Pagina 36 van 55 EersteEerste ... 2632333435363738394046 ... LaatsteLaatste
De resultaten 876 tot 900 van 1371 worden weergegeven.
  1. #876

    Standaard

    'Nieuwe' aankondigingen:




    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #877

    Standaard

    Ik zag laatst House voor het eerst. Tjeezis wat een ongelovelijk slechte film is dat zeg. Comedyhorror at it's worst. Carrie wil ik nog wel hebben.

  3. #878

    Standaard

    House heb ik al in de box, erg mooie uitgave! Verder niks bijzonders, carrie misschien

  4. #879

    Standaard

    De lmtd editions worden steeds duurder. Ik wacht wel op de reguliere uitgave van Carrie denk ik. Eerst even kijken hoe groot het verschil is met de versie die ik al heb.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #880

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik zag laatst House voor het eerst. Tjeezis wat een ongelovelijk slechte film is dat zeg. Comedyhorror at it's worst. Carrie wil ik nog wel hebben.
    Ook laatst gezien, wel samen met 2 oppaskinderen, die het geweldig vonden. Heb het idee dat het sowieso meer voor kinderen bedoeld is. Kan dat mis hebben natuurlijk. Snap je punt wel hoor, maar ik ben al snel tevreden :P.

  6. #881

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Ook laatst gezien, wel samen met 2 oppaskinderen, die het geweldig vonden. Heb het idee dat het sowieso meer voor kinderen bedoeld is. Kan dat mis hebben natuurlijk. Snap je punt wel hoor, maar ik ben al snel tevreden :P.

    Die iconische hoes staat echt in mij geheugen gegrift; die zombiehand die een deurbel indrukt. Echter had ik de film nog nooit gezien. Ik had echt totaal geen klik met het geheel. De hoofdrolspeler vond ik oervervelend, de humor niet grappig en de effecten niet tof (geen fan van rubberen pakken die fel verlicht zijn waardoor alle schijn van echtheid verloren gaat). Het kan inderdaad voor kinderen bedoeld zijn....

  7. #882

    Standaard

    Arrow Academy aankondigingen voor december:



    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #883

    Standaard

    Prachtige uitgave van The Apartment, heb ik meteen gepre-ordered. Die Rohmer box klinkt ook interessant maar daar wacht ik eerst de recensies en sales voor af
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #884

    Standaard

    The Apartment vind ik er ook wel erg aantrekkelijk uitzien ja, maar ik heb de oude versie ook al. Wel een topfilm trouwens. Dus ja, ik ben er nog niet over uit. De Rohmer box idem dito. Hangt sterk van de prijs af.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  10. #885

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    The Apartment vind ik er ook wel erg aantrekkelijk uitzien ja, maar ik heb de oude versie ook al. Wel een topfilm trouwens. Dus ja, ik ben er nog niet over uit. De Rohmer box idem dito. Hangt sterk van de prijs af.
    Ik zit in hetzelfde schuitje voor The Apartment . De huidige blu-ray is prachtig. Misschien ga ik nog wel overstag hoor, er zit wel een mooi dik boek bij, daar ben ik altijd wel gevoelig voor.

  11. #886

    Standaard

    The Thing kwam deze week weer even beschikbaar bij Zavvi en ik heb me wederom ingehouden. Nu zijn daar dan de screenshots bij dvdbeaver:

    http://www.dvdbeaver.com/film5/blu-r...ng_blu-ray.htm

    Ik heb zelf de Universal Blu-Ray. Ik heb de screenshots bekeken en ligt het nu aan mij of zijn de verschillen niet opzienbarend groot?
    De sneeuw ziet er niet zo blauw uit als op die van Universal...maar verder? Het zal er ongetwijfeld iets scherper uitzien wellicht. Maar het lijkt me een geval van vrij minimale verschillen. Als je de film niet hebt, zou ik zeker voor die van Arrow gaan maar ik denk dat ik niet heel veel mis als ik het gewoon bij mijn Universal houd. Ik heb het dus niet over de extra's maar puur over de beeldkwaliteit.

  12. #887

    Standaard

    Zie toch wel duidelijke verbeteringen in de Arrow. Of het echt veel beter is blijft lastig via een paar screenshots, dat kan je pas goed bepalen door de film te kijken en volgens dvdbeaver is de Arrow in-motion superieur.

  13. #888

    Standaard

    Soms zie je a.d.h.v. screenshots duidelijke verschillen. Dat heb ik nu niet zo sterk. Het zal er in beweging wellicht beter uitzien.
    Nu heb ik de Universal al een paar keer bekeken en nooit het gevoel gehad dat er iets niet klopte. Ik was dus erg benieuwd naar de screenshots. Een upgrade van dvd naar Blu-Ray is snel(ler) gemaakt. Ik dacht te worden overtuigd door de screenshots maar dat blijft vooralsnog wat uit. Ik ben benieuwd naar andere reviews. Die zullen wel snel volgen.

  14. #889

    Standaard

    Ik heb de Arrow-uitgave in bestelling staan, ook al heb ik de Shout!-uitgave. Ben een echte 'sucker' voor verbeterde uitgaves, hoewel ik bij The Thing wel mijn twijfels had of het het geld waard zou zijn. De Blu-rays die Shout! en Arrow uitbrengen zijn nou niet echt heel goedkoop, maar wel altijd voor en door fans van cultfilms samengesteld. Nu ik de screenshots heb gezien, die niet alles zeggen uiteraard, ben ik voorlopig toch wel blij dat ik ook de Arrow-uitgave heb besteld. Vond de Shout!-uitgave al heel prima, maar wat ik zo zie gaat de Arrow-uitgave daar toch weer overheen, vooral wat 'natuurlijkheid' wat mij betreft. Beiden hebben in elk geval nog hun eigen exclusieve extra's . Misschien iets voor de volgende Arrow-sale?

  15. #890

    Standaard

    Had ook een groter verschil verwacht tussen de Shout en de Arrow uitgave. Heb de Arrow uitgave nog steeds in bestelling staan, ik heb alleen pas de R1 SE dvd van way-back-when.
    Kijk er erg naar uit om nu eens in HD te kunnen bewonderen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #891

    Standaard

    Aangekondigd voor januari:




    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #892

    Standaard

    Yes, kan ik eindelijk Houds of Love inhalen!

  18. #893

    Standaard

    Lijkt me een heftig filmpje...

    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #894

    Standaard

    De artistiek directeur van Imagine vond het vorig jaar de beste film uit Venetië. Kon hem daar helaas niet zien.

  20. #895

    Standaard

    Phenomena en cat zal ik wel halen denk ik. Hounds gezien en zeker een heftige film maar niet 1 om te hebben

  21. #896

    Standaard

    Arrrow Academy aankondigingen:




    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #897

    Standaard

    Cat... komt er zeker in.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #898

  24. #899

  25. #900

    Standaard

    Ik zou graag de Woody Allen boxen willen kopen, maar ik kan alleen seven films vinden. Klopt het dat de andere twee boxen er niet op staan?

Pagina 36 van 55 EersteEerste ... 2632333435363738394046 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •