Pagina 37 van 55 EersteEerste ... 2733343536373839404147 ... LaatsteLaatste
De resultaten 901 tot 925 van 1366 worden weergegeven.
  1. #901

    Standaard

    Invasion of the Body Snatchers en Psycho II besteld.

  2. #902

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik zou graag de Woody Allen boxen willen kopen, maar ik kan alleen seven films vinden. Klopt het dat de andere twee boxen er niet op staan?
    stonden er wel maar nu uitverkocht (wat betreft de sale voorraad)

  3. #903

    Standaard

    Het is een warehouse clearance. Veel titels zijn er nu al niet meer zoals Glass Key, The City of the Dead, Dark Water, Story of sin. Lisa and the Devil etc...
    Ik zag zelf meerdere Woody allen boxen toen ik keek maar er kan er natuurlijk ook eentje uitverkocht zijn.

    Dus...ik zou snel beslissen want ze gaan blijkbaar hard.

  4. #904

    Standaard

    Ze verdwijnen inderdaad waar je bij staat...toen ik de eerste keer keek, waren er een stuk of 400, nu zijn er al 60 of zo verdwenen.

    Ik heb wat ik wilde:
    The Human Condition Trilogy Limited Edition (allang in amazon mandje, maar steeds maar niet gekocht. Gekeken naar de trailer en dat gaf de doorslag)
    Pulse (nog goedkoper dan bij de laatste aanbieding van amazon)
    Miracle in Milan (staat ook al een tijdje op mijn lijst)
    Terror In A Texas Town
    Brute Force (had ik al, maar verkocht in een vlaag van verstandsverbijstering)

    Als mijn nieuwe puntjes binnen zijn, ga ik denk ik nog de New Battles Without Honour & Humanity en de 4 Film Noir boxen kopen.
    Dan is het weer mooi geweest, Black Friday komt er ook nog aan.


  5. #905

    Standaard

    Bijna alle titels in mijn wenslijst zijn eruit gehaald!? What the f...

    Een paar dingen die nog beschikbaar waren besteld:



    pre-order:

    Laatst aangepast door BigLebowski : 14-11-2017 om 11:00
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #906

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Z

    Als mijn nieuwe puntjes binnen zijn, ga ik denk ik nog de New Battles Without Honour & Humanity en de 4 Film Noir boxen kopen.
    Dan is het weer mooi geweest, Black Friday komt er ook nog aan.
    Nou, dat kan dus niet meer, de New Battles Without Honour & Humanity box is ook verdwenen. Gaat lekker daar.

  7. #907

    Standaard

    - bericht verplaatst -
    Laatst aangepast door BigLebowski : 14-11-2017 om 21:33
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #908

    Standaard

    Lekker die nieuwe site. Prijzen van boxsets omhoog, geen gratis shipping meer boven de €50..... Waarom zou je nog daar bestellen?

  9. #909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Lekker die nieuwe site. Prijzen van boxsets omhoog, geen gratis shipping meer boven de €50..... Waarom zou je nog daar bestellen?
    Zijn dit de eerste effecten van de Brexit?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #910

    Standaard

    Der Todesking besteld via de nieuwe website van Arrow en moest £1,85 verzendkosten betalen. Het was op de oude website iets van £3,50-4,00 voor de verzendkosten, dus die zijn er op vooruit gegaan vind ik. Hoef ik in ieder geval niet elke keer als ik daar bestel £50,- te spenderen om gratis verzending te krijgen.

  11. #911

    Standaard

    brengen ze een boek uit van The Hitcher, waarom geen bluray release???!! Deze wil ik al jaren

  12. #912

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Der Todesking besteld via de nieuwe website van Arrow en moest £1,85 verzendkosten betalen. Het was op de oude website iets van £3,50-4,00 voor de verzendkosten, dus die zijn er op vooruit gegaan vind ik. Hoef ik in ieder geval niet elke keer als ik daar bestel £50,- te spenderen om gratis verzending te krijgen.
    Dat is inderdaad weer positief. Ik baalde ook een beetje omdat ik met mijn punten de New Battles box (die in prijs gestegen is) en de Film Noir box (die nu uitverkocht is op de Arrow site) wilde bestellen. Film Noir box heb ik nu op amazon besteld, aangezien zavvi 'm ook niet meer had.

  13. #913

    Standaard

    Dekalog voor 30 pons bij amazon uk, een vriendenprijsje!

  14. #914

    Standaard

    Ik wacht nog steeds op m'n pakketje van de laatste sale, meer mensen last van?

  15. #915

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Ik wacht nog steeds op m'n pakketje van de laatste sale, meer mensen last van?
    mijn pakketje pas binnen gekregen, was dag na bestelling verzonden maar wel langer onderweg dan gebruikelijk: 2 weken

  16. #916

    Standaard

    Ik heb alles ook al binnen. Hangt natuurlijk wel helemaal van je bestelling af; als er 1 titel bijzit die ze even niet in stock hadden, dan moet je daarop wachten. Ik heb ook weleens een maand gewacht.

  17. #917

    Standaard

    Mijn Film Noir box die vanaf augustus in pre-order stond, is op 14 november verzonden. Ik wacht hier nog steeds....

  18. #918

  19. #919

    Standaard

    Fantastisch nieuws om het weekend mee te beginnen:

    Originally Posted by Francesco Simeoni email
    Vol 2 and 3 are in the works but are taking a long time to get just right, we don’t want to slam any old thing in each volume so they’re being carefully curated and unfortunately one thing is holding up vol 2 otherwise it’d be out already.

    Thanks for your patience, hope you can hold out just a few more months.

    Hij heeft het over the American Horror Project

  20. #920

  21. #921

    Standaard

    Ook geen spaarpunten meer op items in de sale zie ik Het wordt zo wel steeds onaantrekkelijker gemaakt om er nog te bestellen. De website vind ik ook geen vooruitgang.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #922

    Standaard

    Daarentegen kun je wel je punten gebruiken op sale items. Ik heb mijn punten nu grotendeels opgemaakt, moet nog maar kijken of ik er in de toekomst nog veel bestel.:

    Deze heb ik besteld:
    THE BIG KNIFE BLU-RAY
    JAMAICA INN BLU-RAY
    MATINEE DUAL FORMAT
    NEW BATTLES WITHOUT HONOUR AND HUMANITY
    UNCHAINED MELODY: THE FILMS OF MEIKO KAJI

  23. #923

    Standaard

    Aangekondigd voor maart 2018:





    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  24. #924

    Standaard

    Afgelopen week mijn order uit de sale binnen, 23 titels. Geen punten maar heb wel mijn volledige spaarpunten kunnen inzetten. Helaas wel verzendkosten (9 pond) (maar wel aangetekend via UPS)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #925

    Standaard

    Arrow Academy aankondigingen voor april:




    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 37 van 55 EersteEerste ... 2733343536373839404147 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •