Pagina 33 van 55 EersteEerste ... 2329303132333435363743 ... LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 1371 worden weergegeven.
  1. #801

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Lukt mij nog steeds niet om op de site te komen. 4000 stuks van The Thing lijkt wel echt weinig. Die zijn zo weg.
    Geldt dat aantal voor beide?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #802

  3. #803

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Blijkbaar is de Arrow wel van een 4k scan itt de Shout versie die van een 2k is. Beeld zal ongetwijfeld beter zijn, verwacht ik.


    De sneeuw lijkt iig niet blauw en ja ik weet dat Cundey de sneeuw blauw maakte en dat hij deze scan heeft overzien, maar toch hoop ik op gewoon witte sneeuw en geen roze wolken e.d zoals op de laatste blu

  4. #804

    Standaard

    Damnit gemist! Wil die The Thing wel heel graag .

  5. #805

    Standaard

    @JT H. https://www.amazon.co.uk/dp/B073M294...+thing+blu+ray hier is de Blu-ray nog te krijgen (op moment dat ik dit plaats), wel wat duurder dan hij bij de Arrow-shop was.

  6. #806

    Standaard

    Er komt vast en zeker ook een regular versie, net als met Fright Night.
    De steelbook is snel gegaan omdat er altijd kandidaten zijn die er meer dan 1 kopen. Soms voor een vriend en soms voor ebay

  7. #807

    Standaard

    (Nog) geen paniek, beide versies staan nu op de site van Arrow voor 20,54 euro Hij staat wel als Out of Stock, maar is evengoed in het mandje te plaatsen, dus...

    De pre-order prijs op Amazon zal ook nog wel zakken verwacht ik.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 16-07-2017 om 10:16
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #808

    Standaard

    Products marked with *** are not available in the desired quantity or not in stock!

  9. #809

    Standaard

    Ik las het ook ja. Vraag me af wat dit kan betekenen. Meestal als een artikel compleet is uitverkocht, dan halen ze hem ook van de site af. Ik verwacht daarom dat hij nog wel op de site wordt aangeboden. Anders is het echt absurd hard gegaan. Even afwachten nog.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  10. #810

    Standaard

    Ze zijn nu van de Arrow site afgehaald, dus het gaat inderdaad hard. Voor de zekerheid maar een exemplaar bij Amazon UK voorbesteld. Wie zeker wil zijn, raad ik aan om hetzelfde te doen. Hij gaat zeker nog zakken in prijs, en cancelen kan altijd nog. Zal nog voor of tegen de releasedatum al zijn uitverkocht verwacht ik.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  11. #811

    Standaard

    Ik had contact met Arrow, Arrow zelf heeft ze niet meer, maar op Zavvi zijn ze wel weer te krijgen (heb net de mijne besteld) en ze komen ook op de HMV site

  12. #812

    Standaard

    en net van hun FB:
    ***THE THING RELEASE UPDATES***
    It is official, our THE THING release has been our biggest ever announcement - so big that our very own website collapsed under the force of this beast!
    We really appreciate all the feedback you’ve provided in relation to this title over the last few days and we are taking all your points on board. As a result of all your comments, we’ve reviewed our print run and are pleased to announce that we will be upping the replication of THE THING Limited Edition set from 4,000 to 6,000. The SteelBook will remain limited to 4,000. We are also keeping a close eye on all orders coming in (as will our retail partners) and excessive multiple orders will be cancelled to ensure as many of our dedicated fans can get hold of this release as possible. Lastly, all current pre-orders that have been placed will be fulfilled so do order with confidence!
    If you haven’t yet, you can still pre-order the Limited Edition set and SteelBook from Amazon via the links below…
    Pre-order the Limited Edition set via Amazon here: http://amzn.to/2v9zMjx
    Pre-order the SteelBook edition via Amazon here: http://amzn.to/2v9XhsN

    Once again we can only apologise for the bumpy ride this weekend and want to thank you all for your endless patience and support over the weekend, we really appreciate it!
    Team Arrow

  13. #813

    Standaard

    Ze hebben zich duidelijk een beetje verkeken op de vraag Mooi dat ze het aantal wat verhogen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #814

    Standaard

    Op de een of andere manier loop ik niet echt warm voor deze release. Zoveel nieuwe extra's bevat deze blu-ray niet. Die poster en die foto's boeien me niet zo. Dus gaat het om de nieuwe transfer. Ik heb de reguliere blu-ray en daar heb ik eigenlijk geen klachten over. Dus als er straks een reguliere uitgave komt, zal dat voor mij volstaan. Ik mis dan wel het boek. Maar neem nu de LE van Pieces, dat boekje is leuk maar bevat overwegend foto's. Anyway...ik had stiekem iets meer verwacht van The Thing. Een soundtrack cd als extra of een 2e disk met features. Dan is bv Bring me the Head of Alfred García beter gevuld qua extra's. Ik ben dan toch ook benieuwd naar de review straks. Als je op caps-o-holic kijkt en je vergelijkt de Universal met de Shout Factory, dan zie je zeker verschil maar toch ook niet wereldschokkend.

    Zijn er mensen die de Universal uitgave hebben en die zich stoorden aan de beeldkwaliteit?

  15. #815

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht

    Zijn er mensen die de Universal uitgave hebben en die zich stoorden aan de beeldkwaliteit?
    Ik heb de NL blu liggen en het is al enige tijd geleden dat ik deze nog eens bekeken heb, maar ik kan me niet herinneren dat iets stoorde, buiten het gewone Uni DNR.
    Toch heb ik het overwogen om de LE van Arrow te pre-orderen, al loop ik niet warm voor het artwork of de verandering van Font van de titel, waar het toch vermeld wordt door verschillende blu-ray.com forumleden.
    Ik ben dus tot aan de release van de Arrow versie nog in dubio of ik deze überhaupt wel wil of niet.

  16. #816

    Standaard

    Ik denk dat als je deze release wilt hebben, je ook voor de reguliere uitgave kunt gaan die ongetwijfeld gaat komen. Je mist niet echt veel buiten een fancy verpakking, een poster en wat kaartjes. Ik wil deze uitgave echt niet bashen maar dan vond ik die special editions van Argento eigenlijk specialer.

  17. #817

    Standaard

    Heb hem toch maar in de pre order gezet op amazon. Kan altijd nog annuleren.

    Over 2 dagen trouwens Arrow sale. Ook nieuwe titels gaven ze aan. Ben benieuwd
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #818

    Standaard

    Ik ben er al klaar voor! Wil sowieso Pieces, misschien Evil Ed, misschien Phantasm en nog wat Argento titels. Erg benieuwd wat er allemaal tussen gaat zitten

  19. #819

    Standaard

    Nog wat verwachte Arrow Academy titels:





    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  20. #820

    Standaard

    Wanneer brengt iemand eindelijk de mooiste film van Hirokazu Koreeda uit? Distance!
    3,91(11)



  21. #821

    Standaard

    Arrow Sale!

    Ik vind het persoonlijk wederom (voor de derde keer op rij) tegenvallen maar sla vooral je slag!

    P.S. de site is op moment van schrijven traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag als dikke stront
    Laatst aangepast door BigLebowski : 19-07-2017 om 11:41
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #822

    Standaard

    ik kom de site geeneens op haha, en dat terwijl ze gister zeiden dat de servers er klaar voor waren

  23. #823

    Standaard

    Paar dingetjes besteld:


    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  24. #824

    Standaard

    Helaas toch aardig wat titels die ik wil voor 9,99. Veel oudere titels staan er niet op en veel heb ik al.
    Dus nu komt de hebzucht naar boven en bestel ik vooral wat ik nog mis....

  25. #825

    Standaard

    heb er 6 besteld, Pieces, The Initiation, Deadly Blessing, The Mutilator, Night of the comet en Branded to Kill

    zit nog in dubio over Phantasm box, Knightriders, Blood Rage, Pit and the Pendulum en caltiki the Immortal Monster. Iemand die een van die titels aanraad?

Pagina 33 van 55 EersteEerste ... 2329303132333435363743 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •