Pagina 38 van 55 EersteEerste ... 2834353637383940414248 ... LaatsteLaatste
De resultaten 926 tot 950 van 1371 worden weergegeven.
  1. #926

    Standaard

    Oeh meer Godard, nice!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #927

    Standaard

    Er kwamen weer wat titels uit de laatste sale binnen. Helaas kwam Day of the Jackal zonder boekje. Vreemd, want dit is een recente titel (sept 2017). Ik had ook wat oudere titles besteld en die hadden er nog wel een. Blijft fuck dat je niet vantevoren weet of er eentje bij zit of niet. Eigenlijk zou je dat in de prijs moeten zien want deze was nog steeds iets duurder dan andere sale items. Je moet dus behoorlijk snel wezen, wil je zeker zijn van een boekje. Deze titel is net drie maanden oud...

  3. #928

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Er kwamen weer wat titels uit de laatste sale binnen. Helaas kwam Day of the Jackal zonder boekje. Vreemd, want dit is een recente titel (sept 2017). Ik had ook wat oudere titles besteld en die hadden er nog wel een. Blijft fuck dat je niet vantevoren weet of er eentje bij zit of niet. Eigenlijk zou je dat in de prijs moeten zien want deze was nog steeds iets duurder dan andere sale items. Je moet dus behoorlijk snel wezen, wil je zeker zijn van een boekje. Deze titel is net drie maanden oud...
    Bij deze (en Ronin ook trouwens) was aangegeven dat alleen First Pressings een boekje erbij kregen. Vandaar dat ik deze altijd preorder via de Arrow shop zodat ik zeker weet dat ik een boekje heb. Tip is om de Facebook-pagina van Arrow te volgen, want daar geven ze dit soort info bij hun toekomstige releases.
    Edit: zie screenshot

    5D8D173C-8C06-4EAA-ADC3-9B7C19EAB445.jpg
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 16-01-2018 om 20:23

  4. #929

    Standaard

    Ja, daar ben ik van op de hoogte. Wat ik bedoel, mijn ervaring is dat je tot zeker een half jaar later nog wel verzekerd bent van een boekje. Het verbaast me dat deze er niet bij zit omdat deze film erg recent is uitgebracht (sept 2017). In de sale zaten oudere titels waarbij het boekje nog gewoon aanwezig was. Ronin kreeg ik ook binnen en bevat ook een boekje en is eerder uitgekomen dan Jackal. Ronin lijkt me ook een populairdere titel.

  5. #930

    Standaard

    Het zou inderdaad mooi zijn als Arrow e.a. zouden aangeven of de release die ze je verkopen nog een eerste of tweede uitgave is, zodat je weet of je een exemplaar met of zonder boekje koopt.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #931

    Standaard

    Hmmm oh zo, ja dat is dan vaag dat je Ronin dan wel met boekje krijgt. Zou inderdaad wel fijn als je zou weten of een exemplaar een boekje bevat (naast het feit dat ik vind dat ze er altijd in zouden moeten zitten, net als bij Criterion bijv) want ze zijn erg mooi gemaakt en als je em niet krijgt lijkt me dat zeker een teleurstelling.

  7. #932

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Het zou inderdaad mooi zijn als Arrow e.a. zouden aangeven of de release die ze je verkopen nog een eerste of tweede uitgave is, zodat je weet of je een exemplaar met of zonder boekje koopt.
    Dat is al langer een wens van vele kopers, maar Arrow heeft er nog niets mee gedaan. Slecht eigenlijk, want het is zo makkelijk te realiseren, kijk maar naar Indicator/Powerhouse.

  8. #933

    Standaard

    Meestal kan je aan de cover scan ook zien of er een boekje bijzit of niet, dit wordt namelijk vermeld bij de eerste pressings.
    En als ik de prijs wat te laag vind via de Arrow shop of op Amazon, ga ik ervan uit dat er geen boekje meer bij (zo had ik Time Bandits voor 7.99 pond).
    Wat ik dan doe is Ebay afgaan.
    Daar heb je altijd wel nog een exemplaar te vinden met een boekje, dit heb ik gedaan voor Time Bandits.
    En voor de rest tracht ik net zoals Rogier Burgerhout, zoveel mogelijk te pre-orderen, wat vaak resulteert in hoge bedragen.

  9. #934

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    En als ik de prijs wat te laag vind via de Arrow shop of op Amazon, ga ik ervan uit dat er geen boekje meer bij (zo had ik Time Bandits voor 7.99 pond).
    Dat is nu mijn punt...Day of the Jackal was hoger geprijsd omdat het een vrij nieuwe titel betreft en toch zit er geen boekje bij. Time Bandits snap ik uiteraard, die komt uit het jaar prik....

  10. #935

    Standaard

    Arrow Academy aankondigingen voor mei:



    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  11. #936

    Standaard

    Zo, die trekken mij alledrie helemaal niet .

  12. #937

    Standaard

    Ik vind sowieso dat er al een tijdje niet veel interessante nieuwe titels bijkomen. Hopelijk komt dat weer.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #938

    Standaard

    Ik hoorde dat Mountaintop Motel Massacre gaat worden uitgebracht door Arrow. Vind hem zelf niet zo boeiend en ook meer een titel voor iets als 88films om uit te brengen. Zoals hierboven ook gezegd, vind ook dat er al enige tijd niks interessants meer voorbij komt, laatste voor mij was The Thing

  14. #939

  15. #940

    Standaard

    Weer wat nieuws op komst:




    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  16. #941

    Standaard

    De Limited Edition van Last House On The Left staat, met inlevering van nog wat spaarpuntjes, reeds voor me in de pre-order bij Arrow

    Death Smiles on a Murderer zegt me weinig, maar spreekt me ook wel aan vanwege Kinski. Wacht ik echter nog even mee tot de prijs omlaag gaat.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #942

    Standaard

    Rawhead Rex sowieso, Last House twijfel ik nog

  18. #943

    Standaard

    Voor mij Dark Blue in de preorder.

  19. #944

    Standaard

    Nieuwe update:




    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  20. #945

    Standaard

    niks interessants helaas deze maand voor mij

  21. #946

    Standaard

    The Quiet Earth wil ik zeker, er is nu geen versie met Engelse ondertiteling. Die Sartana box lijkt ook wel aardig van de youtube clipjes die ik heb gezien.

  22. #947

    Standaard

    Arrow sale is er weer; ik sla deze keer over. Zit niets bij dat ik perse niet wil hebben.

  23. #948
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    niks interessants helaas deze maand voor mij
    Voor mij absoluut wel, als spaghetti western liefhebber is de Sartana box een dag één bestelling
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  24. #949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Nieuwe update:




    Meer info
    Ben benieuwd naar de specs van deze. Er zijn verschillende goede releases van deze maar slechts eentje (de Duitse 3-disc LE, die slecht verkrijgbaar is) heeft de docu Overnight erop staan. Ik heb deze apart op DVD (helaas zonder subs, en die zijn wel handig vooral als je Troy Duffy hoort praten) en dit is er weer zo eentje met het credo "moet je zien om te geloven". Ongelooflijk hoe iemand zijn eigen carriere om zeep kan helpen zeg....bizar. Zou mooi zijn als Arrow die erop zet, plus de 2 cuts natuurlijk.

  25. #950

    Standaard

    Aangekondigd voor juli:



    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 38 van 55 EersteEerste ... 2834353637383940414248 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •