Pagina 47 van 55 EersteEerste ... 37434445464748495051 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.151 tot 1.175 van 1366 worden weergegeven.
  1. #1151

    Standaard

    Nieuwe releases voor maart:



    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #1152

    Standaard

    Dat is makkelijk: 3x nee. Al zou ik die Jodorowsky waarschijnlijk wel halen als hij in de sale komt.

  3. #1153

    Standaard

    Zoals wellicht opgemerkt ben ik gestopt met het bijhouden van releases in dit topic omdat er nauwelijks nog een hond en een koe naar lijken te kijken Of is er nog wel interesse? Laat het even weten Anders laat ik de nieuwe releases voor wat ze zijn.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  4. #1154

    Standaard

    Hoewel Arrow veel zooi uitbrengt checkte ik de nieuwe releases altijd in dit topic.

  5. #1155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Hoewel Arrow veel zooi uitbrengt checkte ik de nieuwe releases altijd in dit topic.

    Ik volg Arrow meestal via Facebook.

  6. #1156

    Standaard

    Ik volg ze ook via Facebook

  7. #1157

    Standaard

    Ik keek hier ook altijd wel hoor, maar volg ze (nu) op Twitter.

  8. #1158

    Standaard

    Oke, het lijkt me wel duidelijk, beetje overdreven om de nieuwe release hier dan verder bij te houden. Geen probleem en bedankt voor de reacties Dan blijft dit topic verder vooral nog open voor overige vragen en opmerkingen
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #1159

    Standaard

    Tja, dan doek het forum ook maar op. Dat bekijk ik altijd op Instagram ...

  10. #1160

    Standaard

    Of je brengt het op een aardigere manier....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #1161

    Standaard

    Ja, ik begrijp de frustratie, maar die heb ik ook als ik voor één of twee mensen dit topic nog een beetje in leven probeer te houden. Kennelijk is er te weinig belangstelling en zoekt men het elders. Dat is ieders eigen keuze. Maar dan sterven dit soort forums wel langzaam uit. Ik vraag me sowieso wel eens af hoeveel mensen dit hele forum nog bezoeken. Dus ik voel met je mee.Een bescheiden aantal trekken hier vooral de kar waarvoor dank en waardering!

    Mocht iemand anders zich geroepen voelen om de nieuwe releases hier te posten, be my guest ofcourse!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #1162

  13. #1163

    Standaard

    Aniara is een Zweedse sci-fi film, gebaseerd op een gedicht, over een reis van de Aarde naar Mars waarbij er onderweg een ongeluk gebeurd. Het verhaal heeft als hoofdpersoon een mimarobe die aan boord werkt, wat dat is moet je zelf ontdekken in de film. Het is een bijzondere en verrassende film, heel anders dan ik vooraf had gedacht. Zonder iets te verklappen, is het duidelijk dat deze film nooit in Hollywood gemaakt zou kunnen worden. Het verhaal neemt zulke verrassende wendingen, en wisselt meerdere keren van sfeer, dat het steeds gissen is welke kant het nu weer op gaat. Heerlijk verfrissend.
    Special features zijn ook zeer de moeite waard (zit een korte film van een half uur bij van dezelfde regisseurs), net als het boekje dat erbij zit. Die Pella Kågerman en Hugo Lilja zijn er twee om in de gaten te houden; als Aniara als hun eerste featurefilm al zo goed is, dan heb ik hoge verwachtingen.

  14. #1164

    Standaard

    Leuk om te horen dat je zo positief bent over Aniara, want deze heb ik al even op het oog maar valt door twijfel steeds net buiten de boot. Het boekje zal er inmiddels niet meer bij zitten neem ik aan, maar ik zet hem weer even wat hoger op de agenda
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  15. #1165

    Standaard

    Ik heb 'm in de sale gekocht, met boekje. Ik kan mij niet voorstellen dat deze heel hard loopt. Bij Zweedse sci-fi zullen heel veel mensen (ik ook) de wenkbrauwen optrekken, ik ken er verder geen enkele. Misschien Melancholia als je die onder sci-fi zou scharen (imo is een meer een drama).

  16. #1166

    Standaard

    Echt opvallend dat Arrow nu ook de UHD markt op gaat, met Pitch Black en Flash Gordon (USA).

  17. #1167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ja, ik begrijp de frustratie, maar die heb ik ook als ik voor één of twee mensen dit topic nog een beetje in leven probeer te houden. Kennelijk is er te weinig belangstelling en zoekt men het elders. Dat is ieders eigen keuze. Maar dan sterven dit soort forums wel langzaam uit. Ik vraag me sowieso wel eens af hoeveel mensen dit hele forum nog bezoeken.
    Ik post hier weliswaar niet zo vaak maar bezoek het forum meerdere keren per week.
    En ja, dit soort fora sterven jammergenoeg langzaam uit. Het is meer op Facebook (en Twitter) te doen waar het niveau bedroevend laag is.

  18. #1168
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Of nog zoiets Discord. Meer een hit-and-run systeem en totaal niet overzichtelijk, totaal mijn ding niet. Nu ben ook minder actief op het forum, en meer in lees- dan in postmode maar BigLebowski laat je dat niet tegenhouden om de nieuwe releases te posten.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #1169

    Standaard

    Nu 3 voor de prijs van 2 bij Zavvi.nl

  20. #1170

    Standaard



    Misschien ligt het aan mij maar ik vind het nieuwe aanbod dit jaar niet echt denderend. Ik mis Arrow van een paar jaar geleden. Het lijkt er steeds meer op dat de spoeling dunner wordt. Ik ben ook totaal niet geïnteresseerd in moderne titels.

  21. #1171

    Standaard

    Grappig, ik ben juist wel geïnteresseerd in de moderne titels en totaal niet in de oudere, zoals Criterion nu veel uitgeeft. Ik heb dan ook de laatste tijd meer Arrow-titels aangeschaft dan Criterion. Maar ik hoef nu niet persé Pitch Black op UHD.

  22. #1172
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ook niet meteen iets bij voor mezelf. Benieuwd wat Eureka morgen gaat aankondigen, zouden wat Aziatische films moeten tussen zitten.

    [edit]
    Bij nader inzien dan toch wel de Gamera Collection.
    [/edit]
    Laatst aangepast door StefaanD : 03-06-2020 om 13:05
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #1173

    Standaard

    De Jodorowsky boxset is weer uitgesteld. Gisteren email gehad van Amazon dat de levertijd nu begin september is.

  24. #1174

    Standaard

    Nieuwe aankondigingen voor september:


  25. #1175

    Standaard

    Wow, Nuovo Cinema Paradiso op UHD
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 47 van 55 EersteEerste ... 37434445464748495051 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •