Pagina 5 van 55 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 1366 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Ben toch over het algemeen meer dan tevreden met Arrow. Welke uitgaves vindt jij minder dan?

  2. #102

    Standaard

    Voor mensen die interesse hebben in de Stray Cat box, of willen weten wat die films inhouden, is hier een anderhalf uur aan Pinky Violence trailers!!!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #103

    Standaard

    De Blu-ray van The 'Burbs is wederom uitgesteld. De releasedatum was 25 augustus, maar dat wordt nu 16 september. Er is meer tijd nodig voor de restauratie en het verkrijgen van de extra's. Arrow heeft dit medegedeeld op hun Facebookpagina.

  4. #104

    Standaard

    Hetzelfde lees ik over Mark of the Devil, die voor het eerst uncut zal verschijnen in de UK. Releasedatum is opgeschoven naar 29 september.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #105

    Standaard

    De specificaties van The 'Burbs zijn eindelijk bekend gemaakt:



    We're thrilled to finally unveil the full specs for our upcoming release of Joe Dante's tongue-in-cheek horror classic The 'Burbs. So excited were we, in fact, that we decided to film a special report direct from the suburbs to mark the occasion, and here it is!

    We think this package is a real corker and we hope you agree! Here are the specs in all their glory:

    - High Definition Blu-ray (1080p) presentation of the Theatrical cut, newly-restored from the original film elements
    - Original uncompressed 2.0 Stereo PCM Audio
    - Isolated Music and Effects Soundtrack
    - Optional English subtitles for the deaf and hard of hearing
    - New audio commentary with writer Dana Olsen, moderated by author Calum Waddell
    - There Goes the Neighbourhood: The Making of The ’Burbs - A new feature-length documentary including interviews with Dante, actors Corey Feldman, Courtney Gains and Wendy Schaal, director of photography Robert M. Stevens and production designer James H. Spencer
    - The original Workprint cut of the film transferred from Director Joe Dante’s personal copy, on home video for the very first time - includes deleted and alternate scenes!
    - A Tale of Two ‘Burbs – Video featurette comparing the differences between the Workprint and Theatrical cuts of the film, with optional audio commentary from Dante
    - Alternate ending, presented in HD for the very first time
    - Original Theatrical Trailer in HD
    - Reversible sleeve featuring original and newly commissioned artwork by Graham Humphreys
    - Collector’s booklet featuring new writing on the film by Kenneth J. Souza, author of Scared Silly: The Films of Joe Dante, and an article looking at the collaborations of Joe Dante and composer Jerry Goldsmith, illustrated with original archive stills and posters.

    And of course, don't forget that The 'Burbs will also be available as a Limited SteelBook!

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Toevallig heb ik deze film in deze uitgave ook net gezien. Het getuigt van een verpletterende schoonheid en liefde voor cinema als men prenten zo kan restaureren. Jammer dat ze dit niet voor elke uitgave opbrengen. Ze zouden definitief een triumviraat, samen met Criterion en Masters of Cinema, moeten kunnen uitmaken.
    Arrow is afhankelijk van het bronmateriaal wat ze krijgen van studios en distributeurs. Ze brengen veel films uit de jaren 70 en 80 uit die op niet al te beste filmstock opgenomen zijn. Ondanks dat restaureert Arrow meer films zelf dan bijvoorbeeld Masters of Cinema. MoC gebruikt vrijwel alleen bestaande restauraties. Arrow heeft in de afgelopen 2 jaar onder andere Cinema Paradiso, The Fury, Time Bandits en The 'Burbs onder handen genomen. En laten we vooral de Walerian Borowczyk collectie niet vergeten. Wat kwaliteit betreft kunnen zij zich al lang meten met Criterion en MoC.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  7. #107

    Standaard

    De limited edition steelbooks van White of the Eye en Phantom of the Paradise zijn nu bij zavvi.nl in de aanbieding voor 12,69 euro p.s.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 18-08-2014 om 20:49
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #108

    Standaard

    Weer wat nieuws van het Arrow-front. Aankomende titels:




    bron: Blu-ray.com
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #109

  10. #110

    Standaard

    De trailer spreekt mij wel aan.

    Maar vertel, wat weet jij van deze film wat ik niet weet (en dat is zo goed als alles). Waarom is dit een must have?
    Laatst aangepast door BigLebowski : 28-08-2014 om 11:20
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    De trailer spreekt mij wel aan.

    Maar vertel, wat weet jij van deze film wat ik niet weet (en dat is zo goed als alles). Waarom is dit een must have?
    Ik ken de film niet maar het lijkt me een intrigerende film. Of het een must have is, weet ik niet. Maar ik ben blij dat het een film is die ik nog niet ken ipv een upgrade van een bekendere film.

    Hij schijnt nogal vaag te zijn. Mooie cover ook. Voor mij wel een blind buy waard.

  12. #112

    Standaard

    Withnail and I is een geweldige film en de uitgave ziet er veelbelovend uit, toch vind ik 75 euro (incl verzendkosten) voor 1 film wat te veel van het goede. Al krijg je How to Get Ahead in Advertising er ook bij, wat wel een leuke extra is.

    The Visitor ben ik ook wel nieuwsgierig naar, wat een vreemde cast ook; John Huston, Franco Nero, Sam Peckinpah (!).
    Laatst aangepast door JT H. : 28-08-2014 om 18:12

  13. #113

    Standaard

    Mooie uitgave van Withnail and I, al is `t hopen dat er ook nog een uitgave komt van alleen de film (want geen plaats voor LE`s )
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #114

    Standaard

    The 'Burbs komt officieel pas op 15 september uit, maar via de website van Arrow zelf wordt hij al verzonden. Ik verwacht vandaag of morgen mijn exemplaar.

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Mooie uitgave van Withnail and I, al is `t hopen dat er ook nog een uitgave komt van alleen de film (want geen plaats voor LE`s )
    De film is al eerder verschenen op blu-ray trouwens. Bij deze set zit ook nog How to Get Ahead in Advertising, dus de prijs is verdeeld over 2 films.

    Meer info:

    -New 2K restoration of WITHNAIL and I from the original camera negative, supervised and approved by director of photography Peter Hannan
    -Bruce Robinson’s follow-up feature, How to Get Ahead in Advertising, newly transferred from original film elements and approved by director of photography Peter Hannan
    -High Definition Blu-ray (1080p) and Standard Definition DVD Presentation of both films in Region 2/B
    -Original uncompressed mono 1.0 PCM audio for both films
    -Optional English subtitles for the deaf and hard-of-hearing
    -Audio commentary by writer-director Bruce Robinson
    -Audio commentary by critic and writer Kevin Jackson, author of the BFI Modern Classic on WITHNAIL and I
    -All four original ‘Withnail Weekend’ documentaries, first screened on Channel 4 in 1999, including The Peculiar Memories of Bruce Robinson, which looks at the director’s career, Withnail & Us, which focuses on the film’s making, and two shorter documentaries, I Demand to Have Some Booze and Withnail on the Pier
    -Newly filmed interviews with key members of WITHNAIL and I’s behind-the-scenes team
    -Theatrical trailers for both films
    -Exclusive limited edition hardback book packaging (2,000 copies) containing new writing on the films, reprints of key articles on WITHNAIL and I, deleted scenes and more across 200 pages, illustrated with original production stills
    -More to be announced!

    2000 additional non personalised copies will be available featuring the classic poster artwork from selected retailers.

    Op de arrowsite kun je ook een gepersonaliseerde versie laten maken, waarbij je kunt kiezen uit 4 boxen (nu nog 3, eentje is uitverkocht).

    Optie 1:

    Optie 2:

    Optie 3:

    Optie 4:


    Ik ga me eerst maar wagen aan een herkijk voordat ik besluit om dit ervoor uit te geven.

  16. #116

    Standaard

    De niet gepersonificeerde uitgave, met een oplage van 2000 stuks, staat bij zavvi.com voor 50,79 euro. Nog steeds een forse prijs, maar goedkoper ben ik hem nog niet tegen gekomen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #117

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Arrow brengt ook een 25th Anniversary Edition Blu-ray uit van Cinema Paradiso.
    Deze heb ik vorige maand gekocht voor iets meer dan 10 euro bij Zavvi. Had de film nog nooit gezien en was aangenaam verrrast. Een schitterende release!!!

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    De niet gepersonificeerde uitgave, met een oplage van 2000 stuks, staat bij zavvi.com voor 50,79 euro. Nog steeds een forse prijs, maar goedkoper ben ik hem nog niet tegen gekomen.
    Inclusief korting met code KOOPAVOND6 komt Withnail and I bij zavvi.nl nu op 44,79 euro. Gaat al de goede kant op. Ten opzichte van Amazon (55 pond excl. verzending) nogal een groot verschil.

    edit: inmiddels prijs bij Amazon UK gezakt naar 39,63 pond (excl. verzendkosten)
    Laatst aangepast door BigLebowski : 13-09-2014 om 19:01
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  20. #120

    Standaard


    Recensie van Brute Force op dvdbeaver
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  21. #121

    Standaard


    Recensie op dvdbeaver


    Recensie op dvdbeaver
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #122

  23. #123

    Standaard

    Aangekondigd:


    The incredible melting man
    datum: 13 oktober


    The Killers (1946)
    datum: 17 november


    The Girl who knew too much
    datum: 17 november


    Vincent Price and Roger Corman Present: Six Gothic Tales
    datum: 24 november


    Nekromantik (incl. cd soundtrack)
    datum: 24 november

    meer info op blu-ray.com
    Laatst aangepast door BigLebowski : 20-09-2014 om 16:17
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  24. #124

  25. #125

    Standaard

    Heeft iemand die Forbidden Zone al gezien? Ziet er mij wel fun uit en is met gebruik van een code 8 euro.

Pagina 5 van 55 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •