Pagina 42 van 55 EersteEerste ... 3238394041424344454652 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.026 tot 1.050 van 1366 worden weergegeven.
  1. #1026

    Standaard

    Ik kan de films van Gaspar Noe echt niet uitstaan. Zwaar overgewaardeerde, pretentieuze meuk.

  2. #1027

    Standaard

    Climax ?van Noé komt hier in januari uit in de filmhuizen.

  3. #1028

    Standaard

    Aankodiging Arrow Academy voor februari:



    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  4. #1029

  5. #1030

  6. #1031

    Standaard

    Er zijn een aantal wijzigingen in releasedata volgens Arrow op Facebook:

    Elvira (UK) - Now December 10
    Bloody Birthday (US)- Now 18 December
    Waterworld (UK)- Now 21 January
    Waterworld (US)- Now 22 January
    Climax (UK)- Now 11 February

  7. #1032

    Standaard

    Releases februari:




    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #1033

    Standaard

    Daar istie weer...de sale: https://arrowfilms.com/shop/christmas-sale/?pi=1

    Die paar die ik op t oog had, zijn nu al out of stock zoals The Addiction en Images. Dat gaat wel erg snel....

  9. #1034

    Standaard

    De boeken zijn ook in de aanbieding voor 7,50 p/s. Staan alleen niet tussen de sale. Vinyl is volgens mij ook afgeprijsd.

  10. #1035

    Standaard

    Niet gedacht, toch nog drie gescoord: Long Good Friday, Boondock Saints en Big Trouble in Little China. De laatste nooit gezien, ben benieuwd. Mijn Arrow collectie is onerdertussen nu groter dan mn Criterion.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 14-12-2018 om 11:40

  11. #1036

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Daar istie weer...de sale: https://arrowfilms.com/shop/christmas-sale/?pi=1

    Die paar die ik op t oog had, zijn nu al out of stock zoals The Addiction en Images. Dat gaat wel erg snel....
    was tijdelijk, zijn nu weer in stock

  12. #1037

  13. #1038

    Standaard

    Psssst....deze komt er aan volgend jaar:



    Vampyres heb ik al van Blue Underground, een prima Eurocult-film. De andere twee ken ik niet.

  14. #1039

    Standaard

    Het kan wat zijn. Ook ik ken alleen Vampyres, maar heb die nog niet in de kast staan. Dus wie weet...
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  15. #1040

    Standaard


    Maart releases
    De Ring collection heb ik al in pre-order gezet, erg gaaf!
    Kolobos vind ik ook interessant klinken dus wie weet komt die er nog in.

    Helaas weer geen The Hitcher -_-

  16. #1041

    Standaard

    The Hitcher begint een aardige "running gag" te worden. Elke maand vragen mensen om The Hitcher. Waarom eigenlijk? Er is toch geen enkele hint dat Arrow deze gaat uitbrengen? Zelf vind ik het een film in de "wel aardig" categorie maar blijkbaar zijn veel mensen lyrisch over die film.

    Strip Nude heb ik al op Blu-Ray van Blue Underground. Vampyres, Sister Streetfighter en de Ring films heb ik al op dvd.
    Ik wordt zelf toch enthousiaster van films die ik nog helemaal niet heb. Maar in het dvd-tijdperk ben ik zo los gegaan dat ik nu eenmaal al veel heb.

  17. #1042

    Standaard

    Deze komen er ook aan in maart:



    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #1043

    Standaard

    Strip Nude For Your Killer krijgt blijkbaar geen UK release Deze heb ik nog niet.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #1044

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    The Hitcher begint een aardige "running gag" te worden. Elke maand vragen mensen om The Hitcher. Waarom eigenlijk? Er is toch geen enkele hint dat Arrow deze gaat uitbrengen? Zelf vind ik het een film in de "wel aardig" categorie maar blijkbaar zijn veel mensen lyrisch over die film.
    Arrow heeft al een paar maanden geleden dit uitgebracht:
    https://arrowfilms.com/product-detai...w-books-/AB005
    een boek over The Hitcher, daardoor denken dus veel mensen dat hij eraan komt.

    Inmiddels heeft een duits bedrijf Mediabooks van The Hitcher aangekondigd dus daar heb ik er 1 van besteld. Vond de film zelf echt enorm beklemmend en Rutger Hauer geweldig dus het is 1 van de films die ik echt nog mis op blu-ray

  20. #1045

    Standaard

    The Ring collection besteld.. must havr!

  21. #1046

    Standaard

    Mijn exemplaar van Waterworld is verzonden door Amazon.co.uk en zal worden bezorgd op 28 januari volgens de mail.

    Recensie met een vergelijking tussen de Blu-ray van Universal en die van Arrow:
    http://www.dvdbeaver.com/film2/DVDRe...ld_blu-ray.htm

  22. #1047

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Mijn exemplaar van Waterworld is verzonden door Amazon.co.uk en zal worden bezorgd op 28 januari volgens de mail.

    Recensie met een vergelijking tussen de Blu-ray van Universal en die van Arrow:
    http://www.dvdbeaver.com/film2/DVDRe...ld_blu-ray.htm
    Als ik op de screenshots mag afgaan vind ik persoonlijk de kleuren van de 'oude' blu-ray prettiger en natuurlijker ogen dan die van de Arrow-versie, die nogal last heeft van sterke kleurzwemen. Dat de Arrow-versie een fractie scherper oogt komt vooral doordat deze wat donkerder is.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #1048

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Als ik op de screenshots mag afgaan vind ik persoonlijk de kleuren van de 'oude' blu-ray prettiger en natuurlijker ogen dan die van de Arrow-versie, die nogal last heeft van sterke kleurzwemen. Dat de Arrow-versie een fractie scherper oogt komt vooral doordat deze wat donkerder is.
    Hier ben ik toch wel zeer verbaasd over.
    De kleuren zijn juist (afgaande op de screenshots) enorm verbeterd op de Arrow versie. En dan kijk ik nu op mijn monitor, kun je nagaan wat een verschil het straks op de tv is. Bij de vergelijkingen zie je bijvoorbeeld overduidelijk hoe vreemd de huidskleuren zijn op de Universal uitgave, een beetje de 'Michael Bay' look.

  24. #1049

    Standaard

    Gisteren mijn exemplaar ontvangen.


  25. #1050

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hier ben ik toch wel zeer verbaasd over.
    De kleuren zijn juist (afgaande op de screenshots) enorm verbeterd op de Arrow versie. En dan kijk ik nu op mijn monitor, kun je nagaan wat een verschil het straks op de tv is. Bij de vergelijkingen zie je bijvoorbeeld overduidelijk hoe vreemd de huidskleuren zijn op de Universal uitgave, een beetje de 'Michael Bay' look.
    Als ik bijv. de screenshots van de boot op het water bekijk, dan is die in de Universal-versie (boven) heel natuurlijk blauw en in de Arrow-versie (onder) tegen het paarse aan:

    Universal:



    Arrow:



    Ook in de close-ups hieronder vind ik de huidtinten en de kleur van het haar en de lippen van de Universal-versie (boven) natuurlijker dan die van de Arrow-versie (onder):

    Universal:



    Arrow:



    Maar dat is mijn persoonlijke mening als fotograaf.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 42 van 55 EersteEerste ... 3238394041424344454652 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •