Pagina 2 van 55 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 1366 worden weergegeven.
  1. #26
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Maar wel dezelfde versie zoals de versie van april dit jaar ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Maar wel dezelfde versie zoals de versie van april dit jaar ?
    ik snap niet wat je bedoeld? De oude versie is enkele jaren oud en die nieuwe "master" moet dus nog uitkomen.

  3. #28
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Deze bedoel 'k Melvin.

    Heb deze zelf in bezit, maar geen idee waar 'k zou op moeten letten om te zien of dit nog de oude transfer is.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Deze bedoel 'k Melvin.

    Heb deze zelf in bezit, maar geen idee waar 'k zou op moeten letten om te zien of dit nog de oude transfer is.
    Ok, ik snap hem. Die van april is dus de oude. Het verschil zit hem in de limited edition, dus met slipcover (te herkennen aan blauwe rand, zie ook je link....dan zie je daarvan ook een plaatje bij other editions) en wellicht met een extra boekje en/of poster. Deze worden uitgebracht en als die op zijn, gaan ze over op een reguliere dual format. In dit geval degene die in april is uitgekomen en dus de oude versie is (alleen niet de limited edition).

    De versie (Steelbook met andere cover) komt in december uit en bevat een nieuwe master.

    Snap je het nog....
    Laatst aangepast door Melzz : 02-10-2013 om 12:12

  5. #30
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Heb serieus mijn best moeten doen, maar snap het inderdaad wel
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #31

    Standaard

    Vandaag Lifeforce ontvangen. Hieronder de specificaties.

    Extra's
    DISC ONE

    *The film - International version (116:30)
    Audio commentary by director Tobe Hooper, moderated by Tim Sullivan
    Audio commentary by visual effects artist Douglas Smith, moderated by filmmaker and scholar Howard S. Berger
    Audio commentary by make-up effects artist Nick Maley
    Isolated music & effects track (PCM 2.0 Stereo)
    "Cannon Fodder: The Making of Lifeforce" documentary (70:02)
    "Tobe Hooper: Space Vampires in London" featurette (9:58)
    "Steve Railsback: Carlsen’s Curse" featurette (7:07)
    "Mathilda May: Dangerous Beauty" featurette (15:16)
    TriStar trailer (1:28)
    Cannon trailer (2:02)

    DISC TWO
    *The film - Theatrical version (101:17)
    Isolated music & effects track (PCM 2.0 Stereo)

    IN THE BOX
    28-page booklet with notes on the film by science fiction expert Bill Warren and an interview with visual effects artist John Dykstra by Calum Waddell
    Ondertitels
    Engels voor doven en slechthorenden
    Beeld
    2.35:1 1080p MPEG-4 AVC
    Geluid
    Engels DTS-HD Master Audio 5.1
    Engels PCM 2.0 Stereo

  7. #32

    Standaard

    Release februari 2014:



    voor info en trailer zie blu-ray.com
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #33

    Standaard

    Nog een paar releases voor maart 2014 erbij. Inclusief de eerder genoemde titels ziet het er nu zo uit:





    Meer info zie blu-ray.com
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #34

    Standaard

    Nieuwe update (26-11) van Arrow titels die OOP zijn/snel raken:

    Klik!

    Dus mis je nog enkele titels uit deze lijst, sla snel toe! Ik heb vandaag nog maar even snel Bay of Blood besteld.

  10. #35

    Standaard

    Welke cut van Cinema Paradiso is het?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Welke cut van Cinema Paradiso is het?
    Aan wie stel je deze vraag? Komt een beetje uit de lucht vallen, want je vraag heeft niet echt een relatie met vorige posts....

    Ik wil hem best beantwoorden:

    http://www.arrowfilms.co.uk/cinema-p...tered-edition/

    Deze versie komt op 16 december uit.

    Tip: ga naar google en typ vervolgens "Cinema Paradiso" en "Arrow Video" en, het zal je wellicht verbazen, direct de eerste link beantwoord je vraag!!

  12. #37
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Melvin denk dat je Werner zijn vraag verkeerd leest. Welke cut is de vraag, de normala, internationale of director's cut.

    Antwoord op de vraag dan, de internationale en director's cut dus volgens de website. Ik kijk vanavond even na wat de oude versie betreft die heb ik in bezit.
    Laatst aangepast door StefaanD : 29-11-2013 om 12:50
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Melvin denk dat je Werner zijn vraag verkeerd leest. Welke cut is de vraag, de normala, internationale of director's cut.

    Antwoord op de vraag dan, de internationale en director's cut dus volgens de website. Ik kijk vanavond even na wat de oude versie betreft die heb ik in bezit.
    Ik snap zijn vraag wel...

    Vragen staat vrij uiteraard. Maar ik ben er met een simpele zoekopdracht via google direct achter. Vandaar mijn link naar de website, daar staat het gewoon netjes vermeld. Dat kan Werner zelf natuurlijk ook wel bedenken.

    Er zijn inderdaad twee uitgaves. Die uitkomt op 16 december is (uiteraard) de meest complete uitgave.

    De ideale site om versies te vergelijken is trouwens: www.dvdcompare.net

  14. #39

    Standaard

    Ik vind dit een zeer normale vraag, aangezien ik de informatie op websites minder vertrouw i.t.t. informatie van iemand die de disk heeft.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik vind dit een zeer normale vraag, aangezien ik de informatie op websites minder vertrouw i.t.t. informatie van iemand die de disk heeft.
    Dus de officiele site van Arrow waar heel duidelijk alle specs staan vertrouw je niet? Niemand heeft de disk nog want deze uitgave komt op 16 december uit.

    Dit staat er letterlijk:

    2 DISC SPECIAL EDITION FEATURES:

    • Newly restored from the original camera negative and presented in two versions – the 124 minute Cannes Festival theatrical version and the 174 minute Director’s Cut
    • Uncompressed original stereo 2.0 Audio and 5.1 DTS-HD Master Audio options
    • Optional English subtitles
    • Audio commentary with director Giuseppe Tornatore and Italian cinema expert critic Millicent Marcus
    • A Dream of Sicily – A 52-minute documentary profile of Giuseppe Tornatore featuring interviews with director and extracts from his early home movies as well as interviews with director Francesco Rosi and painter Peppino Ducato, set to music by the legendary Ennio Morricone
    • A Bear and a Mouse in Paradise – A 27-minute documentary on the genesis of Cinema Paradiso, the characters of Toto and Alfredo, featuring interviews with the actors who play them, Philippe Noiret and Salvatore Cascio as well as Tornatore
    • The Kissing Sequence – Giuseppe Tornatore discusses the origins of the kissing scenes with full clips identifying each scene
    • Original Director’s Cut Theatrical Trailer and 25th Anniversary Re-Release Trailer
    • Booklet featuring new writing on the film by Italian cinema expert Pasquale Iannone, illustrated with original archive stills



    Feitjes (specs) zijn toch heel makkelijk op te zoeken? Dit zijn gewoon de specs van de uitgave. Er zijn talloza persberichten te vinden plus een bezoekje aan de officiele site en je hebt direct het antwoord. Dus ja, je vraag is nogal gemakzuchtig en overbodig.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Dus ja, je vraag is nogal gemakzuchtig en overbodig.
    Goh, het is nog NOOIT gebeurd dat een distributeur verkeerde informatie over een release geeft.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Goh, het is nog NOOIT gebeurd dat een distributeur verkeerde informatie over een release geeft.


    heb de R1 gift set van Cinema Paradiso van een paar jaar geleden, ben benieuwd of deze echt wat toevoegt.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #43
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Sowieso op de oude versie van Arrow staat alleen de theatrical cut die van Cannes Festival dus, zonet gecontroleerd.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #44

    Standaard

    De release van Rabid Dogs staat op losse schroeven...
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    De release van Rabid Dogs staat op losse schroeven...
    ik geloof er niets van, ze kunnen wel zoveel zeggen!

    ik ben er nog niet eens zeker van dat het over Rabid Dogs gaat..... Kan iemand bevestigen die deze release thuis heeft of deze ook daadwerkelijk wordt gecancelled?

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    ik geloof er niets van, ze kunnen wel zoveel zeggen!

    ik ben er nog niet eens zeker van dat het over Rabid Dogs gaat..... Kan iemand bevestigen die deze release thuis heeft of deze ook daadwerkelijk wordt gecancelled?
    Nu zou ik eigenlijk moeten zeggen: "jij gemakzuchtige luierik! Kijk zelf eens op de officiële site. Vertrouw je die niet misschien?"
    Poetic justice noemt men dat.

    Point taken?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #47

    Standaard

    Haha....volgens mij ontgaat iemand hier de ironische ondertoon..

  23. #48

    Standaard

    Beheer: misschien dit topic even opschonen, maar dan ook graag alle off-topicopmerkingen van Melzz aan mijn adres. Ik heb niet veel zin meer om met die kleuter in discussie te treden.
    Laatst aangepast door Werner : 02-12-2013 om 13:02
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #49

    Standaard

    Runaway Train (1985) - Andrey Konchalovskiyt

    Ik kende deze film nog niet maar het leek me wel een leuke actiefilm. De verassing was dan ook groot dat het veel meer is dan een actiefilm. Het is bovenal een sterk drama met in de hoofdrollen John Voight en Eric Roberts. Met name John Voight speelt fenomenaal. Wat een geweldige rol. Met name zijn monoloog (“you gonna clean that spot”) richting Eric Roberts is uitmuntend. Ik zat met ingehouden adem te kijken. Ook Eric Roberts verraste me positief want over het algemeen ben ik nooit zo onder de indruk van deze man.

    Het verhaal is vrij simpel: twee gevangenen ontsnappen uit een zwaar beveiligde gevangenis in Alaska en stappen op een trein die onbemand raakt. Met hoge snelheid zitten de twee op een trein die stuurloos is. Op papier lijkt dit op “Speed” maar dan op een trein. Het bijzondere is dat alles zich afspeelt in de ijzige kou wat zorgt voor grijze, grauwe tinten. Ook de muziek knalt er op de juiste momenten perfect in. Maar de film wordt volledig gemaakt door de ijzersterke vertolkingen. Met name de inwendige reis die de twee meemaken is erg goed uitgevoerd. Als kers op de taart kent de film een erg sterk einde.

    Arrow heeft een van de leukste Blu Rays van het jaar afgeleverd. Prachtige beeld- en geluidskwaliteit met enkele zeer boeiende extra’s. Met name het interview met John Voight is de moeite waard. Altijd leuk, een release die op alle fronten geslaagd te noemen valt. Ontdekking van het jaar voor mij, deze film.

    9.0

  25. #50
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ja ja doe me dat maar aan, Runaway Train zal er hier waarschijnlijk wel versneld in komen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 2 van 55 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •