Pagina 46 van 55 EersteEerste ... 36424344454647484950 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.126 tot 1.150 van 1366 worden weergegeven.
  1. #1126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik denk dat Robocop wel binnenkort ook op UHD uitkomt, twijfel om deze te kopen...
    4K transfers op blu ray zijn nou niet bepaald veel minder te noemen en komen vaak zeer dichtbij de volwaardige 4K uitgave heb ik de indruk. Voor mij gaan de extra's dan op een gegeven moment toch de doorslag geven, als die afweging tenminste gemaakt moet worden. Ga je volledig voor de beeld-/geluidskwaliteit of laat je ook nog andere zaken meewegen, dat is het terugkerende dilemma van de filmverzamelaar Ik neig bij een vrij klein kwaliteits- en/of prijsverschil te kiezen voor de extra inhoud.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #1127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    4K transfers op blu ray zijn nou niet bepaald veel minder te noemen en komen vaak zeer dichtbij de volwaardige 4K uitgave heb ik de indruk. Voor mij gaan de extra's dan op een gegeven moment toch de doorslag geven, als die afweging tenminste gemaakt moet worden. Ga je volledig voor de beeld-/geluidskwaliteit of laat je ook nog andere zaken meewegen, dat is het terugkerende dilemma van de filmverzamelaar Ik neig bij een vrij klein kwaliteits- en/of prijsverschil te kiezen voor de extra inhoud.
    Het zal ook van je tv afhangen, maar dat de blu-ray's (4k transfer of niet) de UHD's zeer goed benaderen ben ik het absoluut mee oneens. Ik heb bijvoorbeeld pas geleden voor het eerst de blu-ray van La La Land bekeken (de UHD heeft geen Nederlandse ondertiteling en de kinderen keken mee) en het is echt een levensgroot verschil met de UHD.
    Ik zeg zeker niet dat blu-ray's onkijkbaar zijn, verre van dat. Ik geniet daar nog dagelijks van. Maar als er een UHD van is en je vergelijkt die met de blu-ray, dan zie je vaak pas wat je mist qua kleuren en helderheid. Van Waterworld heb ik ook de Arrow en niet de UHD vanwege de tv cut en extra's. De extra's kunnen zeker de reden voor mij zijn om uiteindelijk de Arrow te kopen, maar mocht er later ook een UHD uitkomen, dan ga ik toch overstag. Jammer dat Arrow nog weigert om UHD's uit te brengen (of wellicht heeft het met licenties te maken).

  3. #1128

    Standaard

    Het ging mij hier vooral om de verschillen tussen een goede 4K transfer op blu ray en de 4K. Die zijn vaak beide erg goed in mijn optiek. Maar als jij zegt dat de verschillen dan evengoed nog levensgroot zijn, dan neem ik dat direct van je aan Mijn indruk is namelijk vooral gevormd op basis van screenshot vergelijkingen en reviews. Dan lijkt het dus vaak wel mee te vallen met de verschillen vind ik. Zelf moet ik het in de praktijk nog allemaal gaan ondervinden. Een speler is het enige dat bij mij nog ontbreekt. Ik wil het nog even uitstellen. Wat niet weet, wat niet deert Stukje zelfbescherming, anders moet ik weer vanalles gaan vervangen ben ik bang. De lat steeds hoger leggen is wel leuk, maar dat heeft ook consequenties voor de portemonnee.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  4. #1129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door riny Bekijk bericht
    belangrijker:
    • Brand new 4K restoration by Arrow Films from the original negative supervised by Terry Gilliam

    die heeft de criterion niet
    Och, de 'oude' transfer is sowieso al prima, of ie nou 4K is of niet.

  5. #1130

    Standaard

    Dit komt er aan in december:



    US:


    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #1131
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  7. #1132

    Standaard

    Mooi. Ik heb de twee titels (House en House II) die ik een tijdje terug bij Zavvi in de 2 voor 1-actie had besteld, maar nooit ontvangen heb, nu via deze sale besteld. Ga ervan uit dat deze wel aankomen, aangezien de bestelling kan volgen.

  8. #1133

    Standaard

    Interessant is dat Female Scorpion Prisoner een nieuwe release krijgt. Zouden de kleuren nu gecorrigeerd zijn?

  9. #1134

    Standaard

    De nieuwe Duitse Capelight uitgave van 'Bound (1996)' ziet er qua beeld toch beduidend beter uit dan wat Arrow ons momenteel heeft te bieden.

  10. #1135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Interessant is dat Female Scorpion Prisoner een nieuwe release krijgt. Zouden de kleuren nu gecorrigeerd zijn?
    Het lijkt eerder op een herverpakking (zonder boekje). Ik hoor/lees nergens iets over een nieuwe remaster. Dus kleuren zullen hetzelfde zijn verwacht ik.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 02-10-2019 om 12:58
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  11. #1136

    Standaard

    Heeft iemand de laatste tijd nog wat via de Arrow website besteld? Ik wilde 1 losse titel bestellen en kwam tot de ontdekking dat de verzendkosten daarvoor nu naar 8 pond zijn gestegen! Is dit het resultaat van een aanstaande 'Brexit without deal', zoals ze dat noemen? Daarmee liggen de verzendkosten van de Uk naar hier hoger dan bijvoorbeeld van de VS naar hier. De nieuwe realiteit.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #1137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Heeft iemand de laatste tijd nog wat via de Arrow website besteld? Ik wilde 1 losse titel bestellen en kwam tot de ontdekking dat de verzendkosten daarvoor nu naar 8 pond zijn gestegen! Is dit het resultaat van een aanstaande 'Brexit without deal', zoals ze dat noemen? Daarmee liggen de verzendkosten van de Uk naar hier hoger dan bijvoorbeeld van de VS naar hier. De nieuwe realiteit.
    Mijn laatste bestelling was eind augustus (RoboCop) en toen waren de verzendkosten nog 1.85 pond. Aardige verhoging inderdaad.

  13. #1138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Het lijkt eerder op een herverpakking (zonder boekje). Ik hoor/lees nergens iets over een nieuwe remaster. Dus kleuren zullen hetzelfde zijn verwacht ik.
    Kans op een nieuwe transfer schat ik in op 0,0005%. Dit zullen inderdaad gewoon dezelfde discs zijn.
    Als je de films voor het eerst kijkt zul je er trouwens geen last van hebben.

  14. #1139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Heeft iemand de laatste tijd nog wat via de Arrow website besteld? Ik wilde 1 losse titel bestellen en kwam tot de ontdekking dat de verzendkosten daarvoor nu naar 8 pond zijn gestegen! Is dit het resultaat van een aanstaande 'Brexit without deal', zoals ze dat noemen? Daarmee liggen de verzendkosten van de Uk naar hier hoger dan bijvoorbeeld van de VS naar hier. De nieuwe realiteit.
    Als ik het goed heb, verzenden ze alleen nog maar met tracking. Kan ik mij wel iets bij voorstellen, er zullen wel teveel pakjes als vermist zijn opgegeven. Maar ja, voor een enkele titel is het niet meer interessant.

    Zavvi heeft nu trouwens ook een 2 voor 1 actie voor Arrow.

  15. #1140

    Standaard

    Ik zag het ook. Van 1,85 naar 8 pond voor twee titels. Doet het gehele voordeel teniet. Echt balen. Ik heb nog punten gespaard maar ik zie me daar niet meer bestellen.

  16. #1141

    Standaard

    Januari releases:



    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #1142

  18. #1143

    Standaard

    Er zijn weer wat Arrows binnen gekomen, ditmaal van Zavvi. Er zit echt bijna nooit meer een boekje bij. Of ik moet steeds pech hebben. Ik blijf dat jammer vinden want ik waardeer ze altijd. Ook vrij recente titels hebben geen boekje. Al eerder gezegd maar het lucht op om weer even te zeiken....

  19. #1144

    Standaard

    Ik heb The Incredible Shrinking Man besteld via Zavvi, hopelijk zit daar nog een boekje bij.

  20. #1145

    Standaard

    Als ik een titel bestel die niet meer in de preorder zit dan ga ik er eigenlijk van uit dat er geen boekje meer bij zit.

  21. #1146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Als ik een titel bestel die niet meer in de preorder zit dan ga ik er eigenlijk van uit dat er geen boekje meer bij zit.
    Dat heb je dus enkel bij Arrow, zal je niet voor hebben bij BFI of Eureka. En Arrow blijft ookaltijd prijzig, ook al is er geen boekje meer.

  22. #1147

    Standaard

    De tijd dat Arrow tot in de eindigheid boekjes erbij had, geen (hoge) verzendkosten rekende en spaarpunten bij aanbiedingen gaf zijn helaas al lang vervlogen. We kunnen concluderen dat de échte 'Gouden Tijden' voorbij zijn wat dit label betreft. Ook verschijnen er steeds minder verrassende titels en moeten we het steeds meer doen met bekender werk van grotere labels of zelfs heruitgaves. Ze lijken steeds meer op veilig te spelen. Een trend die al een tijdje zichtbaar is en waarschijnlijk noodzakelijk om het te kunnen blijven volhouden. Toch blijft het een label waarbij ik uitkijk naar hun releases, ondanks deze verschraling.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  23. #1148

    Standaard

    Tja, met de hoge verzendkosten maken ze het je wel moeilijk. Ik stond op het punt om Crimson Peak voor 15 pond te bestellen totdat ik de 8 pond verzendkosten zag. Dan is het allemaal wel wat uit verhouding en is het minder interessant om te bestellen, ook omdat je niet zeker weet of er een boekje bijzit.

  24. #1149

    Standaard

    Inderdaag 1,85 pond vs 8 pond. Dat is nogal een verschil. Het loont dan alleen als je een flinke bestelling plaatst. Voor een of twee titels is dat totaal niet meer aantrekkelijk. Ik vraag me af of ze hier nog op terugkomen. Dat zal ze toch veel internationale klanten kosten.

  25. #1150

    Standaard

    Met grotere aantallen nemen ook de verzendkosten verder toe heb ik gemerkt. Dus ook dat voordeel is nogal betrekkelijk. Voor internationale klanten prijzen ze zich erg uit de markt momenteel.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 46 van 55 EersteEerste ... 36424344454647484950 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •