Pagina 34 van 55 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste
De resultaten 826 tot 850 van 1371 worden weergegeven.
  1. #826

    Standaard

    Caltiki ken ik nog niet. Blood Rage vind ik leuk, net als Pit and the Pendulum. Ik heb alleen het eerste deel van Phantasm gezien ik vond er persoonlijk geen reet aan. Maar veel mensen vinden het tof...

  2. #827

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    heb er 6 besteld, Pieces, The Initiation, Deadly Blessing, The Mutilator, Night of the comet en Branded to Kill

    zit nog in dubio over Phantasm box, Knightriders, Blood Rage, Pit and the Pendulum en caltiki the Immortal Monster. Iemand die een van die titels aanraad?

  3. #828

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    heb er 6 besteld, Pieces, The Initiation, Deadly Blessing, The Mutilator, Night of the comet en Branded to Kill

    zit nog in dubio over Phantasm box, Knightriders, Blood Rage, Pit and the Pendulum en caltiki the Immortal Monster. Iemand die een van die titels aanraad?
    Knightriders is mijn favoriet in dat rijtje

  4. #829

    Standaard

    en The comedy of Terrors, is dat nog wat? Ik heb net Night of the Demon (1957) gekeken en vond die erg vet, zag dat comedy van dezelfde regisseur was, vandaar

  5. #830

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    en The comedy of Terrors, is dat nog wat? Ik heb net Night of the Demon (1957) gekeken en vond die erg vet, zag dat comedy van dezelfde regisseur was, vandaar
    lang geleden gezien, vond ik meer geinig dan echt goed.
    zeker niet het niveau van Night of the Demon

  6. #831

    Standaard

    Natuurlijk net tijdens mijn vakantie....maar goed, dat houdt mij niet tegen .

    Eerste bestelling:
    Crimes Of Passion
    Hangmen Also Die!
    Suture
    The Fury
    The Ox-Bow Incident
    Thieves' Highway
    Too Late for Tears
    Woman on the Run

    Ik ben het meest blij met de laatste twee, die heb ik al tijden op mijn verlanglijstje. Verder opvallend voor mij dat ik ze, op The Fury na, allemaal nog niet heb gezien.

    Ik heb nou redelijk veel van die punten gespaard, wellicht nog een bestelling van nieuwe titels plegen. Ik wilde nog een bestelling uit de sale doen, maar bestmediagroup op amazon (=Eureka zelf) had een ultrakorte sale, daar heb ik ook nog 8 opgepikt....

  7. #832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ze zijn nu van de Arrow site afgehaald, dus het gaat inderdaad hard. Voor de zekerheid maar een exemplaar bij Amazon UK voorbesteld. Wie zeker wil zijn, raad ik aan om hetzelfde te doen. Hij gaat zeker nog zakken in prijs,
    Is inmiddels al gebeurd, hij is nu 19,99!

  8. #833

    Standaard

    Heb twee titels besteld: de Phantasm set en What Have You Done To Solange?
    waren nog meer interessante titels maar toch een beetje op het budget passen, zeker na de Criterion sale
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #834

    Standaard

    Hoe snel is Arrow doorgaans met het leveren van bestellingen? De order die ik geplaatst en betaald heb op 19/7 staat nog steeds vermeld als "at warehouse". Ik verwachtte wel dat het iets langer zou duren vanwege de sale drukte, maar na een week mag er toch wel iets gebeuren...

  10. #835

    Standaard

    Vaak versturen ze na afloop van de sale is mijn ervaring.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  11. #836

    Standaard

    Ik heb weleens een maand moeten wachten, het kan zijn dat 1 van je bestelde titels niet in stock is en dan moet je daarop wachten. Ze versturen niet uit zichzelf een gedeelte van je bestelling.
    Geduld, het komt zeker goed, maar het even duren.

  12. #837

    Standaard

    Oke, bedankt. Ik geloof dat alle Sale titels op voorraad waren, dus dan zal het wel na de sale worden voor ze versturen.

  13. #838

    Standaard

    ik heb 3 bestellingen gedaan bij de sale en 2 ervan zijn onderweg aldus de site

  14. #839

    Standaard

    Morgenochtend 10 uur is de sale voorbij.

  15. #840

    Standaard

    Volgens mijn account zijn de bestellingen op de 24e verzonden, ik verwacht ze dus deze week te ontvangen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #841

    Standaard

    ik heb 2 van de 3 al binnen

  17. #842

  18. #843

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    En ik wacht nog steeds...
    Ik ook, niet druk maken, en geduld hebben.

  19. #844

    Standaard

    Vandaag maar eens een mailtje gestuurd met de vraag wanneer mijn bestelling verstuurd zou worden. Kreeg als antwoord dat ie al op 28/07 was verstuurd, maar die informatie stond nog niet bij mijn account info, daar stond tot vandaag "at warehouse". Dat is inmiddels veranderd naar "order dispatched on 28/07".

  20. #845

    Standaard

    Ik heb de helft binnen; ga straks bij het postkantoor langs waar waarschijnlijk de andere helft hopelijk op mij wacht .

  21. #846

    Standaard

    Kreeg ook de helft binnen maar geen enkel bericht over de andere helft.
    Dus even ingelogd, mailtjes krijg je vreemd genoeg niet, en de status van mijn order was shippped zonder verdere specificatie van wat en wat niet.
    Waardoor het dus leek alsof alles was verstuurd.

    Maar even contact opgenomen en netjes een snelle reactie dat wegens het succes (uiteraard) van de sale sommige titels niet direct geleverd kunnen worden omdat ze zelf nog op levering wachten.
    Beetje jammer dat ze dit allemaal niet wat duidelijker communiceren, scheelt een hoop verwarring.

  22. #847

    Standaard

    ik heb vandaag via de brievenbus 1 film gekregen (Blood Rage), de andere 3 (die ik erbij had besteld) zullen wel dinsdag komen denk ik

  23. #848

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Beetje jammer dat ze dit allemaal niet wat duidelijker communiceren, scheelt een hoop verwarring.
    Ook als ze gewoon laten weten dat de andere ook onderweg was, die kwam namelijk toch nog vandaag binnen. Nou ja goed mijn bestelling is helemaal binnen

  24. #849

    Standaard

    Slechte communicatie. Bij mij zijn 4 titels binnen, maar 12 nog niet dus. Niet blij mee.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #850

    Standaard

    Ik heb mijn twee bestelde titels gisteren binnen gekregen. Ze waren vrijdag verzonden. Ik heb hiervan geen bevestigingsmail gekregen.

Pagina 34 van 55 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •