De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Secret Life of Walter Mitty (2013)



    Director : Ben Stiller (The Cable Guy, Tropic Thunder, Zoolander)
    Cast : Ben Stiller - Kristen Wiig - Sean Penn - Adam Scott - Patton Oswalt - Shirley Maclaine - Kathryn Hahn

    Het verhaal volgt Walter Mitty (Ben Stiller), een foto editor die werkt voor LIFE Magazine. Dagelijks wordt hij getreiterd door zijn collega’s omdat hij constant zit te dagdromen achter zijn bureau. Dit weerhoudt hem er ook van om de vrouw van zijn dromen aan te spreken. (Kristen Wiig). Walter krijgt een kans om zichzelf te bewijzen als wanneer 't negatief van een belangrijke foto verloren gaat ...

    Teaser of hier

    BE : 18 December 2013
    NL : 19 December 2013
    US : 25 December 2013

    Steven Spielberg had dit project lang in handen, hij wou deze verfilmen met Jim Carrey in de hoofdrol. Toen dat werd afgelast door agenda's die constant in conflict lagen was ik toch ietwat teleurgesteld. Vanaf dat moment ging het door zowat half Hollywood z'n handen, terwijl ik m'n hart vast hield. Als ze de film met Danny Kaye dan toch gingen hermaken, dan liever met het juiste talent. Vloeken deed ik toen bleek dat Ben Stiller niet alleen zou regisseren, maar ook de hoofdrol zou vertolken. Onterecht, misschien. Ik ben dan wel lichtjes allergisch aan de man, er is hoop. Mooie teaser, geen twijfel. En Stiller lijkt opvallend ingehouden en wie weet wel ronduit goed. De eerste reacties naar aanleiding van de screenings waren ook opvallend lovend. M'n heeft het over dé film van het jaar, de nieuwe "Forrest Gump" en over Oscars, op alle mogelijke vlakken.

  2. #2

    Standaard

    Trailer ziet er heel mooi uit, geweldige fotografie.Ben benieuwd naar dit project.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Trailer ziet er heel mooi uit, geweldige fotografie.Ben benieuwd naar dit project.
    +1 Ben Stiller en ik gaan normaal nooit samen maar deze keer ben ik toch benieuwd. Oke Tropic Thunder heeft mij verrast maar de rest van zijn films is 3x niks!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •