Pagina 48 van 55 EersteEerste ... 38444546474849505152 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.176 tot 1.200 van 1366 worden weergegeven.
  1. #1176

    Standaard

    Cinema Paradiso heb ik echt jaren in de kast staan. Ik heb de Arrow uitgave. Nog nooit gezien.

    A Trip to the Moon duurt 12 minuten. Het lijkt me voornamelijk interessant vanwege het boek. 40 pond vind ik dan wel aardig aan de prijs.

  2. #1177

    Standaard

    Zonde. Cinema Paradiso is een mooie film hoor Melzz, en met muziek van de maestro Morricone himself!
    Maar ik ga hem toch niet vervangen, ben tevreden met de vorige uitgave. Enkel de theatrical cut is nu in UHD, terwijl de director's cut de betere is in mijn ogen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #1178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Zonde. Cinema Paradiso is een mooie film hoor Melzz, en met muziek van de maestro Morricone himself!
    Maar ik ga hem toch niet vervangen, ben tevreden met de vorige uitgave. Enkel de theatrical cut is nu in UHD, terwijl de director's cut de betere is in mijn ogen.
    Inderdaad, voor mij reden om deze helaas over te slaan.

    A Trip to the Moon heeft inderdaad wel een fikse prijs hoor. Zijn er wel maar 1000 van maar als ik die bij Arrow bestel, komt er nog eens 10 pond aan verzendkosten bij. Dus 50 pond totaal.....dat ga ik niet doen.

  4. #1179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Zonde. Cinema Paradiso is een mooie film hoor Melzz, en met muziek van de maestro Morricone himself!
    Maar ik ga hem toch niet vervangen, ben tevreden met de vorige uitgave. Enkel de theatrical cut is nu in UHD, terwijl de director's cut de betere is in mijn ogen.
    Ik ga hem zeker nog een keer zien. Op de een of andere manier kwam het er steeds niet van.

  5. #1180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Zonde. Cinema Paradiso is een mooie film hoor Melzz, en met muziek van de maestro Morricone himself!
    Maar ik ga hem toch niet vervangen, ben tevreden met de vorige uitgave. Enkel de theatrical cut is nu in UHD, terwijl de director's cut de betere is in mijn ogen.
    Dat het alleen de theatrical cut was had ik nog niet gelezen. Dat is jammer. Daar moet ik nog eens even goed over nadenken dan.

    Idem trouwens van de peperdure A Trip to the Moon. Het ziet eruit als een mooie set, maar die prijs is me toch wel een beetje te gortig voor een film van iets meer dan een kwartier. Dan betaal je eigenlijk voornamelijk voor de extra's en dat doe ik in de regel niet.

  6. #1181

    Standaard

    Mujo a.k.a. This Transient Life - Akio Jissoji - 1970

    Ik had al eerder mijn oog laten vallen op de mooie box van Arrow, genaamd The Buddhist Trilogy. Ik had geen idee of de films wat voor mij zouden zijn. Het leek me nogal erg arty. Toen de box tegen een redelijke prijs te koop was, heb ik toch deze blinde gok gewaagd. De eerste film uit de box is inmiddels gezien.

    Wow...dit was weer een. Een film die je verrast en van je sokken blaast. Het is inderdaad erg arty, oftwel bevreemdende kaders, afwijkende muziek en een zeer apart verhaal. De film duurt ook best lang (143 minuten) en is bij vlagen traag. Het is echter allemaal prima te volgen met een verhaal dat schokkende elementen bevat (incestueuze relatie tussen broer en zus, voyeurisme en zelfdoding). En dat alles met een boeddhistisch thema dat verlichting centraal heeft staan.

    Wat boeit deze film en wat is het mooi geschoten. Typisch een film die door je hoofd blijft spoken. De dag erna heb ik alle audiocommentaren beluisterd bij bepaalde scenes. Zeer interessant. Ik heb nog drie films tegoed die in deze box zitten. Dit eerste deel is in ieder geval al de ontdekking van 2020.

    9,2
    Laatst aangepast door Melzz : 22-06-2020 om 13:24

  7. #1182

    Standaard

    Arrow sale is weer begonnen maar hoewel er zeker bij Arrow Academy wel wat bij zit wat ik wil, heb ik al besloten om even niets te bestellen i.v.m. mijn kijkachterstand. Heel sterk van mijzelf, vind ik .

  8. #1183

    Standaard

    Knap, ik heb wel twee Blu-ray's gekocht (Exorcist III en Killer Klowns from Outer Space).

  9. #1184

    Standaard

    Er is blijkbaar ook nog een kortingscode:
    Spend over £30 and enter 'FILMSTORIESCAMP' to get 10% off

  10. #1185

    Standaard

    LOL, op Zavvi staat bij elke Arrow aanbieding 'Wordt gewoonlijk binnen 3 weken verzonden.'. I don't think so.

  11. #1186

    Standaard

    Ik wil wel weer bestellen maar ik kom slechts op 1 titel. Ik ga maar wat selectiever worden.

  12. #1187

    Standaard

    10 titels besteld en de code FILMSTORIESCAMP geeft inderdaad 10% korting.

  13. #1188

    Standaard

    Korting of niet, ik sla even een rondje over!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #1189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    10 titels besteld en de code FILMSTORIESCAMP geeft inderdaad 10% korting.
    Slap

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Korting of niet, ik sla even een rondje over!
    Sterk

  15. #1190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Slap
    I know, I know.

    Had er nog veel meer willen kopen, dus heb mij nog best ingehouden, ja toch niet dan wel?

  16. #1191

    Standaard

    Robocop Steelbook, Big Trouble in Little China en Carrie besteld
    Laatst aangepast door Mark van L. : 03-07-2020 om 10:34
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  17. #1192

    Standaard

    Ik zei altijd dat als Two Thousand Maniacs en Blood Feast in de sale komen dat ik ze haal. Dus nu maar gedaan, ook meteen Color Me Blood Red en The Wizard of Gore gedaan. Zijn toch mijlpaaltjes geweest in de horror/gore cinema.
    Alleen raar, ik wilde 425 punten gebruiken, dus ingevoerd en dan checkout with paypal en dan krijg ik een foutmelding dat het totaalbedrag niet klopt. Zonder de punten doet hij het wel...

  18. #1193

    Standaard

    Me de afgelopen weken te buiten gegaan aan de sale: 15 titels besteld.

    Ik heb nog een paar dingen op mijn wishlist staan en misschien komt er dus voor de 21e nog wel wat bij.

  19. #1194

    Standaard

    Volgende week nog een shocktober sale voor de liefhebbers...

  20. #1195

    Standaard

    Jammer dat Arrow de normale versie niet gelijktijdig uitbrengt met de limited edition box set, maar dat je een half jaar moet wachten. Slechte ontwikkeling vind ik dat. Ik heb namelijk helemaal geen interesse in een dikke slipcase, boekjes, postcards e.d. Geef mij maar gewoon de film.

  21. #1196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Jammer dat Arrow de normale versie niet gelijktijdig uitbrengt met de limited edition box set, maar dat je een half jaar moet wachten. Slechte ontwikkeling vind ik dat. Ik heb namelijk helemaal geen interesse in een dikke slipcase, boekjes, postcards e.d. Geef mij maar gewoon de film.
    Dat is helaas tegenwoordig het verdienmodel bij veel labels. Ik was eerder daar ook heel gevoelig voor, maar tegenwoordig niet meer (op een uitzondering na).

    De sale is live trouwens. Ik was al van plan om (aangezien ik een kijkachterstand aan het wegwerken ben ) om minimaal te kopen, maar dat wordt waarschijnlijk niets door die verzendkosten.

  22. #1197

    Standaard

    Ik heb 10 titels besteld, met name aardig wat Secondrun blurays want de drie Zemans zijn nu 10 pond.

    Trouwens als je code HAPPYCAMPER gebruikt, krijg je 10% korting. Dus dan vervallen de verzendkosten. Geen idee hoelang die code te gebruiken is.

  23. #1198

    Standaard

    Ik neem me altijd voor dat ik nu alles wel heb van Arrow wat ik wil...en dan toch zie ik weer dingen....
    via Arrow
    Blood and Black Lace
    The Human Condition
    The Hills Have Eyes 2 LTD edition

    via Zavvi
    The Initiation
    Nightmare City
    The Bird with the Crystal Plumage
    Burnt Offerings

  24. #1199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik heb 10 titels besteld, met name aardig wat Secondrun blurays want de drie Zemans zijn nu 10 pond.

    Trouwens als je code HAPPYCAMPER gebruikt, krijg je 10% korting. Dus dan vervallen de verzendkosten. Geen idee hoelang die code te gebruiken is.
    Door die code werd ik toch overgehaald om te bestellen.....grrrrr. En ik was zo goed bezig. Ach ja...

    Een paar die ik al langer op het oog had
    Ramrod (Veronica Lake)
    Blade of the Immortal (gezien op netflix, lekker filmpje!)
    Before We Vanish (Kiyoshi Kurosawa, kan niet verkeerd zijn)
    Bloody Spear at Mount Fuji (zit weer vol in de samurai films)
    Orgies of Edo (hoop dat deze Ishii mij beter bevalt dan Horrors of Malformed Men)
    So Dark The Night + Nightfall (2 noirs)
    Milano Calibro
    Twelve Monkeys (hopelijk beter dan de versie die ik nu heb)
    Yakuza Law

    Vervanging van Limited Editions die ik verkocht had
    Death Walks at Midnight
    Death Walks On High Heels
    Carrie
    Your Vice Is A Locked Room And Only I Have The Key

  25. #1200

    Standaard

    @Rogue: Mooie selectie. Waarom had je eigenlijk de LE's verkocht? Toch spijt dat je ze weer opnieuw koopt? Zelf verkoop ik vrij weinig. Je raakt ze slecht kwijt en het kwam wel eens voor dat ik spijt kreeg en de film weer opnieuw moest aanschaffen. Soms veranderd mijn smaak ook enigszins en kan ik een film jaren later, ineens wel (of juist niet) waarderen.

    Als je Milano Calibro nog nooit hebt gezien....echt geweldig. Ik hoop dat je er ook erg van kunt genieten. Ik hoop dat Arrow meer van dit soort Eurocrime uit gaat brengen.

Pagina 48 van 55 EersteEerste ... 38444546474849505152 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •