Pagina 43 van 55 EersteEerste ... 3339404142434445464753 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.051 tot 1.075 van 1366 worden weergegeven.
  1. #1051

    Standaard Crimson Peak Limited Edition



    Crimson Peak Limited Edition


    • High Definition Blu-ray (1080p) presentation
    • Original 7.1 DTS:X and 2.0 DTS Headphone:X audio
    • Optional English subtitles for the deaf and hard of hearing
    • Optional Descriptive Video Service® (DVS®) for the visually impaired
    • Audio commentary by co-writer and director Guillermo Del Toro
    • The House is Alive: Constructing Crimson Peak, a newly edited, feature-length documentary with cast and crew interviews and extensive behind the scenes footage
    • Previously unseen Spanish language interview with Guillermo Del Toro
    • The Gothic Corridor, The Scullery, The Red Clay Mines, The Limbo Fog Set; four featurettes exploring different aspects of Allerdale Hall
    • A Primer on Gothic Romance, the director and stars talk about the key traits of Gothic romance.
    • The Light and Dark of Crimson Peak, the cast and crew talk about the film s use of colour
    • Hand Tailored Gothic, a featurette on the film s striking costumes
    • A Living Thing, a look at the design, modelling and construction of the Allerdale Hall sets
    • Beware of Crimson Peak, a walking tour around Allerdale Hall with Tom Hiddleston
    • Crimson Phantoms, a featurette on the film s amazing ghosts
    • Kim Newman on Crimson Peak and the Tradition of Gothic Romance, a newly filmed interview with author and critic
    • Violence and Beauty in Guillermo Del Toro s Gothic Fairy Tale Films, a new video essay by the writer Kat Ellinger
    • Deleted scenes
    • Original trailers and TV spots
    • Double-sided, fold-out poster
    • Six double-sided, postcard-sized lobby card reproductions
    • Limited edition packaging newly designed by Crimson Peak concept artist Guy Davis
    • Limited edition 80-page, hard-bound book featuring new writing by David Jenkins and Simon Abrams, an archival interview with Guillermo del Toro, and original conceptual design illustrations by artists Guy Davis and Oscar Chichoni


    Prijs: £ 24.12 !


    Ik heb de andere Britse uitgave al - die wel Nederlandse ondertitels heeft - én het filmboek, dus ik ga deze niet aanschaffen. Maar voor wie die deze fraaie film nog niet heeft, is dit een hele mooie uitgave.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #1052

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Als ik bijv. de screenshots van de boot op het water bekijk, dan is die in de Universal-versie (boven) heel natuurlijk blauw en in de Arrow-versie (onder) tegen het paarse aan:

    Universal:



    Arrow:



    Ook in de close-ups hieronder vind ik de huidtinten en de kleur van het haar en de lippen van de Universal-versie (boven) natuurlijker dan die van de Arrow-versie (onder):

    Universal:



    Arrow:



    Maar dat is mijn persoonlijke mening als fotograaf.
    Ik heb ook het idee dat het water te blauw is, bij de close up vind ik de variëteit in de huidtinten weer beter.

    Bij de close up van Kevin Costner vind ik de huidtint van de Universal te rood, maar bij de screenshot met de naakte achterkant zie ik weer meer detail in de wolken. Ik ga niet upgraden, zeker niet gezien de prijs van de Arrow.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #1053

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Als ik bijv. de screenshots van de boot op het water bekijk, dan is die in de Universal-versie (boven) heel natuurlijk blauw en in de Arrow-versie (onder) tegen het paarse aan:


    Universal:



    Arrow:



    Ook in de close-ups hieronder vind ik de huidtinten en de kleur van het haar en de lippen van de Universal-versie (boven) natuurlijker dan die van de Arrow-versie (onder):

    Universal:



    Arrow:





    Maar dat is mijn persoonlijke mening als fotograaf.
    Ik begrijp niet helemaal de opmerking 'als fotograaf'.....dat legt niet meer gewicht in de schaal als dat zo bedoeld was .

    Hieronder nog wat screenshots van dezelfde site, bovenste Universal en onderste Arrow:






    Universal is het water grauw, Arrow blauw.









    Universal heeft veel te veel een rode kleur, bij Arrow zijn de kleuren veel natuurlijker.

    Normaal ben ik zo van de screenshots, bewegende beelden zeggen veel meer, maar ik begrijp niet dat je kan beweren dat de Universal uitgave beter is. Ik daag je uit om 1 review te vinden waarbij beide uitgaves vergeleken worden en de Universal wint .....

    @peptalk: het is niet alleen de transfer, bij de Arrow zitten ook de 2 cuts die ieder ruim 40 minuten langer zijn. Als je de film niet bijzonder vindt, dan begrijp ik trouwens dat je die dan niet nodig hebt.

  4. #1054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht

    @peptalk: het is niet alleen de transfer, bij de Arrow zitten ook de 2 cuts die ieder ruim 40 minuten langer zijn. Als je de film niet bijzonder vindt, dan begrijp ik trouwens dat je die dan niet nodig hebt.
    Ik vind dit al vanaf de 1e keer dat ik hem heb gezien een toffe film, maar er zal vast wel een UHD uit gaan komen....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #1055

    Standaard

    Aangekondigd voor april:




    US only:


    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #1056

    Standaard

    Aangekondigd voor mei:




    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  7. #1057

    Standaard

    Aangekondigd voor juni:




    American Horror project vol. 2:


    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #1058

    Standaard

    Andromeda Strain zal een goede upgrade moeten zijn; mijn huidige blu-ray is zeker niet bijzonder maar voldoet nog.
    Die Def-con 4 lijkt mij meer iets voor mij: zo'n goedkoop sfi-ci filmpje met matige acteurs .

  9. #1059

    Standaard

    American Horror Project 2 !
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #1060

    Standaard

    Nou, er is weer een sale maar de site crashed al sinds 13.00. Nog steeds niet gelukt iets te bestellen.

    En ik betaalde altijd 1,85 verzendkosten voor 4 items. Nu probeerde ik het eens met drie items en het is nu ineens 5,50!!
    Dat vind ik echt te veel worden. Waarom ineens de forse verhoging?

  11. #1061

    Standaard

    Dat meen je toch niet, Melzz! Je gaat toch niet met droge ogen beweren dat het luttele bedrag van 5,50 euro je ervan weerhoudt om deze drie Blu-rays (?) uit Engeland te laten komen? Dan bestel je zeker nooit wat bij Amazon USA / UK / Duitsland / Frankrijk enz. . Wen er maar vast aan dat de verzendkosten van producten uit Engeland de komende tijd fors zullen stijgen. Ik zou hier geen probleem van maken. Je kunt natuurlijk ook even een tripje naar Engeland boeken en ze zelf ophalen, maar dat lijkt me niet voordeliger...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #1062

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Nou, er is weer een sale maar de site crashed al sinds 13.00. Nog steeds niet gelukt iets te bestellen.

    En ik betaalde altijd 1,85 verzendkosten voor 4 items. Nu probeerde ik het eens met drie items en het is nu ineens 5,50!!
    Dat vind ik echt te veel worden. Waarom ineens de forse verhoging?
    Dan koop je er toch gewoon een paar extra, dan blijven de verzendkosten hetzelfde en ben je relatief voordeliger uit. Zo lost het zich vanzelf weer op
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #1063

    Standaard

    Ok ok...ik merk het al...ik moet niet zo zeiken.... En ja, ik heb er nu meer besteld om de verzendkosten te "compenseren".

    Maar soms wil ik bv gewoon twee titels bestellen. En dan vind ik 5,50 pond wat uit verhouding voor twee titels. Vooral omdat ik altijd 1,85 voor vier titels betaalde.
    Mag ik daar wat van vinden? Ja, daar mag ik wat van vinden....

  14. #1064

    Standaard

    Joh, natuurlijk mag je daar wat van vinden. Ikzelf vind het echter niet meer realistisch om steeds te verlangen dat producten die je bij een webshop besteld altijd maar (bijna) gratis verzonden moeten worden. Als jij zelf een webshop zou hebben, dan zou je namelijk ook gewoon verzend- en verpakkingskosten rekenen, lijkt me, ook al is het soms niet in verhouding met de waarde van het product. Bovendien: als je naar de Gamma gaat voor een schroevendraaier, vraag je toch ook niet of ze even je benzinekosten willen vergoeden? Maar hier kunnen we nog uren over discussiëren...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #1065

    Standaard

    Ik vind het ook geen enkel probleem om verzendkosten te betalen. Het viel me alleen op dat ze geruisloos de prijs met minimaal 50% hebben verhoogd.
    Dan wordt de sale steeds minder sale. En meer betalen voor verzendkosten omdat je meer besteld, vind ik logisch. Nu valt dat weg en betaal je, ongeacht de hoeveelheid, meteen al 5,50. Er zijn ergere dingen natuurlijk en ik kom er wel overheen.

    Maar soms hebben ze bv een flash-sale met items van 5 pond. Dan kwam je op 6,85 uit voor een titel. Nu dus 10,50. Dan betaal je dus meer voor verzendkosten dan de film zelf.
    The horror, the horror....

  16. #1066

    Standaard

    Ik heb £1,85 aan verzendkosten betaald voor Microwave Massacre + Spider Baby. Verzendkosten zijn £1,85 zolang het gewicht onder de 250g is.

  17. #1067

    Standaard

    Ik snap je punt Melzz, en voor kleine aantallen is het inderdaad minder gunstig geworden nu. Dat zal mij er nu ook eerder van weerhouden slechts één of twee titels te kopen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #1068

    Standaard

    Aangekondigd voor juli:



    meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #1069

    Standaard

    Releases juli:





    US only:


    Meer info
    Laatst aangepast door BigLebowski : 27-04-2019 om 10:30
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  20. #1070

    Standaard

    Benieuwd naar Schramm: Into The Mind Of A Serial Killer. Iemand bekend met deze? Het lijkt wel op een Duitse variant Henry: Portrait Of A Serial Killer Zit ik er dan ver naast?

    De rest spreekt me niet zo aan deze keer.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  21. #1071

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Benieuwd naar Schramm: Into The Mind Of A Serial Killer. Iemand bekend met deze? Het lijkt wel op een Duitse variant Henry: Portrait Of A Serial Killer Zit ik er dan ver naast?

    De rest spreekt me niet zo aan deze keer.
    Schramm ben ik erg geïnteresseerd in, want was erg te spreken over Nekromantik, Nekromantik 2 en Der Todesking van Jörg Buttgereit. Dat zijn in ieder geval geen 'gezellige' horrorfilms, hoewel ik mij er prima mee vermaakt heb. Was erg onder de indruk van de soundtracks en filmmakers die (redelijk) onafhankelijk een film maken hebben al gauw een streepje voor bij mij. Verwacht dat Schramm in het zelfde straatje past.

  22. #1072

    Standaard

    Jaren terug eens gezien. Mijn cijfer op WIW zegt genoeg.

  23. #1073

    Standaard

    Ik zie wel vaker zulke lage cijfers langskomen, dus dat zegt voor jou misschien genoeg, maar voor mij nog niet per se Waar had dat lage cijfer voor jou mee te maken? Het onderwerp of iets anders? Weet je dat nog?
    Laatst aangepast door BigLebowski : 28-04-2019 om 14:16
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  24. #1074

    Standaard

    Wierd Science zal ik wel een keer in een sale oppikken. FM lijkt vanwege de soundtrack wel iets voor mij.

  25. #1075

    Standaard

    Als jij graag kijkt naar een verknipt hoofdpersoon die meerdere spijkers in zijn penis slaat moet je deze film zeker zien ...

Pagina 43 van 55 EersteEerste ... 3339404142434445464753 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •