Pagina 21 van 55 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 1371 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zat niet te twijfelen voor de films zelf, maar of het mij nou financieel waard is om perse die box te kopen i.p.v. de losse uitgaves die straks uitkomen. Dus de toegevoegde waarde van de box, aangezien Arrow de laatste tijd 'limited' een rekbaar begrip vindt. Maar ja, het is al te laat... .

    Ben wel benieuwd wat je van Hard To Be A God vindt...toch 1 van de meest vreemde kijkervaringen ooit. Ik heb er eerder het volgende over gepost:

    Dank voor je reactie. Begrijp nu waarom je twijfelde, kan ik mij wel voorstellen met hun 'limited editions' en latere losse uitgaves.
    'Hard to Be a God' had ik in de bios willen zien, toen die een paar maanden geleden draaide in het Eye en elders, maar het kwam er niet van, ook omdat ik nogal wisselende dingen hoorde over de film.
    Had een paar screenshots gezien en om de een of andere reden deden die mij heel erg aan het fantastiche 'Marketa Lazarová' denken, dus als het alleen maar visueel een beetje daar op lijkt, dan ben ik al gelukkig.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Mooi dat Blood Rage (een ECHTE limited met bonus disk en slipcase) en The Mutilator nu ook in de sale zit voor degene die deze nog niet hebben. Ik heb er veel meer voor betaald omdat ik niet naast het net wilde vissen. Het verbaast me dat deze al zo snel in de sale zitten. Dat mogen ze vaker doen met nieuwere titels.

    Zelf:

    Shivers
    Honeymoon Killers
    The Strange Case of Dr Jekyll and Miss Osbourne
    Nightmare City
    Madman
    Mooie lijst, 'Madman' is het geld al waard voor het heerlijk lijpe intro-liedje . Dacht dat 'Blood Rage' de gewone uitgave is, zeker weten dat het een 'limited edition' blijkt?

  2. #502

    Standaard

    Volgens de beschrijving op de site is het de limited edition. Deze editie heeft dus een andere cut van de film als extra. Maar 100% zeker weten doe ik het niet. Volgens mij was de limited nog gewoon verkrijgbaar.

  3. #503

    Standaard

    @ Melzz:

    Zie het ja. Was mij helemaal niet opgevallen tijdens het bestellen, mooi meegenomen in ieder geval. Ging er vanuit dat het de gewone editie was.

  4. #504

    Standaard

    De slipcase zal er echter niet meer omheen zitten vermoed ik.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #505

    Standaard

    Sale is leuk, en altijd goed om dubbele reward points te ontvangen

    Een fijne mix besteld:
    Closely Watched Trains
    Thieves Highway
    The Train
    The Manchurian Candidate
    The Naked City
    Wake Up & Kill
    Madman
    Blood Rage
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #506

    Standaard

    @Coen P:

    Mooi lijstje.
    Is 'The Manchurian Candidate' een double-dip of niet?

  7. #507

    Standaard

    Ik wilde de Killer Dames box bestellen, maar kon 'm niet meer vinden. Een tweet bevestigt dat hij nu OOS is bij Arrow zelf......ik heb 'm maar nog bij amazon besteld, maar je moet dus niet te lang wachten als je 'm wilt.

  8. #508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik wilde de Killer Dames box bestellen, maar kon 'm niet meer vinden. Een tweet bevestigt dat hij nu OOS is bij Arrow zelf......ik heb 'm maar nog bij amazon besteld, maar je moet dus niet te lang wachten als je 'm wilt.
    Dank voor de info. Lijkt mij ook wel wat die films, maar komen die later niet gewoon los uit?

  9. #509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    @Coen P:

    Mooi lijstje.
    Is 'The Manchurian Candidate' een double-dip of niet?
    ik heb de dvd al maar wil de blu ray. De criterion is miss iets beter qua beeld maar twee keer zo duur
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    ik heb de dvd al maar wil de blu ray. De criterion is miss iets beter qua beeld maar twee keer zo duur
    Dacht dat je misschien de MGM-versie al had, die ik heb.
    De Criterion-versie staat op mijn lijst, vanwege de 4K-transfer.
    Maar bedankt voor je reactie.

  11. #511

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Dank voor de info. Lijkt mij ook wel wat die films, maar komen die later niet gewoon los uit?
    Dat denk ik wel. Maar dat boekje en de box he .....

  12. #512

    Standaard

    blut

    Female Prisoner Scorpion: The Complete Collection
    The Human Condition Trilogy [Limited Edition]
    Madman
    Retaliation
    The Honeymoon Killers
    The Killers (1946)
    The Visitor
    3 Women
    Cinema Paradiso
    Blood Rage
    Big Trouble in Little China
    Blind Woman's Curse
    Frankenhooker
    Obsession
    The Adventures of Buckaroo Banzai Across the 8th Dimension
    Massacre Gun [Limited Edition]
    Sisters
    The Happiness of the Katakuris
    Thief
    The Killing + Killer's Kiss
    Audition
    Hard to Be a God
    Zardoz

  13. #513

    Standaard

    Zo. dat is een aardig lijstje.....kleine achterstand met kopen ?

  14. #514

    Standaard

    Miracle in Milan FCD1124 1 £7.99 £7.99
    The Visitor FCD1008 1 £7.99 £7.99
    The Incredible Melting Man FCD1009 1 £7.99 £7.99
    Cemetery Without Crosses FCD1121 1 £7.99 £7.99
    The Adventures of Buckaroo Banzai Across the 8th Dimension FCD1119 1 £7.99 £7.99
    The Honeymoon Killers FCD1184 1 £7.99 £7.99
    The Mutilator FCD1149 1 £9.99 £9.99
    The Comedy of Terrors FCD1041 1 £7.99 £7.99
    Sullivan's Travels FCD898 1 £7.99 £7.99
    Mark of the Devil FCD967 1 £7.99 £7.99
    The Lickerish Quartet FCD727 1 £7.99 £7.99
    Nekromantik FCD1130 1 £7.99 £7.99
    Madman FCD1131 1 £7.99 £7.99
    Frivolous Lola FCD760 1 £7.99 £7.99
    Ashes & Diamonds FCD1123 1 £7.99 £7.99
    The Delta Force FCD921 1 £7.99 £7.99
    ...en op is de uitkering weer!

  15. #515

    Standaard

    Ik hoor net dat een aantal medewerkers van Arrow eerder met pensioen kunnen.

  16. #516

    Standaard

    Dit trekt in één keer de hele economie van Engeland er weer bovenop! Wij helpen ze wel een handje
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #517

    Standaard

    Voor de geinteresseerden, heb mijn bestelling ontvangen en 'Blood Rage' is inderdaad de Limited Edition inc. slipcase.

  18. #518

    Standaard

    De mijne zijn nog niet eens verstuurd...vreemd dan.
    Ik heb ze maar even een mailtje gestuurd.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 05-07-2016 om 16:20
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #519

    Standaard

    Die van mij ook niet hoor; maar ik heb geen haast hoor .

  20. #520

  21. #521

    Standaard

    Hier op zich ook geen haast, maar zou verwachten dat het zo'n beetje gelijk verstuurd zou worden. Kreeg als antwoord terug dat de sale harder liep dan verwacht, dus dat de voorraad weer aangevuld werd.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #522

    Standaard

    Hebben jullie misschien een pre-order in de bestelling?
    Hoe dan ook, ik zal plechtig beloven om geen Arrow blu-rays te kijken, tot iedereen zijn bestelling ontvangen heeft..... ooooh, who am I kidding?

  23. #523

    Standaard

    Ik heb geen preorder erbij zitten. Maar bij de vorige sale duurde het ook wel een tijdje voor er wat verzonden werd (en toen niet eens alles in één keer). Ach, het is niet dat ik niet anders heb liggen .

  24. #524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Hier op zich ook geen haast, maar zou verwachten dat het zo'n beetje gelijk verstuurd zou worden. Kreeg als antwoord terug dat de sale harder liep dan verwacht, dus dat de voorraad weer aangevuld werd.
    Hier hetzelfde standaard verhaaltje gekregen....slechts een enkeling van de 16 nu op voorraad...

  25. #525

Pagina 21 van 55 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •