Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 57 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Algemeen topic omtrent DVD/Blu-ray Disc/4K UHD releases in Nederland en buitenland

    Hier een algemeen topic om alle releases in Nederland en buitenland te bespreken. Let op: ik hou hier geen releasedata bij, dat kunnen jullie hier zelf posten.

  2. #2

    Standaard

    Geloof dat ik wel een passend bericht heb...

    Gisteren de Franse UHD versie van Drive opgezet en deze blijkt vaste Franse ondertitels te hebben bij de Engelse soundtrack!
    Bijzonder teleurstellend dus.
    Ben dat nog niet eerder tegengekomen bij een UHD.

    Klein voordeeltje in mijn geval is dat de Oppo 203 er wel externe titels overheen kan plaatsen.
    T is dan wel vaak een brei van tekst maar vond t minder storend dan ondertitels die ik überhaupt niet kan lezen.

  3. #3

    Standaard

    Misschien dat het mensen interesseert: de Amerikaanse 4K-steelbook van Matilda heeft Nederlandse ondertitels. Wordt hier waarschijnlijk niet uitgebracht want Sony.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Misschien dat het mensen interesseert: de Amerikaanse 4K-steelbook van Matilda heeft Nederlandse ondertitels. Wordt hier waarschijnlijk niet uitgebracht want Sony.
    ja wss toch wel, icm de Nordic release, maar voor nu nog ff afwachten voor de EUR releases

    het ziet er naar uit dat Sony toch terugkeert voor meer fysieke discs aangezien ze toch wel gemerkt hebben dat de omzet daar stevig is gedaald sinds ze een paar landen geen releases meer gaven

  5. #5

    Standaard

    Hoe zit het nog met de series van DC?

    Laatste seizoen Legends of tomorrow, Batwoman, Superman & Lois S2,...

    Komen ze nog bij ons op blu-ray?

    Buitenlandse releases met nl ondertitels?

  6. #6

    Standaard

    Superman & Lois verschijnt hier alvast alleen nog maar op dvd.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Ik had de aankondiging gezien op dvdinfo.be, hoop dat buitenlandse release dan wel meer zal hebben dan Engels SDH.

  8. #8

    Standaard

    In december komen er toch een paar mooie titels op 4K in de USA: https://www.blu-ray.com/news/?id=33343

    O.a. Point Break en JFK op 4K. Die staan al in de preorder!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Hoe zit het nog met de series van DC?

    Laatste seizoen Legends of tomorrow, Batwoman, Superman & Lois S2,...

    Komen ze nog bij ons op blu-ray?

    Buitenlandse releases met nl ondertitels?
    Ik zit daar zelf ook op te wachten, vooral de laatste seizoen van legends (s7) en the flash (s9). Engelse import is er al, maar die heeft geen Nederlandse ondertitels. Hopelijk komen ze in Duitsland uit, die hebben meestal wel Nederlandse ondertitels.

  10. #10

    Standaard The Color Purple (4K)

    71uhBI1xcDL._SL1500_.jpg71UYQTwcoSL._SL1500_N.jpg

    Op 7 december 2023 verschijnt in Duitsland de UHD-versie van The Color Purple (1985), zowel in een gelimiteerde steelbook-uitgave als in een 'normale' versie. Volgens de meestal goed geïnformeerde website bluray-disc.de hebben zowel de UHD-uitgave als de bijgevoegde Blu-ray Nederlandse ondertitels.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Hoe zit het nog met de series van DC?

    Laatste seizoen Legends of tomorrow, Batwoman, Superman & Lois S2,...

    Komen ze nog bij ons op blu-ray?

    Buitenlandse releases met nl ondertitels?

    Superman & Lois komt voor nu alleen op dvd in NL, maar de bluray is vooralsnog nergens in Europa te verkrijgen dus lijkt eerder dat die nog later gaat komen (zoals ook bij Supergirl ik meen S3 het geval was)

    The Flash zijn tot nu toe allemaal in NL op bluray uitgebracht en dat zal met het laatste seizoen ook wel het geval zijn

    Batwoman S3 en Legends of tomorrow S7 zijn nog onbekend

    Legends of tomorrow S6 is in NL niet meer uitgebracht, maar de Duitse release heeft op de bluray NL ondertiteling

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeffrey Bekijk bericht
    Legends of tomorrow S6 is in NL niet meer uitgebracht, maar de Duitse release heeft op de bluray NL ondertiteling
    Ik zag daarstraks in Fnac Antwerpen dat die aangekondigd stond voor december. Gek want ik heb die hier al een half jaar liggen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #13

    Standaard

    Dan wacht ik nog even af. Als er tegen begin volgend jaar geen nieuws is koop ik de Duitse versie.

  14. #14

    Standaard

    Indiana Jones And The Dial Of Destiny (10 januari), Titanic (24 januari), The Creator (7 februari) en Prey (14 februari) komen in Nederand op 4K uit. Dat is best goed nieuws, aangezien ik hier nog niet van overtuigd was.
    The future is Blu

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Indiana Jones And The Dial Of Destiny (10 januari), Titanic (24 januari), The Creator (7 februari) en Prey (14 februari) komen in Nederand op 4K uit. Dat is best goed nieuws, aangezien ik hier nog niet van overtuigd was.
    Waar heb je sdit gevonden? Met nl subs?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Waar heb je sdit gevonden? Met nl subs?
    Met NL-subs.
    https://www.vendorservices.nl/nl/fil...ttype:bruhd!!0!!
    The future is Blu

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Dat zie ik nergens staan.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Dat zie ik nergens staan.
    Links kun je BRUHD aanvinken als filter. Dan een stukje naar onder scrollen en daar staan ze. Als je op een van de titels klikt, staat het in de bovenste regel van de specificaties.
    The future is Blu

  19. #19

    Standaard

    Tja, eerst zien dan geloven. A Haunting in Venice staat er ook op maar elk land heeft een pre order behalve deze. Of het is misschien de import versie die ze verkopen.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Indiana Jones And The Dial Of Destiny (10 januari), Titanic (24 januari), The Creator (7 februari) en Prey (14 februari) komen in Nederand op 4K uit. Dat is best goed nieuws, aangezien ik hier nog niet van overtuigd was.
    dat is goed nieuws

  21. #21

    Standaard

    Beste nieuws in weken!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #22

    Standaard

    Ik heb vorig jaar de steelcase 4K/3D versie van Dune gekocht bij Amazon.fr, nu wil ik hem gaan kijken in 4k maar speelt hij niet af.
    Gelukkig doet de 3D versie het wel.
    En deze steelcase is wel erg mooi.



  23. #23

    Standaard

    De Blu-ray bij de Nederlandse 4K van Casablanca heeft GEEN Nederlandse ondertiteling. Betreft wel de "nieuwe" uitgave met meer extra's.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    De Blu-ray bij de Nederlandse 4K van Casablanca heeft GEEN Nederlandse ondertiteling. Betreft wel de "nieuwe" uitgave met meer extra's.
    Dat is dan na The Fugitive al de tweede.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #25

    Standaard

    Se7en komt eindelijk uit! Volgens Amazon UK al op 30 december, al gaan er veel geruchten over begin 2024. Die datum van Amazon is wel zo snel dat ik begin te denken dat hij niet klopt. Hoe dan ook, hij komt eraan!

    https://www.amazon.co.uk/Ultimate-Co...vd%2C54&sr=1-3
    The future is Blu

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •