Pagina 35 van 55 EersteEerste ... 2531323334353637383945 ... LaatsteLaatste
De resultaten 851 tot 875 van 1371 worden weergegeven.
  1. #851

    Standaard

    Nou, het heeft even geduurd, maar vandaag kwamen er dan toch 3 pakketjes binnen. De gehele bestelling in 1 keer:

    image.jpg


  2. #852

    Standaard

    Hier is gisteren ook het pakketje met beide bestelde titels binnen gekomen

    Coole box, van Phantasm
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #853

    Standaard

    Dus jongens, de les is: geduldig zijn . Het duurt wat langer bij Arrow, als je ze sneller wilt moet je bij amazon bestellen, maar dan betaal je ook een meerprijs.

  4. #854

    Standaard

    Maar ook van een webshop als Arrow mag worden verwacht dat beloftes m.b.t. snelheid van levering waar worden gemaakt en wanneer dat niet kan dat er fatsoenlijk over gecommuniceert wordt.

  5. #855

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Maar ook van een webshop als Arrow mag worden verwacht dat beloftes m.b.t. snelheid van levering waar worden gemaakt en wanneer dat niet kan dat er fatsoenlijk over gecommuniceert wordt.
    Ja maar het is nu eenmaal niet zo, weinig aan te doen. Zolang alles gewoon aankomt kan ik me er niet al te druk om maken. Ze zijn volop bezig met een nieuwe website/webshop, misschien dat het dan allemaal wat soepeler verloopt.

  6. #856

    Standaard

    Misschien was het je eerste bestelling bij Arrow, maar het is niet anders geweest volgens mij.

  7. #857

    Standaard

    Vandaag kwam ik terug van vakantie en wreef al in mijn knuistjes op het vooruitzicht op een doos vol Arrow-goodies. Helaas vond ik slechts twee titels. Jammer maar nog even geduld hebben dus.

  8. #858

  9. #859

    Standaard

    Nog steeds geen pakjes. Wachten er nog meer mensen op films uit hun laatste sale?

  10. #860

    Standaard

    Bij mij is alles binnen, maar ik had maar 1 bestelling gedaan. Was vergeten om die new Battles box van mijn punten te kopen...

  11. #861

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Nog steeds geen pakjes. Wachten er nog meer mensen op films uit hun laatste sale?
    Yep, 29 juli twee films besteld en nog steeds niet verstuurd.

  12. #862

    Standaard

    ik heb vandaag de laatste 3 binnen gehad (catliki, knightriders en pit and the pendulum)

  13. #863

    Standaard

    Gister derde doosje, nog steeds wachtende op 4 titels...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #864

    Standaard

    Ok...er is een pakje terecht. Die lag doodleuk al enkele weken bij de buren. Er was geen briefje achtergelaten door de postbode en de buren kwamen blijkbaar ook niet op het idee om direct het pakje even langs te brengen. Dus... Nu nog wachten op twee titels en dan ben ik weer compleet.

  15. #865

    Standaard

    Gisteren mijn bestelling gehad in 2 aparte doosjes (in 1 order besteld)
    Ook geen notificatie gehad dat het zou zijn verstuurd. Duurde dus zo'n 3 weken.

  16. #866

    Standaard

    hier alles compleet. Blij verrast met de aankondiging van de Suzuki box. Die pak ik mee
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #867

    Standaard

    Ben nog in spannende afwachting van Ronin. 11-8 verstuurd, nog niet binnen...
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 19-08-2017 om 16:45

  18. #868

    Standaard

    Voor alle volledigheid nog even de laatste aankondigingen op een rij:




    Meer info

    Arrow Academy:




    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #869

    Standaard

    The Villainess ziet er erg vet uit! Rest mwa. Thing heb ik al de limited edition van besteld en Shrinking Man zit ik nog in dubio over. Pulp en Animal House vond ik maar mwa

  20. #870

    Standaard

    Ik zal wel voor The Villainess gaan en de Film Noir box zal er ook wel in komen. De andere noirs van Arrow zijn ook zeer de moeite waard voor wie ze nog niet heeft.
    Laatst aangepast door rogue : 30-08-2017 om 19:20

  21. #871

    Standaard

    De Noir box en de Suzuki box zijn voor mij interessant, zullen er tzt zeker in komen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #872

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ben nog in spannende afwachting van Ronin. 11-8 verstuurd, nog niet binnen...
    Inmiddels binnen, mooie uitgave! Gisteren is The Day of the Jackal ook verstuurd, ben benieuwd...

  23. #873

    Standaard

    The Ox-Bow Incident (1943) 9/10

    Eigenlijk een film waar je blind in moet gaan, maar kort verteld is het een western die het verhaal vertelt over de heftige gebeurtenissen in een saai stadje, nadat bekend wordt dat er niet alleen vee gestolen is, maar er ook een moord is gepleegd.

    Echt een ijzersterke film waarbij je van begin tot eind geboeid aan het kijken bent. Het verhaal zelf is simpel maar waar het om draait is de interactie tussen de verschillende karakters. Prachtig om te zien welke discussies er zijn in de groep, waarbij motivaties en persoonlijkheden meer invloed hebben dan feiten. En vooral het proces dat enkele mensen zo een hele groep kunnen beinvloeden, is boeiend.
    De eindscene zal ik ook nooit meer vergeten trouwens, was indrukwekkend.
    Sterke rollen zijn er van Henry Fonda en Dana Andrews (die ik meer ken van zijn film noir rollen), en een vrij jonge Anthony Quinn doet ook mee.

    Beeldkwaliteit van de Arrow blu-ray was echt prachtig. Bonusmateriaal moet ik nog naar kijken, net als het boekje.
    Absolute aanrader!

  24. #874

    Standaard

    Deze was ik weer een beetje vergeten, zet ik gelijk op de wenslijst
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  25. #875

    Standaard

    Ook kort geleden gezien. Zeker een topfilm. Leuke disk ook met audiocommentaren wat ik prima te behappen vind bij een film van 75 minuten.

Pagina 35 van 55 EersteEerste ... 2531323334353637383945 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •