Pagina 40 van 55 EersteEerste ... 3036373839404142434450 ... LaatsteLaatste
De resultaten 976 tot 1.000 van 1371 worden weergegeven.
  1. #976

    Standaard

    Het is nu eenmaal zo dat je voorheen geen verzendkosten betaalde dus dan is het nu duurder. Anyway, veel voordeeltjes gaan weg. Het wordt duurder voor de consument. En importeren is helemaal lastig met al die bijkomende kosten.

    Mbt Images, geen idee of deze weer op voorraad komt. Ze hadden gemeld dat sommige Limited stock waren en ik ging ervan uit dat het ging om Limited editions. Niet mbt recent uitgebrachte titels. Dan maar een andere keer kopen maar dan mis ik weer dat fukkin' boekje...

  2. #977

    Standaard

    Je hebt nog zoom, waarbij je geen verzendkosten betaalt als je met paypal betaalt (is een foutje van hun site), alleen hebben ze daar meer de standaard 'grote' titels en niet van de kleinere labels (wel Criterions). En je hebt daar nog de SIGNUP10 code voor 10% korting. Wel duurt het wat langer voor je verzending binnen is.
    En jij hebt geen goede ervaringen met Eureka, maar ook daar betaal je geen verzendkosten.
    Amazon.de ook niet boven de €29 dacht ik?

    Ik vond het wel jammer dat zavvi verzendkosten ging rekenen; voorheen kocht ik daar altijd losse titels, maar daar ben ik ook mee gestopt. Nu spaar ik ze meestal wat op voor een grotere bestelling bij amazon.

  3. #978

    Standaard

    Ik vind het eigenlijk geen discussie waard. Het is toch feitelijk dat het, over het algemeen, duurder wordt voor de consument en dat importmogelijkheden steeds verder worden beperkt? Ik vind Zoom echt geen waardige vervanger, maar dat weet je zelf toch ook wel?

    En uiteraard weet ik dat je bij Eureka geen verzendkosten betaald maar ik heb het nu twee keer meegemaakt dat een bestelling niet aankwam. Ik vind het dan zeer vervelend om bij zo'n nichelabel steeds om vervanging te vragen. Blijkbaar gebruiken ze een andere verzender dan bv Amazon, waar ik echt nooit wat ben kwijtgeraakt.

    En bij Amazon.de loont het niet echt om Arrows, 88films, Third Windows en MoCs te halen.... En juist in dat soort labels ben ik geïnteresseerd.

  4. #979

    Standaard

    Ik vind zelf zoom zeker een vervanger voor de grote mainstream titels (zeker op 4K), zoals ik aangaf. Voor de kleinere labels niet.

    Ook ik ben tegenwoordig wat selectiever hoor, voorbeeld is Indicator, die een hele sterke opening had qua aansprekende titels, maar er zitten (voor mij) nu ook redelijk wat titels bij waarvan ik denk: niet voor die prijs. Ook van Arrow is hetgeen wat ik voor het volle pond koop echt minder geworden; laatst dan The Endless LE omdat ik die niet wil missen (omdat de disc van Resolution erbij zat). Ik heb meer geduld gekregen. The Bloodthirsty Trilogy zou ik voorheen op releasedag gekocht hebben, maar nu wacht ik wel tot het wat goedkoper is.

    Nog een idee voor boxsets is amazon.es in de gaten te houden; vreemd genoeg is die vaak goedkoper. Voorbeeld: Samuel Fuller at Colombia; 50 pond exclusief verzending bij amazon, wat neerkomt op €62,50 inclusief. Dezelfde titel bij amazon.es: €52 inclusief verzenden.

  5. #980

    Standaard

    Voor oktober:


    (Limited editions)

    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #981

    Standaard

    Ik deed even een sprongetje toen ik Torso zag staan. Is het een US release...
    Toch proberen eens te importeren want het is een van mn favoriete gialli.

    Van City heb ik al een mooie uitgave van Arrow. Het beeld kan vast beter maar ik heb me er tot nu toe nooit zo aan gestoord.

  7. #982

    Standaard

    Het beeld kan echt nog wel beter. Maar vooral: er lijken heel wat nieuwe extra's ook op te staan! Heel veel nieuwe interviews als ik de informatie zo bekijk.

    En jammer van Torso idd...daarvan zit ik ook wel op een betere UK release te wachten.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 28-07-2018 om 14:12
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #983

    Standaard

    Ik heb 12 Monkeys in de preorder. Ben wel benieuwd naar deze uitgave.

  9. #984

    Standaard

    Ben ik ook benieuwd naar, kan eindelijk die matige dvd de deur uit. Ik wacht wel even de reviews af en tot de prijs wat zakt van deze reguliere uitgave.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  10. #985

    Standaard

    Titels die ik echt wil hebben bestel ik altijd in de preorder (gelukkig zijn dat er niet veel, dit wordt nummer 5) ivm het boekje wat er soms later niet meer bij zit.

  11. #986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ben ik ook benieuwd naar, kan eindelijk die matige dvd de deur uit. Ik wacht wel even de reviews af en tot de prijs wat zakt van deze reguliere uitgave.
    Je hebt zelfs nog een DVD? De huidige blu-ray is zeker voor verbetering vatbaar, dus die nieuwe versie zal er zeker wel inkomen van deze enorm goede film!

  12. #987

    Standaard

    Ja, ik heb de dvd nog...vond de blu ray tot dusver een te kleine verbetering, dus hoop dat het wachten heeft geloond en dat dit een grotere stap vooruit wordt.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #988

    Standaard

    Heb de DVD, HDDVD en de NL bluray. Ben erg benieuwd naar deze. Blijf het een fascinerende film vinden met één van de beste rollen van Willis.

  14. #989

    Standaard

    Nieuwe aankondigingen voor November:



    Nog maar een paar weken geleden eindelijk overstag gegaan en de (dure) Canadese versie van Gosford Park besteld, dus voor mij persoonlijk is het een beetje jammer dat ze nu net met deze aankondiging komen. Wel goeie titels natuurlijk.

  15. #990

    Standaard

    Childeren of Men gaat er wel inkomen.

  16. #991

    Standaard

    Aankondigingen voor november:



    Limited editions:


    Arrow Academy:


    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #992

    Standaard

    Grappig, in de extra van Sisters die gisteren heb gekeken kwamen The Wedding Party en Hi Mom diverse keren voorbij. Die zal er wel inkomen, maar niet voor die prijs. Children of Men heeft al een goede uitgave, maar misschien voor de extra's. Orgies of Edo lijkt mij wel apart genoeg om te proberen.

  18. #993

    Standaard

    Texas Adios en Children of Men komen er wel in. Die laatste is wel een persoonlijke favoriet die ik, moet ik tot mijn schaamte bekennen, alleen als karige dvd versie in de kast heb staan.

    Crimson Peak vond ik persoonlijk een zeer teleurstellende film en met stip de minste van Del Toro.

  19. #994

    Standaard

    Aangekondigd voor december:



    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  20. #995

    Standaard

    Laten we de nieuwe aankondigingen van Arrow Video voor december maar snel vergeten.....

    FB_IMG_1538153147210.jpg

  21. #996

    Standaard

    Die Waterworld lijkt mij anders wel wat
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  22. #997

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Die Waterworld lijkt mij anders wel wat
    #block#

  23. #998

    Standaard

    hahahaha , smaken verschillen kerel
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  24. #999

    Standaard

    Ik ga denk ik ook wel voor Waterworld.

  25. #1000

    Standaard

    Zit niks voor mij bij. Wat een teleurstelling. De eerste keer dat december een goedkope maand gaat worden!?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 40 van 55 EersteEerste ... 3036373839404142434450 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •