Pagina 49 van 55 EersteEerste ... 39454647484950515253 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.201 tot 1.225 van 1366 worden weergegeven.
  1. #1201

    Standaard

    Simpelweg omdat ik niet meer om LE's geef. En als je ze dan verkopen voor een mooie prijs en de film voor 1/5 van die prijs kunt terugkopen, dan doe ik dat.
    En bijvoorbeeld bij die Black Cat box vond ik maar 1 film echt leuk (Your Vice).

  2. #1202

    Standaard

    Bloody Spear at Mount Fuji

    Een film die heel anders was dan ik op voorhand dacht. De titel en de cover scheppen verwachten dat het een redelijk bloedbad zal worden, maar dat valt dus erg mee. Het is juist een onverwacht aandoenlijke film. Je gaat mee op reis met een samurai met bedienden en ziet wie ze allemaal (meerdere malen) tegenkomen. Van deze personen kom je ook steeds meer te weten, tot het allemaal samen komt in een emotionele finale.

    Erg meeslepende film ook, ik kan mij niet voorstellen dat het je niets zal doen.

    Ook een hele mooie extra met Kazunori Kishida, die heel goed kan vertellen over het ontstaan en de geschiedenis van Toei.

    Ik ben wel nieuwsgierig geworden naar meer werk van Tomu Uchida; ik zal The Mad Fox bij de volgende sale gaan halen.

  3. #1203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bloody Spear at Mount Fuji

    Een film die heel anders was dan ik op voorhand dacht. De titel en de cover scheppen verwachten dat het een redelijk bloedbad zal worden, maar dat valt dus erg mee. Het is juist een onverwacht aandoenlijke film. Je gaat mee op reis met een samurai met bedienden en ziet wie ze allemaal (meerdere malen) tegenkomen. Van deze personen kom je ook steeds meer te weten, tot het allemaal samen komt in een emotionele finale.

    Erg meeslepende film ook, ik kan mij niet voorstellen dat het je niets zal doen.

    Ook een hele mooie extra met Kazunori Kishida, die heel goed kan vertellen over het ontstaan en de geschiedenis van Toei.

    Ik ben wel nieuwsgierig geworden naar meer werk van Tomu Uchida; ik zal The Mad Fox bij de volgende sale gaan halen.
    Moet je zeker doen. The Mad Fox toevallig dit weekend gezien en vond ik nog beter, erg mooie film. Hoop dat Arrow zijn meesterwerk A Fugitive from the Past ook nog een keer gaat uitbrengen.

  4. #1204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door riny Bekijk bericht
    Moet je zeker doen. The Mad Fox toevallig dit weekend gezien en vond ik nog beter, erg mooie film. Hoop dat Arrow zijn meesterwerk A Fugitive from the Past ook nog een keer gaat uitbrengen.
    Nou ben ik nog meer benieuwd naar The Mad Fox. In die extra zag je ook wat beelden van Hero of the Red-Light District, dat leek mij ook wel wat. Die beelden duiden erop dat er ergens een master ligt die alleen nog wacht om bewerkt en uitgebracht te worden.....

  5. #1205

    Standaard

    Hier word ik wel erg blij van...Arrow gaat Primer (samen met Upstream Color) uitbrengen! Wellicht hadden ze een lijntje met Shane Carruth na The Dead Centre die ze uitgebracht hadden. Voor degene die Primer niet kennen: het beste is als je er niets vanaf weet . Het is in ieder geval een film waar je nog lang over na kan denken...


  6. #1206

    Standaard

    Op 30 maart begint er weer een sale bij Arrow.

  7. #1207

    Standaard

    Arrow sale is live. Bij zavvi hebben ze ook een Arrow sale, het is zeker de moeite waard om te kijken waar je goedkoper uit bent (ondanks dat Arrow de VAT verwijderd).

    Er zitten wel een paar titels in die ik nog wil, maar ik denk toch dat ik deze oversla. Degene die ik het meest wilde (Primer) is toevallig OOS....

  8. #1208

    Standaard

    Ja, Primer + Upstream Color zit ik ook op te azen Maar direct via de Arrow shop bestellen doe ik al heel lang niet meer.

    P.S. is er bekend of/wanneer er een reguliere uitvoering komt van Demons 4K? Ik ga er wel vanuit dat ze daarmee zullen komen, maar ik zie nog geen teken, terwijl de Limited Edition al een tijdje onverkrijgbaar is. Wie weet er wat meer van?
    Laatst aangepast door BigLebowski : 30-03-2021 om 16:10
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #1209

    Standaard

    Die zal er ongetwijfeld komen...van Crash is er nu ook een reguliere versie (die in de sale zit).
    Nog trouwens een kortingscode: welcomemarch21
    Waarschijnlijk alleen nog morgen geldig, aangezien maart dan voorbij is.

    Wilde trouwens ook nog The Mad Fox, die zit wel bij Arrow, maar weer niet bij zavvi.....

  10. #1210

    Standaard

    ik zit heel erg te twijfelen. Heb 3 titels, bij elkaar 26 pond waarvan de VAT is afgehaald. Moet je hier dan dus kosten over betalen bij de levering als je het via arrow koopt?

  11. #1211

    Standaard

    Als het totaalbedrag excl. VAT en verzendkosten boven de 22,- euro komt, dan is er inderdaad de kans dat je later bij moet betalen. Arrow heeft geen regeling zoals Amazon dat heeft.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #1212

    Standaard

    True Romance komt eraan op 4K in Juli.

  13. #1213

    Standaard

    En niet alleen True Romance...peperdure maand als je per se al hun gelimiteerde releases wilt hebben! Veel in een korte periode.

    De Daimajin-box en de Vengeance Trails zien er ook fraai uit moet ik zeggen. En een maand eerder komen, naast Major Dundee en The Stylist limited editions, Years Of Lead en de Weird Wisconsin: The Bill Rebane Collection boxsets. Om over de 4k upgrade boxen van Dario Argento nog maar te zwijgen! (die ik laat voor wat het is, ben tevreden met mijn blu-rays). Demons 1 & 2 wil ik nog wel een keer hebben.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #1214

    Standaard

    De True Romance zou ik echt graag hebben, maar vanaf juli vervalt de 22 euro import grens en is het voor ons Belgen een verdubbeling van de aankoopprijs als je de importfees erbij telt. Dan laat ik het maar.

  15. #1215

    Standaard

    Daimajin-box, Vengeance Trails, True Romance, die wil ik allemaal wel. Maar ook hier: geen haast, en als de LE's weg zijn, komen er wel standaard versies uit. Hoewel die Daimajin box wel erg aantrekkelijk is.....

  16. #1216

    Standaard

    True Romance moet wel een goeie transfer hebben, wil ik 'm omruilen voor mn franse blu-ray. Voor die paar extra interviews hoef je t ook niet te doen. Sowieso een nogal magere release, vergeleken met anderen.

  17. #1217

    Standaard

    Heb gekozen voor de steelbook version True Romance 4K. Denk dat ie snel weg is.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  18. #1218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Heb gekozen voor de steelbook version True Romance 4K. Denk dat ie snel weg is.
    Ik ben al geen liefhebber van steelbooks, maar deze vond ik zelf wel erg lelijk eerlijk gezegd.

  19. #1219

  20. #1220

    Standaard

    Ja......meteen besteld. Normaal met die 4K's van Arrow wacht ik wel op een normale editie, maar Dune is een speciaal geval .

    En voor wie 'm nog niet heeft: A Tale of Two Sisters! HEb ik al 2x op blu-ray (en nog een 2 DVD's), dus ik wacht wel op een sale voor de extra's.

  21. #1221

    Standaard

    Dune/Lynch hebben bij mij een speciaal plekje, dus ben ik voor de luxe versie gegaan, ook ivm het extra boekwerk (The Design of Dune) dat bij de andere 4K set ontbreekt. Wel jammer dat zowel de box als de steelbook hetzelfde artwork hebben. Ik vind het artwork van de andere box namelijk ook fraai. Had het graag beide gehad, maar ja...

    In pre-order bij zavvi:
    Laatst aangepast door BigLebowski : 29-05-2021 om 16:29
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #1222

    Standaard

    28 september verschijnt deze.
    Helaas alleen in de VS; in Europa liggen de rechten bij Fox/Disney.



    • High Definition (1080p) Blu-ray presentations of the U.S. Theatrical Cut and the Director’s Cut of the film
    • DTS-HD MA 5.1 surround and 2.0 stereo audio on both cuts
    • Optional English subtitles for the deaf and hard of hearing on both cuts
    • Illustrated perfect-bound book featuring new writing on the film by Nicholas Clement and Kat Ellinger plus archive materials including original production notes and a 2002 interview with Charles de Lauzirika about the restoration of the Director’s Cut
    • Large fold-out double-sided poster featuring newly commissioned artwork by Neil Davies and original theatrical artwork by John Alvin
    • Glossy full-colour portraits of the cast photographed by Annie Leibovitz
    • Six double-sided, postcard-sized lobby card reproductions
    • Limited edition packaging with reversible sleeve featuring newly commissioned artwork by Neil Davies and original theatrical artwork by John Alvin

    Disc One – U.S. Theatrical Cut

    • Brand new 2K restoration of the U.S. Theatrical Cut from original film materials, including a 4K scan of the original camera negative
    • Brand new audio commentary by Paul M. Sammon, author of Ridley Scott: The Making of His Movies
    • Reconstructed isolated score track by Tangerine Dream from 2002
    • Isolated music and effects track
    • A Fairytale in Pinewood, a brand new featurette interviewing grip David Cadwalladr, costume designer Charles Knode, co-star Annabelle Lanyon, camera operator Peter MacDonald, set decorator Ann Mollo and draftsman John Ralph
    • Incarnations of a Legend, a comparison featurette written and narrated by critic Travis Crawford discussing the differences between the various versions of the film
    • The Directors: Ridley Scott, a 2003 documentary in which the director discusses his career up to that point, including Legend
    • Music video for “Is Your Love Strong Enough?” by Bryan Ferry

    Disc Two – Director’s Cut

    • Audio commentary by director Ridley Scott
    • Creating A Myth: Memories of Legend, an archive documentary from 2002 featuring interviews with Ridley Scott, William Hjortsberg, Mia Sara, Tim Curry, Rob Bottin and several other cast and crew members
    • Original promotional featurette
    • Two deleted scenes, the alternate ‘Four Goblins’ opening and ‘The Fairie Dance’
    • Storyboard galleries for three deleted scenes
    • Two drafts of William Hjortsberg’s screenplay
    • Alternate footage from the overseas release, plus textless footage
    • Three theatrical trailers and four TV spots
    • Image galleries

  23. #1223

    Standaard

    Jammer dat het geen 4k release is. Evengoed is het voor een fan van de film een onmisbare release.

  24. #1224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Dune/Lynch hebben bij mij een speciaal plekje, dus ben ik voor de luxe versie gegaan, ook ivm het extra boekwerk (The Design of Dune) dat bij de andere 4K set ontbreekt. Wel jammer dat zowel de box als de steelbook hetzelfde artwork hebben. Ik vind het artwork van de andere box namelijk ook fraai. Had het graag beide gehad, maar ja...

    In pre-order bij zavvi:
    Zojuist heeft Arrow bekendgemaakt dat de feature length docu gemaakt door Ballyhoo vanwege onvoorziene oorzaken NIET op de schijfjes zal staan.

  25. #1225

    Standaard

    Dat is wel erg spijtig om te horen! (en dan druk ik me netjes uit) Komt er iets anders voor in de plaats of is dat (nog) onbekend? Prijs/kwaliteitverhouding wordt er zo natuurlijk niet beter op. Ik laat hem nog wel even in pre-order staan, maar ga me wel weer even opnieuw bezinnen over deze deluxe set voor de premium prijs.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 49 van 55 EersteEerste ... 39454647484950515253 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •