Pagina 52 van 55 EersteEerste ... 2424849505152535455 LaatsteLaatste
De resultaten 1.276 tot 1.300 van 1366 worden weergegeven.
  1. #1276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De laatste keer dat ik bestelde niet, toen was het voordeel snel teniet gedaan....
    Net een pakje van Arrow binnen (Fassbinder volume 2), niets extra moeten betalen.

  2. #1277

    Standaard

    Arrow brengt 12 Monkeys en Henry: Portrait of a Serial Killer uit op 4K in april!

  3. #1278

    Standaard

    Bij de laatste sale 10-tal titels besteld en helaas met extra kosten (maar was ingecalculeerd, zitten aantal titels bij die bij Arrow erg goedkoop waren); wel vreemd hoe de BTW wordt berekend, aantal keer 9% tarief maar dacht dat dit alleen maar gold voor " dvd’s, usb-sticks en andere fysieke dragers met daarop digitale educatieve informatie die nagenoeg uitsluitend bestemd is voor informatieoverdracht in het onderwijs " (van de belastingdienst site).

    arrow.jpg

    Te betalen bedrag had dus hoger uit kunnen vallen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  4. #1279

    Standaard

    Er is een probleem met de UHD en Blu-ray van Henry: Portrait of a Serial Killer. Er gaat een omruilactie komen.

    Er is ook een probleem met de UHD van Twelve Monkeys. Ook voor deze komt er een replacement program.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 27-04-2022 om 22:37

  5. #1280

    Standaard

    Hallo,

    Als jullie bij Arrow bestellen, komt dat pakket dan altijd goed aan?
    Laatste pakket van Zavvi is weer niet aangekomen ondanks track and trace. Ze kunnen het ook niet meer vinden
    Geen Zavvi meer voor mij.

    Grt

  6. #1281

    Standaard

    Bij Arrow heb je hetzelfde gezeur als bij Zavvi met IOSS en VAT, aangezien ze nu onder hetzelfde bedrijf vallen.

  7. #1282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Bij Arrow heb je hetzelfde gezeur als bij Zavvi met IOSS en VAT, aangezien ze nu onder hetzelfde bedrijf vallen.
    Ok bedankt voor de info.

  8. #1283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Hopelijk hebben ze weer geen fouten op de 4k.
    En wat bedoel je met “fouten”?

  9. #1284

    Standaard

    Even contact genomen met Arrow…
    Voorlopig geen release met Dutch subtitles op de planning…

  10. #1285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Even contact genomen met Arrow…
    Voorlopig geen release met Dutch subtitles op de planning…
    Heeft Arrow nooit.

  11. #1286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Heeft Arrow nooit.
    Allright.. ben een tijdje “out” geweest in de blu-ray wereld, dus ben niet meer zo goed op de hoogte…

    Probeer nu ook te ontdekken welke 4K releases ik zo gemist heb de afgelopen jaren…

    Hoe “limited” zijn releases als deze?
    Moet je onmiddellijk pre order plaatsen of zijn er ruim genoeg?

  12. #1287

    Standaard

    Bij Arrow is limited vaak echt limited.

  13. #1288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Allright.. ben een tijdje “out” geweest in de blu-ray wereld, dus ben niet meer zo goed op de hoogte…

    Probeer nu ook te ontdekken welke 4K releases ik zo gemist heb de afgelopen jaren…

    Hoe “limited” zijn releases als deze?
    Moet je onmiddellijk pre order plaatsen of zijn er ruim genoeg?
    Deze algemene Posts maar wel even verplaatst
    Limited betekent dat ze een eerste productie batch maken met een boekje en bij keecases een extra slipcase. Bij de productie batches erna hebben die versies vaak dat boekje en slipcase niet. Dus als je een favoriete film hebt die ze uitbrengen, dan zou ik er wel snel bij zijn. Ook maken ze van sommige films ware Limited Edition versies met extra boekjes, posters, stickers, noem maar op. Die versies zijn soms helemaal snel uitverkocht. Voorbeeld daarvan was recent True Romance. Die worden vaak door doorverkopers opgekocht en via veilingsites voor woekerprijzen verkocht. “Scalpers” worden die doorverkopers ook wel genoemd, omdat ze liefhebbers “scalpen” van hun geld en onterecht de vraagprijzen opvoeren.

  14. #1289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Deze algemene Posts maar wel even verplaatst
    Limited betekent dat ze een eerste productie batch maken met een boekje en bij keecases een extra slipcase. Bij de productie batches erna hebben die versies vaak dat boekje en slipcase niet. Dus als je een favoriete film hebt die ze uitbrengen, dan zou ik er wel snel bij zijn. Ook maken ze van sommige films ware Limited Edition versies met extra boekjes, posters, stickers, noem maar op. Die versies zijn soms helemaal snel uitverkocht. Voorbeeld daarvan was recent True Romance. Die worden vaak door doorverkopers opgekocht en via veilingsites voor woekerprijzen verkocht. “Scalpers” worden die doorverkopers ook wel genoemd, omdat ze liefhebbers “scalpen” van hun geld en onterecht de vraagprijzen opvoeren.

    Dank je wel voor de toelichting!

  15. #1290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    En wat bedoel je met “fouten”?
    Sommige scenes hebben een verkeerde kleurcode, of er zijn overlappingen van bepaalde scenes, of fracties van een scene komen 2 keer voor...
    Naar mijn inziens is Arrow zeer fout bezig de laatste tijd. Ze willen op zeer korte tijd hun catalogus op 4K uitbrengen, maar door die tijdsdruk is er weinig of geen plaats meer voor Quality Control, wat voornamelijk voor 4K schijven toch belangrijk is. Ik heb liever dat ze een paar releases per maand minder uitbrengen, maar wel beter zouden opletten met hun QC.

  16. #1291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Sommige scenes hebben een verkeerde kleurcode, of er zijn overlappingen van bepaalde scenes, of fracties van een scene komen 2 keer voor...
    Naar mijn inziens is Arrow zeer fout bezig de laatste tijd. Ze willen op zeer korte tijd hun catalogus op 4K uitbrengen, maar door die tijdsdruk is er weinig of geen plaats meer voor Quality Control, wat voornamelijk voor 4K schijven toch belangrijk is. Ik heb liever dat ze een paar releases per maand minder uitbrengen, maar wel beter zouden opletten met hun QC.
    Er gaat zeker iets mis inderdaad, maar dat is al een tijdje zo. De blu-ray van 12 Monkeys is al uit 2018 en die heeft dezelfde fout als de 4K. Maar toen in 2018 is het niemand opgevallen. Het lijkt wel of de mastering niet helemaal goed gaat.

  17. #1292

    Standaard

    Om deze reden wacht ik voor de zekerheid nog even wat langer om de 4k box van Henry: portrait of a serial killer te bestellen. Worden sowieso alle boxsets bij Amazon, Zavvi e.a. nu eerst volledig vervangen, of worden de foutieve exemplaren evengoed nog verkocht en moet je dan alsnog om een vervanging gaan vragen? Welke garantie heb je op dit moment dat je een goed exemplaar in handen krijgt als je er nu al zou bestellen? Iemand enig idee?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #1293

    Standaard

    Er worden omruilacties opgezet, vernomen via Facebook, maar het zal wel wat tijd on beslag nemen. Het gaat om minstens 2 4k releases. Die van 12 monkeys zou ik ook graag aanschaffen, maar is geloof ik voorlopig niet meer te bestellen via amazon zelf, wel via marketplace. De vorige bd van Arrow heb ik in bezit en ik wist niet tot vandaag dat deze ook fouten bevatte.

  19. #1294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Er worden omruilacties opgezet, vernomen via Facebook, maar het zal wel wat tijd on beslag nemen. Het gaat om minstens 2 4k releases. Die van 12 monkeys zou ik ook graag aanschaffen, maar is geloof ik voorlopig niet meer te bestellen via amazon zelf, wel via marketplace. De vorige bd van Arrow heb ik in bezit en ik wist niet tot vandaag dat deze ook fouten bevatte.
    Amazon.es heeft nog voorraad, maar 39 euro...
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  20. #1295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Om deze reden wacht ik voor de zekerheid nog even wat langer om de 4k box van Henry: portrait of a serial killer te bestellen. Worden sowieso alle boxsets bij Amazon, Zavvi e.a. nu eerst volledig vervangen, of worden de foutieve exemplaren evengoed nog verkocht en moet je dan alsnog om een vervanging gaan vragen? Welke garantie heb je op dit moment dat je een goed exemplaar in handen krijgt als je er nu al zou bestellen? Iemand enig idee?

    Ik had Henry net in mijn mandje in Amazon, tot ik meer begon te lezen over de fouten van Arrow. Deze release is nog veel erger dan de 12 Monkeys. Ik heb hem meteen weer gecanceled. De Twelve Monkeys wil ik nog wel aanschaffen, daar is het probleem enkel een scene die zich 2x afspeelt. Bij Henry is het probleem veel erger, het is niet alleen het probleem zoals bij Twelve Monkeys, er zou ook een probleem zijn met de HDR en de film zou minder kleurrijk zijn, tot tegenstelling van de oudere releases. Lijkt me dat Arrow eerst zijn zaken mag corrigeren. En dit terwijl ik een gok neem met de 4K van Wild Things.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 18-05-2022 om 16:57

  21. #1296

    Standaard

    Arrow heeft zijn 4K zaakjes zeker niet op orde. Wat dat betreft kijk ik meer uit maar 4K releases van bijvoorbeeld Kino Lorber, die continue scoort met goede releases. Zelfs een groot label als Criterion legt het hieraan af vwb 4K releases vind ik. Ik kijk bijvoorbeeld erg uit naar Ronin 4K van KL en ben nu blij dat Arrow die niet gaat uitbrengen. Zegt wel genoeg.

  22. #1297

    Standaard

    Ik heb hier True Romance en King of New York in mijn kast staan van Arrow op 4K. Deze zijn allebei heel erg goed. Ik wilde spontaan mijn True Romance blu-ray in de prullenbak gooien, zo goed is de 4K. Dus het ligt echt aan welke titel. Ik denk dat ze wel weer beter worden.

  23. #1298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Bij de laatste sale 10-tal titels besteld en helaas met extra kosten (maar was ingecalculeerd, zitten aantal titels bij die bij Arrow erg goedkoop waren); wel vreemd hoe de BTW wordt berekend, aantal keer 9% tarief maar dacht dat dit alleen maar gold voor " dvd’s, usb-sticks en andere fysieke dragers met daarop digitale educatieve informatie die nagenoeg uitsluitend bestemd is voor informatieoverdracht in het onderwijs " (van de belastingdienst site).

    arrow.jpg

    Te betalen bedrag had dus hoger uit kunnen vallen
    Je kan dit toch terugvorderen, niet?

  24. #1299

    Standaard

    Ben benieuwd of ze ook de kleuren gaan aanpakken? Zoja, dan wil ik me deze toch anschaffen. Alvast kan je Arrow contacteren via een invulformulier.


  25. #1300

    Standaard

    Ik krijg sowieso het idee dat Arrow, vooral sinds ze zijn overgenomen door The Hut Group, wat vaker steken laat vallen. Veel vlugge releases waar maar weinig tijd in lijkt te zijn gestoken.

Pagina 52 van 55 EersteEerste ... 2424849505152535455 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •