Pagina 39 van 55 EersteEerste ... 2935363738394041424349 ... LaatsteLaatste
De resultaten 951 tot 975 van 1371 worden weergegeven.
  1. #951

  2. #952

    Standaard

    had in afgelopen sale bestelling geplaatst die 12 april is verzonden maar nog niet binnen is.. meer mensen die vertragingen hebben met levering of is dit normaal bij Arrow ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  3. #953

    Standaard

    Ik zou nog niet in paniek raken Het duurt wel vaker een tijdje. Ik kreeg mijn bestelling van deze sale net afgelopen week binnen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  4. #954

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    had in afgelopen sale bestelling geplaatst die 12 april is verzonden maar nog niet binnen is.. meer mensen die vertragingen hebben met levering of is dit normaal bij Arrow ?
    Net 12 dagen onderweg. Dat kan ook wel eens drie weken duren.... Vanuit de UK varieert het nogal namelijk.

    Er waren laatst 2 sales bij Eureka. Verzonden op 5 en 11 april. Die van 11 april kwam afgelopen vrijdag binnen. Die van 5 april moet nog steeds binnenkomen. Bizar....maar er is geen pijl op te trekken.

  5. #955

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik zou nog niet in paniek raken Het duurt wel vaker een tijdje. Ik kreeg mijn bestelling van deze sale net afgelopen week binnen.
    laatste tijd wat slechte ervaringen met bestellingen vandaar de paniek maar je commentaar geeft me wat vertrouwen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  6. #956

    Standaard

    Aangekondigd voor juli:




    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  7. #957

    Standaard

    Zit weer niets bij dat ik meteen ga kopen, maar dat heb ik de laatste tijd steeds meer bij Arrow. Misschien The Endless, voor die tweede disc.

  8. #958

    Standaard

    The Case of the Scorpion's Tail komt hier wel een keer in. The Endless is nog een twijfelgevalletje.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #959
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Case of the Scorpion's Tail en Go to Hell Bastards zullen er hier wel ooit inkomen.

    HMV heeft in de UK nu een 5 voor £30 actie met nogal wat Arrow titels, maar helaas verzend HMV niet meer naar het buitenland.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #960

    Standaard

    HMV heeft, bij mijn weten, nog nooit naar het buitenland verzonden helaas.

  11. #961

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Aangekondigd voor juli:




    Meer info
    Hmm, erg teleurstellend de specs van deze. Had deze misschien op mijn lijstje staan maar dat gaat nu niet door.

  12. #962

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Case of the Scorpion's Tail en Go to Hell Bastards zullen er hier wel ooit inkomen.

    HMV heeft in de UK nu een 5 voor £30 actie met nogal wat Arrow titels, maar helaas verzend HMV niet meer naar het buitenland.
    Wij zullen het met de prijzen van amazon moeten doen...zijn nu aardig wat titels 9 pond. Ik pas wel even.

  13. #963

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    HMV heeft, bij mijn weten, nog nooit naar het buitenland verzonden helaas.
    Jawel, in het verleden hebben ze gewoon naar Nederland verzonden maar volgens mij doen ze dat tegenwoordig niet meer.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #964
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Klopt, HMV verstuurde wel degelijk naar het buitenland vroeger. Heb zelfs vier titels in mijn collectie welke 'k ooit bij HMV heb besteld. Als 'k me niet vergis hebben ze rond 2012/2013 ernstige problemen gehad en is de online pas opnieuw opgestart halfweg 2015 maar dan alleen maar met verzending in de UK.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #965

    Standaard

    Klopt Stefaan, verzenden kostte 2,50 Pond en daarom liet ik het meestal bij m'n tante afleveren in de UK
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #966

    Standaard

    Augustus releases:



    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #967

  18. #968

    Standaard

    Paar nieuwe erbij:




    Meer info

    What Have They Done To Your Daughters lijkt alleen in de US te verschijnen potverdorie! Degene waar ik de meeste interesse in heb.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #969

    Standaard

    Street Mobster en What Have You Done To Your Daughters lijken mij wel wat. Inderdaad jammer dat die laatste allen in de VS te verkrijgen is.....

  20. #970

    Standaard

    Nieuwe aankondigingen:




    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  21. #971

    Standaard

    Horrors of Malformed Men is echt geweldig. Ik heb de dvd al maar wellicht ga ik deze dubbeldippen.

  22. #972

    Standaard

    De Arrow sale is gisteren weer begonnen.
    Ik denk dat ik een keer oversla, of misschien een kleine bestelling doe.

  23. #973

    Standaard

    De sale was gisteren net een dag bezig en ik had inmiddels mn keuze gemaakt, is Images al "out of stock". Hoe werkt dat? Die titel is net dit jaar uitgekomen en na een dag sale al uitverkocht. Gaarrrr.

    Ik misbruik dit topic even voor een kleine klaagzang..... Het wordt voor de Blu-Ray-liefhebber wat duurder/lastiger om aan titels te komen, valt me op.

    Arrow - Geen punten meer tijdens sale, geen gratis verzending meer boven de 50 pond en veel sale-items zijn nu 10 pond ipv 8 of 9.
    Barnes & Noble - Geen Criterion-titels meer voor Europese klanten, alle accounts zijn verwijderd.
    Zavvi en Amazon - geen acties meer met gratis verzending. Met name bij Zavvi, valt dan de sale korting in het niet omdat er vervolgens weer verzendkosten bij komen.
    Eureka/MoC - Dit is wellicht persoonlijk maar items komen echt heeeeeeel laat aan of helemaal niet.
    WowHd - Dit is ook persoonlijk maar daar kan ik niets meer bestellen. Er kwam eens iets niet aan en dat heb ik aangegeven. Ze hebben mn geld terug gestort maar vervolgens mag ik daar niets meer bestellen omdat ik zogenaamd in een risicogebied woon. Omdat er 1 keer iets niet is aangekomen.

    Dit zorgt er bij mij voor dat ik steeds minder bestel in ieder geval. Jammer is het wel. Het wordt echt een hobby voor een steeds kleinere doelgroep.

  24. #974

    Standaard

    En dan vergeet je Amazon nog, daar zijn de verzendkosten ook flink gestegen. Het wordt er inderdaad niet beter op zo. Het maakt mij in elk geval wel steeds selectiever.

    P.S. goede kans dat Images wel weer op stock komt lijkt me. Zal tijdelijk zijn denk je niet?
    Laatst aangepast door BigLebowski : 26-07-2018 om 12:53
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  25. #975

    Standaard

    Het is eigenlijk logisch dat er verzendkosten zijn, we zijn daarvoor gewoon verwend. En als je dacht dat het nu duur was, dan moeten we eens kijken hoe het na de brexit is....

    Affijn, toch een bestelling uit de sale gedaan, zaten wel wat titels tussen die ik nu echt wilde kijken en een mooie prijs hadden.

    Shock Treatment
    Sisters (vaak in het mandje gehad, maar nooit gekocht)
    The Incredible Shrinking Man
    Departures (vreemd genoeg nog nooit gezien....)
    Zoology
    Don't Torture A Duckling
    Cops Vs Thugs
    The Adventures Of Buckaroo Banzai Across The 8th Dimension (gehad, verkocht, en spijt)

Pagina 39 van 55 EersteEerste ... 2935363738394041424349 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •