Pagina 18 van 55 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 1371 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Dus:
    -Crimes of Passion
    -Female Prisoner Scorpion collection
    -Satan’s Blade
    -The Swinging Cheerleader's

    Female Prisoner Scorpion collection . Ik zoek al de tijdje de Eureka OOP box (die maar 3 films heeft), dus deze komt er zeker in, al is 60 pond een aardige prijs.
    Ik ben er blij mee!

  2. #427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Dit betekent dus dat alle versies van Shivers die vanaf nu in de shops liggen wel de volledige/goede versie bevatten? Of wordt er een nieuwe uitvoering uitgebracht?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Mooie line-up voor juli bekend, oa de Female Scorpion reeks welke een must is! Ik heb ze echter al op dvd....
    Ik heb ook de Eureka box in huis. En daar wou ik het in dit geval maar bij laten denk ik.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  4. #429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Dit betekent dus dat alle versies van Shivers die vanaf nu in de shops liggen wel de volledige/goede versie bevatten? Of wordt er een nieuwe uitvoering uitgebracht?
    Als ik de reacties op FB lees, dan heeft de uitgave van 'Shivers' die nu in de winkel in de UK ligt, de nieuwe unrated versie.
    Verder zal het hetzelfde zijn. Staat iets over op de schijf of hoesje, begreep ik.

  5. #430

    Standaard

    Ik zit nog te wachten op mijn Eureka doos...wie kwma hem brengen...de vrienden van Sandd, postnl?


    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Inderdaad al een antwoord binnen; blijkbaar zijn er een paar titels waarvan ze meer verkocht hadden dan verwacht, dus het duurt ietsje langer. Geen probleem, de doos uit de Eureka sale is wel net binnen, dus ik heb voorlopig genoeg (naast de al bestaande kijkachterstand) .


    Dat is erg snel, dan hoop ik dat ze niet hetzelfde bij mij doen. Maar goed om te weten, als ik vandaag niets binnen heb, ga ik even langs.

  6. #431

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Ik zit nog te wachten op mijn Eureka doos...wie kwma hem brengen...de vrienden van Sandd, postnl?
    Ik weet het niet, ik was toen aan het werk dus mijn vrouw nam het pakket aan. Vandaag kwam mijn tweede doos binnen van de sale, maar toen was ik weer niet thuis .

    Mijn outlaw box kwam iig ook vandaag binnen .

  7. #432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Afgelopen week al de 2 discs ontvangen. Had deze post gemist dus was een verrassing dat ze op me lagen te wachten. Goede service
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #433

    Standaard

    Had Arrow een mailtje gestuurd dat ik geen bericht over die nieuwe schijfjes had ontvangen en of ik ze alsnog kon krijgen.
    1 dag later lagen ze in de brievenbus en nog een dag later een mail dat ze verzonden worden. Denk dat ik nu misschien een dubbele portie 'Shivers' krijg.

    Ben nu de 'Outlaw Gangster Vip' collectie aan het kijken, maar man man man, wat zijn die gaaf. Fijn weer hoe Arrow zo'n (voor mij) compleet onbekende filmreeks in zo'n fijne uitgave uitbrengt.
    Toch maar heel gauw de 'Battles Without Honour and Humanity' en 'Female Prisoner Scorpion' sets bestellen.

  9. #434

    Standaard

    Ligt het aan mij of is de 'Female Prisoner Scorpion' best duur voor 4 films?

    Baal trouwens, 3 boxen besteld en ze wachten met verzending tot alles in stock is dus moet nog ruim 1 maand wachten terwijl 2 van de 3 gewoon leverbaar zijn
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Had Arrow een mailtje gestuurd dat ik geen bericht over die nieuwe schijfjes had ontvangen en of ik ze alsnog kon krijgen.
    1 dag later lagen ze in de brievenbus en nog een dag later een mail dat ze verzonden worden. Denk dat ik nu misschien een dubbele portie 'Shivers' krijg.

    Ben nu de 'Outlaw Gangster Vip' collectie aan het kijken, maar man man man, wat zijn die gaaf. Fijn weer hoe Arrow zo'n (voor mij) compleet onbekende filmreeks in zo'n fijne uitgave uitbrengt.
    Toch maar heel gauw de 'Battles Without Honour and Humanity' en 'Female Prisoner Scorpion' sets bestellen.
    Ik moet nog steeds beginnen.....ook aan de BWHH box . Zo weinig tijd, zoveel films.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ligt het aan mij of is de 'Female Prisoner Scorpion' best duur voor 4 films?

    Baal trouwens, 3 boxen besteld en ze wachten met verzending tot alles in stock is dus moet nog ruim 1 maand wachten terwijl 2 van de 3 gewoon leverbaar zijn
    De Death Walks Twice box, Black Cats box en Killer Dames box kosten elk 33 pond voor 2 films, dus ik zie niet waarom 60 pond voor 4 films duur is ? Gemiddeld zijn die andere boxen zelfs wat duurder.
    Er is wel al gezegd dat de rechten waarschijnlijk wat duurder zijn. Ik had gelezen (waar weet ik helaas niet meer..) dat er voor elke film 2 1/2 uur aan extra's komen, dat is wel lekker.

    Ik zou trouwens als ik jou was Arrow even mailen of ze die 2 eerder kunnen versturen; heb ik ook weleens gedaan en (zonder extra kosten!) hebben ze het inderdaad verzonden.

  11. #436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht

    De Death Walks Twice box, Black Cats box en Killer Dames box kosten elk 33 pond voor 2 films, dus ik zie niet waarom 60 pond voor 4 films duur is ? Gemiddeld zijn die andere boxen zelfs wat duurder.
    Er is wel al gezegd dat de rechten waarschijnlijk wat duurder zijn. Ik had gelezen (waar weet ik helaas niet meer..) dat er voor elke film 2 1/2 uur aan extra's komen, dat is wel lekker.

    Ik zou trouwens als ik jou was Arrow even mailen of ze die 2 eerder kunnen versturen; heb ik ook weleens gedaan en (zonder extra kosten!) hebben ze het inderdaad verzonden.
    Die boxen hebben allemaal een Limited Edition boekwerk van 60 tot 80 pagina's

    Heb Arrow gemaild, maar ze zeggen dat ik moet wachten
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #437

    Standaard

    Even een sidenote....ik vind het toch vreemd met die postbezorging. Ik lees dat sommige die Outlaw-box al in huis hebben maar hier nog steeds niets. Het schommelt behoorlijk met de leverdatum. Daar kan Arrow niets aan doen maar de postbezorging hier in Nederland is toch wel vaag....

  13. #438

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Even een sidenote....ik vind het toch vreemd met die postbezorging. Ik lees dat sommige die Outlaw-box al in huis hebben maar hier nog steeds niets. Het schommelt behoorlijk met de leverdatum. Daar kan Arrow niets aan doen maar de postbezorging hier in Nederland is toch wel vaag....
    Het kan ook aan de Engelse post liggen.

  14. #439

    Standaard

    Deze release is volgens mij nog niet genoemd:


    The Ox-Bow Incident (1943)

    Verwacht: 4 juli

    En om het overzicht verder nog even compleet te maken:


    Laatst aangepast door BigLebowski : 13-04-2016 om 09:35
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  15. #440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Even een sidenote....ik vind het toch vreemd met die postbezorging. Ik lees dat sommige die Outlaw-box al in huis hebben maar hier nog steeds niets. Het schommelt behoorlijk met de leverdatum. Daar kan Arrow niets aan doen maar de postbezorging hier in Nederland is toch wel vaag....
    Ik heb hem al een paar dagen binnen, mooi boxje.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #441

    Standaard

    Outlaw vandaag binnen, heel mooi. Duurde 5 dagen.

    Mocht je Arrow titels in bestelling hebben die heel lang als status 'in warehouse' hebben, gewoon even mailen, dan schuiven ze de orders meestal zonder problemen naar voren. Nadat ik mailde werden ze een paar uur later verzonden.

  17. #442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik heb hem al een paar dagen binnen, mooi boxje.
    Vandaag hier ook binnen gekomen...

  18. #443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Die boxen hebben allemaal een Limited Edition boekwerk van 60 tot 80 pagina's

    Heb Arrow gemaild, maar ze zeggen dat ik moet wachten
    Je zou ook je bestelling kunnen annuleren, en dan opnieuw bestellen, met de Killer Dames box in een aparte bestelling (met iets anders erbij om geen verzendkosten te krijgen).
    En ik begrijp niet dat iemand die zoveel Criterions koopt moeilijk doet over een prijs van 15 pond per film . Wat ik al aangaf, de licentiekosten zullen wel hoger zijn, plus allerlei (eigen) extra's erbij..... Misschien als de box goed verkoopt (wat ik eigenlijk wel verwacht), dat er nog losse uitgaves komen.

  19. #444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je zou ook je bestelling kunnen annuleren, en dan opnieuw bestellen, met de Killer Dames box in een aparte bestelling (met iets anders erbij om geen verzendkosten te krijgen).
    En ik begrijp niet dat iemand die zoveel Criterions koopt moeilijk doet over een prijs van 15 pond per film . Wat ik al aangaf, de licentiekosten zullen wel hoger zijn, plus allerlei (eigen) extra's erbij..... Misschien als de box goed verkoopt (wat ik eigenlijk wel verwacht), dat er nog losse uitgaves komen.
    haha ik begrijp mezelf soms ook niet hoor, dus dat scheelt

    Heb van Arrow eenmalig een splitsing van de order gekregen zonder extra shipping costs! Top!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Had Arrow een mailtje gestuurd dat ik geen bericht over die nieuwe schijfjes had ontvangen en of ik ze alsnog kon krijgen.
    1 dag later lagen ze in de brievenbus en nog een dag later een mail dat ze verzonden worden. Denk dat ik nu misschien een dubbele portie 'Shivers' krijg.

    Ben nu de 'Outlaw Gangster Vip' collectie aan het kijken, maar man man man, wat zijn die gaaf. Fijn weer hoe Arrow zo'n (voor mij) compleet onbekende filmreeks in zo'n fijne uitgave uitbrengt.
    Toch maar heel gauw de 'Battles Without Honour and Humanity' en 'Female Prisoner Scorpion' sets bestellen.
    Na je lovende woorden kon ik mij niet langer bedwingen en heb ik ook de eerste film gekeken van de Gangster VIP box.

    En inderdaad, een heerlijke film! Lekker rauw en het valt op dat de vechtscenes (op het erg rode bloed na ) redelijk realistisch zijn. Hier heb je geen vechtmachines, die 20 jaar getraind zijn in 45 verschillende vechtsporten. Nee, het zijn gewone gangsters, die niet perse uiblinken in het vechten met messen, en ook gewoon angst hebben. Hierdoor spelen snelheid en vooral gedrevenheid een grote rol bij de vechtscenes.

    En Tetsuya Watari is als Goro het meest gedreven van allemaal....hij geeft de woorden 'intense blik' een nieuwe dimensie mee. Geweldig .

    Waarom weet ik niet, maar ik dacht eigenlijk dat het een zwart-wit film was (wat het begin ook is), en was verbaasd toen het opeens in kleur veranderde. En wat voor mooie kleuren; ik was echt positief verbaasd over de beeldkwaliteit, de kleuren spatten er vanaf.
    Ik heb ook een heel klein stukje van het audiocommentaar van Jasper Sharp beluisterd, en die lijkt ook al de moeite waard. Kijken wanneer ik daar tijd voor heb. Eerst maar verder met deel twee.

    De uitklaphoes zelf is mooi, maar ik vind dat systeem hoe de discs vast zitten echt niets; toch een minpuntje.

  21. #446

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Na je lovende woorden kon ik mij niet langer bedwingen en heb ik ook de eerste film gekeken van de Gangster VIP box.

    De uitklaphoes zelf is mooi, maar ik vind dat systeem hoe de discs vast zitten echt niets; toch een minpuntje.
    Ben het eens met je stukje en mening. Die Goro is een intrigerend type, vind ik. Heb deel 1 en 2 gezien en heb het idee, dat de films gaan over hoe het is als je uit de onderwereld wilt stappen, maar steeds teruggetrokken wordt. Heb deel 1, 2x achter elkaar gekeken, eerst bij een vriend, maar ik vond de beeldkwaliteit zo godsgruwelijk lelijk. Bleek dat hij zijn TV op scherpte-maal-1000% had, niet om aan te zien dus. Thuis opnieuw met fatsoenlijke instellingen en het was alsof ik een andere betere film zag . Deze set past mooi naast mijn 'Stray Cat Rock Collection'. Het discsysteem heb ik nog geen last mee gehad (gelukkig), vind het altijd zo eng als je aan de schijf moet trekken en buigen om het eruit te krijgen.

  22. #447

    Standaard

    Wat een rampensysteem die discholders in de Gangster box haha.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Heb deel 1, 2x achter elkaar gekeken, eerst bij een vriend, maar ik vond de beeldkwaliteit zo godsgruwelijk lelijk. Bleek dat hij zijn TV op scherpte-maal-1000% had, niet om aan te zien dus. Thuis opnieuw met fatsoenlijke instellingen en het was alsof ik een andere betere film zag .
    Haha....zooooo herkenbaar. Ik kijk ook wel eens films bij vrienden. Zo is er een vriend die soms een beamer mee kan nemen van zn werk. Dan sluit hij dat aan op zn laptop en speelt hij schijfjes af via die laptop. Het hele beeldformaat verkloot (dat moet je dus instellen). Als ik er dan wat van zeg dan is het niet zo....(eigenwijs!!). Zowel aan de linker- als rechterkant valt er beeld weg. Ik zie dat meteen maar anderen hebben dat dus niet eens door.

    Die vriend van jou kijkt waarschijnlijk altijd met die scherpte-instelling zonder wat te merken. Bizar....

    Deze week heb ik de laatste film uit mn Stray Cat box gezien. Wisselende kwaliteit in films, variërend van een 5,5 naar een 8. Soms erg speels en een ander deel is weer ernstiger. Al met al een geslaagde reeks. Kan niet tippen aan de Female Scorpion reeks. Ik houd er toch meer van als ze wat bloediger zijn met meer exploitatie-elementen.

    Ben ook wel benieuwd nu naar die Gangster VIP box! Ik lees overal dat het een beetje een voorloper is op de Yakuza Papers qua toon. Nou dat beloof wat!!

    Iemand daar al wat van gezien? Als ik het zo inschat zal dat ook wel bevallen bij veel van jullie.

  24. #449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ben ook wel benieuwd nu naar die Gangster VIP box! Ik lees overal dat het een beetje een voorloper is op de Yakuza Papers qua toon. Nou dat beloof wat!!
    Iemand daar al wat van gezien? Als ik het zo inschat zal dat ook wel bevallen bij veel van jullie.
    Yakuza Papers??? Nooit van gehoord. Is dat wat? Als ik jouw berichtjes zo lees, dan heb ik het idee dat ik die 'Female Prisoner Scorpion' reeks beter sneller dan later kan pre-orderen .
    Alsof Arrow Films mij nog niet genoeg geld aftroggeld (raar woord...), komen jullie ook nog met tips voor toffe films, haha.
    Zit ook zwaar te twijfelen om de Human Condition-set te bestellen. Toch wat duur nog voor mijn gevoel.

    Wat die vriend van mij betreft, 't is een topgozer hoor, vraagt mij elk weekend om bij hem op zijn 3x zo grote TV, dan die van mij, een film te komen kijken.
    Dan mompel ik altijd zachtjes: "Ja best, is het ook 3x zo lelijk om te zien..."

  25. #450

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Yakuza Papers??? Nooit van gehoord. Is dat wat? Als ik jouw berichtjes zo lees, dan heb ik het idee dat ik die 'Female Prisoner Scorpion' reeks beter sneller dan later kan pre-orderen .
    Alsof Arrow Films mij nog niet genoeg geld aftroggeld (raar woord...), komen jullie ook nog met tips voor toffe films, haha.
    Eerste 3 Female Prisoner Scorpion films behoren absoluut tot het beste in het genre.
    Vierde is wel wat minder maar nog steeds leuk.

Pagina 18 van 55 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •