik tv wil zien ....groen lampje brand achteraan en bij de instellingen krijg ik er nog geluid uit dus hij is niet kapot...
    Alleen als ik gewoon naar tv kijk komt er geen bass meer uit...

    Ik denk dat het die 250V fuse is die kapot is....die zit aan de achterzijde waar de stroom toekomt van de subwoofer zou dat kunnen?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door snicker Bekijk bericht
    Ik denk dat het die 250V fuse is die kapot is....die zit aan de achterzijde waar de stroom toekomt van de subwoofer zou dat kunnen?
    Is zekering dus ook niet...verder zoeken..

  4. #4

    Standaard

    Ik denk dat er iets verkeerd is ingesteld in het menu van de receiver waardoor de receiver geen signalen naar de sub kan sturen.

    In de meeste gevallen komt dit doordat bij een receiver van Pioeer de ´fronts' ingesteld zijn als 'large' en de subwoofer als 'yes'. Wanneer de receiver het geluid dan als "stereo" via 2 luidsprekers uitstuurt, worden de lage tonen alleen naar de luidsprekers gestuurd. Je zal naar het display van de receiver moeten kijken om te zien hoe deze het geluid van de bron ontvangt en het laat weergeven.

    Om de lage tonen (ook) bij "stereo" via de subwoofer te laten weergeven moeten de 'fronts' instellen als 'small' of de subwoofer als 'plus'. In de meeste gevallen zal je moeten experimenteren om te weten wat voor jouw situatie de juiste instellingen zijn.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •