Pagina 53 van 55 EersteEerste ... 34349505152535455 LaatsteLaatste
De resultaten 1.301 tot 1.325 van 1366 worden weergegeven.
  1. #1301

    Standaard

    Het is wel verregaande aan het gaan bij Arrow, niet alleen met de de tekortkomingen op hun 4K uitgave van Wild Things, maar ook met hun vervangprogramma van vorige 4K uitgaves. Ik heb vandaag meer dan 18 euro mogen betalen voor een vervangschijfje van Henry: Portrait of a Serial Killer. Dat betekent dat deze 4K uitgave mij in totaal bijna 100 euro heeft gekost.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 20-06-2022 om 22:17

  2. #1302

    Standaard

    Wat is er aan de hand met Wild Things dan?

  3. #1303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Wat is er aan de hand met Wild Things dan?
    De uncompressed stereo audiotrack en een making of (waar Arrow blijkbaar de rechten trouwens niet voor had), die beide mooi gepresenteerd staan op de cover, zijn niet aanwezig... voor de rest is alles goed hoor...

  4. #1304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    De uncompressed stereo audiotrack en een making of (waar Arrow blijkbaar de rechten trouwens niet voor had), die beide mooi gepresenteerd staan op de cover, zijn niet aanwezig... voor de rest is alles goed hoor...
    Ik heb het gelezen inderdaad op het forum van bluray.com,. Tja, de stereo-track is echt voor de puristen (en het schijnt dat de film een SDDS 5.1-track zou hebben als originele track, dus wat "mis" je dan als je de 2.0-track niet hebt), maar die making-of is natuurlijk wel een dingetje. Arrow wordt erg slordig met hun releases, ze zijn de laatste tijd vaker niet goed dan wel. Geeft je toch te denken of je nog de uitgave gaat pre-orderen of toch net even wacht tot de eerste reacties binnen zijn. Risico wat je dan alleen loopt is dat je de exclusieve extra's (slipcase, boekje, soms LE niet meer beschikbaar) misloopt.
    Vwb de extra kosten van de vervanging discs, dat heb ik ook gehad inderdaad maar niet zo hoog. Voor de vervanging van Mad Max The Road Warrior moest ik iets van 10 euro betalen, maar dat was dan ook een volledig nieuwe uitgave die ik toegestuurd kreeg. Afgelopen week kreeg ik de vervangingsdisc van Escape form LA en daarvoor heb ik iets van 5,- betaald, en dat was alleen de disc in een DVD case (wel geseald). Dus wat dat betreft vind ik het nog te overzien.

  5. #1305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Het is wel verregaande aan het gaan bij Arrow, niet alleen met de de tekortkomingen op hun 4K uitgave van Wild Things, maar ook met hun vervangprogramma van vorige 4K uitgaves. Ik heb vandaag meer dan 18 euro mogen betalen voor een vervangschijfje van Henry: Portrait of a Serial Killer. Dat betekent dat deze 4K uitgave mij in totaal bijna 100 euro heeft gekost.
    Zo, dat is wel erg pittig (zet de man die net Doctor Strange MoM 3D heeft besteld). Hoe kom je aan die kosten dan? Dan heb je voor de uitgave €82 betaald? Maar de 4K kostte toch 30 pond (exclusief)?

  6. #1306

    Standaard

    Het was eigenlijk 12 Monkeys waar ik meer dan 70 euro al voorbetaalde, maar dat is inclusief de douanekosten bij. Daar zal met het vervangschijfje dus nog eens 18 euro bij komen. Henry heb ik gekocht via amazon en was een stuk goedkoper idd.

  7. #1307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Het was eigenlijk 12 Monkeys waar ik meer dan 70 euro al voorbetaalde, maar dat is inclusief de douanekosten bij. Daar zal met het vervangschijfje dus nog eens 18 euro bij komen. Henry heb ik gekocht via amazon en was een stuk goedkoper idd.
    70 euro voor 12 Monkeys?? Hoe heb je dat gedaan. Ik heb em via de Arrow shop gekocht en was totaal 27 pond kwijt Inc verzending. Invoerkosten had ik niet eens.

  8. #1308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    70 euro voor 12 Monkeys?? Hoe heb je dat gedaan. Ik heb em via de Arrow shop gekocht en was totaal 27 pond kwijt Inc verzending. Invoerkosten had ik niet eens.
    De initiële prijs van 12 Monkeys bij de Amazon verkoper was 29,99 GBP, met de verzendingskosten erbij, werd het 37,94 GBP, wat omgerekend al meer dan 45 euro is. En met de 26 euro aan douane erbij, kom je op 71 euro. De vervangschijfjes komen trouwens niet van Arrow zelf, maar via technicolor, dus caching, nog eens langs de kassa en dus nog eens meer dan 18 euro erbij. Ze hebben Sale of Goods aangeduid op het formulier, dus ja,....

  9. #1309

    Standaard

    Ik wacht wel even met de releases. Ik heb hier de 'bare bones' versie van True Romance en die is echt top. Goede kwaliteit en vele extra's. Weet niet wat al die kaarten voor een toegevoegde waarde zijn. Had m voor 22 euro inclusief verzenden via Zavvi zonder problemen. Ik denk dat Arrow nu wel meer gaat letten op de kwaliteit. Ze hebben nu al meerdere releases verkeerd uitgebracht en ik denk dat dit toch wel aardig wat geld voor ze kost.

  10. #1310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    De initiële prijs van 12 Monkeys bij de Amazon verkoper was 29,99 GBP, met de verzendingskosten erbij, werd het 37,94 GBP, wat omgerekend al meer dan 45 euro is. En met de 26 euro aan douane erbij, kom je op 71 euro. De vervangschijfjes komen trouwens niet van Arrow zelf, maar via technicolor, dus caching, nog eens langs de kassa en dus nog eens meer dan 18 euro erbij. Ze hebben Sale of Goods aangeduid op het formulier, dus ja,....
    Dat is dan een externe verkoper? Want amazon zelf berekent alle kosten vooraf en hoef je nooit wat bij te betalen. Poeh, dan loopt het inderdaad flink op zeg. Een uitgave van 30 pond waarvoor je (exclusief de vervangende disc) ongeveer het dubbele voor betaalt....

  11. #1311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik wacht wel even met de releases. Ik heb hier de 'bare bones' versie van True Romance en die is echt top. Goede kwaliteit en vele extra's. Weet niet wat al die kaarten voor een toegevoegde waarde zijn. Had m voor 22 euro inclusief verzenden via Zavvi zonder problemen. Ik denk dat Arrow nu wel meer gaat letten op de kwaliteit. Ze hebben nu al meerdere releases verkeerd uitgebracht en ik denk dat dit toch wel aardig wat geld voor ze kost.
    Ik denk van niet. Ze laten steeds meer steken vallen sinds ze zijn overgenomen door The Hut Group. Het assortiment wordt ook steeds commerciëler.

  12. #1312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik denk van niet. Ze laten steeds meer steken vallen sinds ze zijn overgenomen door The Hut Group. Het assortiment wordt ook steeds commerciëler.
    Voor volgende maanden ziet het er qua Arrow releases zeer, maar zeer kalm uit, dus er is hoop dat ze iets gaan doen aan hun QC. Het is wel nog afwachten voor een vervangschijfje voor 12 Monkeys. Er is daarover nog niets gecommuniceerd...

  13. #1313

    Standaard

    Arrow heeft net onderstaande info op hun FB pagina gepost vwb de vervangingsdisc van 12 Monkeys:

    Arrow1.jpg

    Arrow2.jpg

  14. #1314

    Standaard

    Geen nieuws nog voor wat betreft de 4K van Henry: portrait of a serial killer?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  15. #1315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Geen nieuws nog voor wat betreft de 4K van Henry: portrait of a serial killer?
    Dat is al gepasseerd. Ik heb deze al bijna 2 weken binnen.

  16. #1316

    Standaard

    Sinds lange tijd had ik weer eens bij Arrow zelf besteld. Kwam kostenloos binnen, netjes een IOSS nummer en alles erbij.

    Dat wordt dan vaker daar bestellen, aangezien deze release vaak niet bij amazon te bestellen zijn (zijn vaak niet leverbaar naar een Nederlands adres).

  17. #1317

    Standaard

    Ja, wat boutique labels betreft is het af en toe zeuren bij Amazon. Sommige titels verkopen ze wel, vele anderen weer niet. Consequent is het ook niet bepaald, jammer en vervelend soms wel.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #1318

    Standaard

    Ik wil voor de eerste keer bij Arrow gaan bestellen.
    Bij 'Address 1' vul ik mijn straatnaam + huisnummer in.
    Wat moet ik bij 'House Name/Number' invullen?
    Dit is een verplicht invulveld, dus ik kom niet verder.

    PS: Ik woon in Nederland.

  19. #1319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [Martin] Bekijk bericht
    Ik wil voor de eerste keer bij Arrow gaan bestellen.
    Bij 'Address 1' vul ik mijn straatnaam + huisnummer in.
    Wat moet ik bij 'House Name/Number' invullen?
    Dit is een verplicht invulveld, dus ik kom niet verder.

    PS: Ik woon in Nederland.
    Address 1 = Straatnaam
    House Number = huisnummer
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  20. #1320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Address 1 = Straatnaam
    House Number = huisnummer
    Het leek me een vreemde manier om je adres in te vullen.

    Als je bij land 'United Kingdom' selecteert, dan kun je een postcode invullen en het adres laten opzoeken.

    De postcode 'SW1A 2AB' geeft inderdaad:
    House Name/Number = 10
    Address 1 = Downing Street

    Je hebt dus helemaal gelijk, Oakey!

  21. #1321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ja, wat boutique labels betreft is het af en toe zeuren bij Amazon. Sommige titels verkopen ze wel, vele anderen weer niet. Consequent is het ook niet bepaald, jammer en vervelend soms wel.
    Het is tegenwoordig echt heel slecht geregeld hoor, zeker met de Arrow titels. Eureka titels kun je ook vaak pas laat bestellen vlak ze uit zijn (of vlak er na). Waarom? Geen idee.

  22. #1322

    Standaard

    De uitverkoop op de eigen website is vandaag weer begonnen.

  23. #1323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    De uitverkoop op de eigen website is vandaag weer begonnen.
    Ook bij amazon.co.uk
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  24. #1324

    Standaard

    Ik sla dit jaar over, zit weinig bij wat ik zou willen en nog niet heb.

  25. #1325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik sla dit jaar over, zit weinig bij wat ik zou willen en nog niet heb.
    Ik zie al jaren zeker 80% dezelfde titels in die Arrow sales.

Pagina 53 van 55 EersteEerste ... 34349505152535455 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •