Pagina 32 van 55 EersteEerste ... 2228293031323334353642 ... LaatsteLaatste
De resultaten 776 tot 800 van 1366 worden weergegeven.
  1. #776

    Standaard

    The Day Of The Jackal is nog wel een titel waar ik misschien wel de volle prijs voor betaal, de anderen niet.
    Opvallend, A Fish Called Wanda trouwens.

  2. #777

    Standaard

    Ja, A Fish Called Wanda stond ik ook van te kijken
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #778

    Standaard

    Arrow Academy september releases:



    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  4. #779

    Standaard

    Day of the Jackel heb ik ook goede herinneringen aan, die komt er met een preorder wel in. Ronin is ook besteld.

  5. #780

    Standaard

    The Legend of the Holy Drinker heb ik nog de Italiaanse dvd van. Prachtige film!

  6. #781

    Standaard

    Met 'onze' eigen Rutger Die staat hier dan ook al genoteerd!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  7. #782

    Standaard

    Wanneer komt er nou weer eens een sale.....en dan een echte en niet zo'n halfgare zoals laatste keer .

  8. #783

    Standaard

    Had ik ook gevraagd, volgens Arrow komt hij maar mogelijk later dit jaar. Komt omdat ze in de UK veel sales doen in Fopp (?) en de HMV winkels (5 voor 30 pond).
    Normaal zou hij rond deze tijd beginnen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #784

    Standaard

    Aan vaagheid geen gebrek met dat antwoord. Het jaar duurt nog 6 maanden
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  10. #785

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Aan vaagheid geen gebrek met dat antwoord. Het jaar duurt nog 6 maanden
    Eens. En normaal zijn er 2 sales per jaar. Maar dit is de grote . Hoop op wat recentere titels en graag 7,99 pond p/s ipv 8,99.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #786

    Standaard

    News Alert: Our biggest ever http://www.arrowfilms.co.uk Summer Sale, will take place this year between July 19-31, with more titles than ever before and lots of recent titles appearing at their first sale price.

    This will be the last sale through our current site, as we have been working away at implementing a new website launch - with improved functionality, more product lines and much, much more - to take place early Autumn. Stay tuned for more information.



  12. #787

    Standaard

    eindelijk! Hopelijk Pieces scoren en misschien Phantasm ook wel.

  13. #788

    Standaard

    Ze zullen m'n portemonnee wel leegplunderen verwacht ik...er staat inmiddels weer aardig wat in mijn wenslijst
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #789

    Standaard

    Ja inderdaad. Sowieso Pieces. Hopelijk doet ook de Godard set, de Argento releases en een aantal van de Japanse sets mee!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #790

    Standaard

    Ik hoop dat alle noirs een keer in de aanbieding komen....

    Ben zeer benieuwd naar de nieuwe site trouwens!

  16. #791

    Standaard

    Een van mijn laatste Arrows was natuurlijk Pieces voor de volle mep...

    Het zal mij benieuwen hoeveel boekjes er nog bijzitten aangezien die ook limited zijn. Dat blijft een beetje een gok, vrees ik.

  17. #792

    Standaard

    Het is ook nog afwachten hoeveel de lmtd edition zal worden afgeprijsd. Hij staat bij Arrow nu nog voor 25, wat vrij prijzig is, terwijl deze bij zavvi en Amazon omgerekend voor ongeveer 18 te koop was. Dus Arrow moet wel erg gaan stunten wil het prijsverschil zoden aan de dijk zetten. Alles onder de 18 pond is mooi meegenomen, anders valt het alsnog tegen. Ik heb hem overigens al in huis, dus het is geen titel meer waar ik op let verder.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #793

    Standaard

    2 steelbooks van THE THING weten te bestellen. Wat een drama is die site zeg...

  19. #794

    Standaard

    ik ga echt voor die limited edition van The Thing, zoveel moois erin en het is echt bij far mijn favo horror film! Hopelijk lukt het haha

  20. #795

    Standaard

    Hierbij voor alle volledigheid de oktober releases:





    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  21. #796

    Standaard

    Lukt mij nog steeds niet om op de site te komen. 4000 stuks van The Thing lijkt wel echt weinig. Die zijn zo weg.

  22. #797

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Lukt mij nog steeds niet om op de site te komen. 4000 stuks van The Thing lijkt wel echt weinig. Die zijn zo weg.
    Ik zag het wel toen hij live beschikbaar kwam, maar dacht: ik bestel wel van het weekend op m'n gemakje....
    Site is nu een drama.

    Edit: ik ben nu voorzien van een exemplaar
    Laatst aangepast door rogue : 15-07-2017 om 18:55

  23. #798

    Standaard

    Hij is NU op amazon weer te bestellen!

  24. #799

    Standaard

    Hoewel ik nieuwsgierig ben naar de nieuwe scan van de film hou ik het, denk ik, bij mijn pas gekochte versie van Shout! Factory. Die heeft veel meer extra's. Ik ben echter wel nieuwsgierig naar de documentaire "1982: One Amazing Summer" over de films die in die zomer zijn uitgebracht op de release van Arrow.

  25. #800

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Hoewel ik nieuwsgierig ben naar de nieuwe scan van de film hou ik het, denk ik, bij mijn pas gekochte versie van Shout! Factory. Die heeft veel meer extra's. Ik ben echter wel nieuwsgierig naar de documentaire "1982: One Amazing Summer" over de films die in die zomer zijn uitgebracht op de release van Arrow.
    Blijkbaar is de Arrow wel van een 4k scan itt de Shout versie die van een 2k is. Beeld zal ongetwijfeld beter zijn, verwacht ik.

Pagina 32 van 55 EersteEerste ... 2228293031323334353642 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •