Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 164 van 164 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Lol, ik hoor het alweer, er is dus niets goeds aan deze release.
    Bij mij doet ie het prima in 3D, beeld is prima in 3D, de maker heeft een eigen stijl met de effecten, vind het wel mooi.

    Met het geluid is ook niets mis en bij de ondertitels is mij niets storends opgevallen, maar met 3D wordt je dan ook helemaal
    het verhaal ingetrokken. Weer eens een heel fris verhaal van deze superman uitvoering, meer van de oorsprong van superman
    en de planeet waar hij vandaan kwam, leuke speciaal effects en nu eens wat anders dan kristallen.

    Verhaal was heel anders en er zat meer dan genoeg emotie in al hadden de gevechten voor mij wel wat minder
    gemogen, maar dat heb ik wel vaker.

    Heb me er best mee vermaakt en zal hem binnenkort nog weer eens gaan genieten
    Have fun and enjoy your collection

  2. #152

    Standaard

    muggeziften KAN altijd....!!!

    Maar ik heb helemaal niets gemerkt hiervan terwijl ik deze film al 2 keer gekeken heb.
    Laatst aangepast door langejan : 28-10-2013 om 05:06

  3. #153

    Standaard

    Prima film. Heerlijk bij vermaakt. In 2D gezien, 3D hoeft voor deze film, van mij, niet. Heb zelf geen problemen ondervonden met de technische details van de disc. Ondertiteling stoorde mij ook niet.

  4. #154

    Standaard

    Ondertiteling loopt af en toe niet helemaal goed, maar niet erg storend. De NL ondertiteling is vreselijk, zoals dat vaak het geval is tegenwoordig. Zinnen worden uit context getrokken en sommige zinnen worden zelf helemaal verkeerd vertaald. De toon van films valt en staat voor een groot deel door dialogen...daarom kijk ik nooit met NL subs, daar zitten te vaak fouten in.

  5. #155

    Standaard

    Ik kijk ook nooit met NL subs..is te afleidend.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #156

    Standaard

    Maar sommige mensen hebben geen andere keuze, omdat ze niet of moeilijk de Engelse taal beheersen.
    Daarom is het belangrijk dat deze wel goed zijn.

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Maar sommige mensen hebben geen andere keuze, omdat ze niet of moeilijk de Engelse taal beheersen.
    Daarom is het belangrijk dat deze wel goed zijn.
    Zelf al begrijp je de engelse taal, soms zijn de stemmen nog onverstaanbaar.

  8. #158

    Standaard

    Recensie van de Amerikaanse uitgave:

    http://www.thedigitalbits.com/item/man-of-steel-bd

    De uitgave bestaat uit 2 discs. Op disc 1 staat de film en dezelfde extra's als op de Nederlandse uitgave (ook de documentaire van The Hobbit staat erop). Disc 2 bevat nogmaals de film, maar dan met picture-in-picture, en een aanvullende documentaire.

  9. #159

    Standaard

    Tsja, de maximum movie mode (Journey of Discovery) is toch wel de beste feature.
    Wel weer irritant dat er exclusieve extra's bij Target zijn.....een uitgave waar je als niet-Amerikaan weer diep in de buidel kunt tasten.

  10. #160

  11. #161

    Standaard

    Kans is groot dat er toch een heruitgave komt van deze film in de komende jaren aangezien dit toch een franchise zal worden.

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Kans is groot dat er toch een heruitgave komt van deze film in de komende jaren aangezien dit toch een franchise zal worden.
    Wat wil je daar mee zeggen, want hij krijgt het maximum voor beeld- en geluidskwaliteit?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #163

    Standaard

    chesterke bedoelt waarschijnlijk dat de film waarschijnlijk zal worden heruitgebracht met de op stapel staande sequel erbij. Maar natuurlijk nemen ze dan dezelfde disks
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #164

    Standaard

    Misschien een TIP : Tot mijn verbazing zag ik bij UPC ON DEMAND DIVERSE X-RAY FEATURETTES van de film : MAN OF STEEL en allemaal GRATIS te bekijken

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •