Pagina 51 van 55 EersteEerste ... 41474849505152535455 LaatsteLaatste
De resultaten 1.251 tot 1.275 van 1366 worden weergegeven.
  1. #1251

    Standaard

    Inmiddels dit antwoord ontvangen:

    'Allereerst willen we onze excuses aanbieden voor de ervaring die u heeft gehad met betrekking tot de vertraagde levering van uw bestelling.

    We hebben de afgelopen weken ongekende ordervolumes meegemaakt en vanwege deze onverwachte toename van bestellingen en de extra veiligheidsmaatregelen die zijn geïmplementeerd om onze werknemers te beschermen, zijn er vertragingen in verzendtijden te verwachten.

    Wij zorgen ervoor dat ons team zo snel mogelijk werkt om te zorgen dat u uw pakket zo snel mogelijk ontvangt. We zullen binnenkort verdere communicatie over uw bestelling verstrekken, dus blijf alstublieft uw e-mails en uw online account controleren voor verdere updates.

    Als u meer ondersteuning nodig heeft of aanvullende vragen heeft, neem dan contact op met onze klantenservice, zij helpen u graag verder.'


    Tja, het lijkt alsof ze covid als excuus aandragen. De maatregelen en covid zijn er al een tijdje, dus daar moet je nu toch wel eens een keer op voorbereid zijn zou je denken. En hoezo is een toegenomen hoeveelheid bestellingen een excuus!? Hoeveel moet dat dan wel niet zijn dat ze dat nu niet zouden aankunnen!? Nog los van het feit dat ik er iets van geloof. En dan het blijft natuurlijk nog steeds vreemd dat ze het bedrag al geïncasseerd hebben
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #1252

    Standaard

    En plots is hij verzonden...het lijkt te hebben geholpen.

    Nu de volgende horde...
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #1253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    En plots is hij verzonden...het lijkt te hebben geholpen.

    Nu de volgende horde...
    ik moet helaas €16.60 bijbetalen... ik stop nu echt met aankopen bij Zavvi zolang dit nog niet is opgelost, er wordt gewoon 2x BTW verrekend
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  4. #1254

    Standaard

    Waardeloos Peter, ik vermoed dat mij zometeen hetzelfde lot te wachten staat Ik hoop (natuurlijk tegen beter weten in) dat ik de dans ontspring, maar hierna is het voor mij ook wel een beetje over denk ik. Ik heb er nog één boxset in pre-order staan omdat die tijdelijk 11,- euro goedkoper was. Verder is het voordeel om daar nog langer te bestellen wel een beetje over lijkt het.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #1255

    Standaard

    Dat is teleurstellend.....zeker omdat eerder hier werd aangegeven dat het juist wel langs de douane ging. Ik hoop ook dat het een eenmalig iets was dan, bij mij zijn er nog een pakjes onderweg van zavvi.

  6. #1256

    Standaard

    Bij mijn laatste bestelling had ik geen last van douane bij zavvi. Maar als ik dit zo lees vrees ik weer voor mijn staande bestelling van The Great Silence.

  7. #1257

    Standaard

    Waaron cancel je die niet bij Zavvi en bestel je hem gewoon bij de eigen shop van Moc Eureka!? Moc heeft geen verzendkosten en geen gezeur met douane, uitgaande van de informatie die ik hier gekregen heb. Ik heb het rekensommetje niet exact gemaakt, maar het geeft wel een rustiger gevoel. Dat is ook wat waard
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #1258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nou, Dune is verzonden...ben benieuwd.
    Had jij deze besteld?

    Schermafbeelding 2021-09-12 om 10.41.47.jpg

    En, is het wat? Ik had deze ook bij Zavvi als pre-order staan, maar heb deze gecanceld vanwege al het gedoe m.b.t. de verzending en eventuele bijkomende kosten van deze toch al prijzige uitgave. De boekjes leken me wel interessant, totdat ik me realiseerde dat deze niet veel groter kunnen zijn dan de steelbook zelf. En dat is wel erg klein.
    Bovendien: ik twijfelde erg of ik 'Dune' nu wel zo'n geweldige film vind. Ik heb fragmenten van de Blu-ray bekeken en er kwam maar niet echt een wow-gevoel op. En dan is 60 euro voor deze uitgave toch wel erg veel geld voor een enkele film.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #1259

    Standaard

    Het is een mooie box, zoals ik het me een beetje had voorgesteld. Maar ik snap je twijfels, die had ik zelf ook. En nu ik er nog inklaringskosten bij heb moeten betalen, raakt de verhouding eerlijk gezegd wel een beetje scheef. Toch ben ik er wel blij mee. Maar als Dune geen must voor je is, dan zou ik voor de reguliere versie gaan. Het extra boek dat erbij zit toont vooral afbeeldingen en tekeningen van de designs. Ik zou je aanraden om wat unboxing filmpjes op YouTube te bekijken, als je dat nog niet gedaan hebt Dan krijg je een betere indruk.

    Over het beeld van de 4K ben ik wel zeer te spreken! En daar moet Dune het vooral van hebben.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 12-09-2021 om 11:30
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  10. #1260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Het is een mooie box, zoals ik het me een beetje had voorgesteld. Maar ik snap je twijfels, die had ik zelf ook. En nu ik er nog inklaringskosten bij heb moeten betalen, raakt de verhouding eerlijk gezegd wel een beetje scheef. Toch ben ik er wel blij mee. Maar als Dune geen must voor je is, dan zou ik voor de reguliere versie gaan. Het extra boek dat erbij zit toont vooral afbeeldingen en tekeningen van de designs. Ik zou je aanraden om wat unboxing filmpjes op YouTube te bekijken, als je dat nog niet gedaan hebt Dan krijg je een betere indruk.

    Over het beeld van de 4K ben ik wel zeer te spreken! En daar moet Dune het vooral van hebben.
    Ik zie dat BigLebowski al een antwoord gegeven heeft waarbij ik mij alleen maar kan aansluiten. Ik zou niet aanraden om zoveel uit te geven voor een film die je niet kent. Ik denk dat de boekjes wel leuk zijn voor degene die de film al een warm hart toedragen, maar als je de film niet kent zou ik lekker gewoon voor de standaardeditie (die misschien nog wel in prijs zakt bij een sale) gaan.

  11. #1261

    Standaard

    My Stepmother is an Alien is aangekondigt, dit wordt zo van mij!

  12. #1262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Daarover is niks gezegd:
    Vandaag aan de maker van de documentaire gevraagd wat de reden is dat zijn docu alleen op de duitse uitgave staat en niet op die van Arrow.
    Antwoord: hij had nog twee weken nodig maar Arrow wilde daar niet op wachten. Dus als Arrow Dune op 13 september ipv 30 augustus had uitgebracht was er mogelijk niks aan de hand geweest.
    "beyond our control" klinkt dan wel raar....

  13. #1263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Vandaag aan de maker van de documentaire gevraagd wat de reden is dat zijn docu alleen op de duitse uitgave staat en niet op die van Arrow.
    Antwoord: hij had nog twee weken nodig maar Arrow wilde daar niet op wachten. Dus als Arrow Dune op 13 september ipv 30 augustus had uitgebracht was er mogelijk niks aan de hand geweest.
    "beyond our control" klinkt dan wel raar....
    Als je geen idee hebt wat voor een planning daar vooraf aan gaat achter de schermen voor zo'n release, dan is dat idd wel raar.

  14. #1264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Als je geen idee hebt wat voor een planning daar vooraf aan gaat achter de schermen voor zo'n release, dan is dat idd wel raar.
    Vertel.
    Waarom zou men het niet 2 weken kunnen uitstellen om zo een aangekondigde docu (de kroon op de extra's van de release) er aan toe te voegen.
    Door het niet te doen zijn er kopers afgehaakt en heeft het goodwill gekost.

  15. #1265

    Standaard

    Omdat er een hele hoop administratie achter zo'n release zit, contracten met uitgevers, promotie etc. Als je dan opeens de release uit gaat stellen, dan kost dat (veel) geld. Kennelijk hebben ze een afweging gemaakt en besloten dat het verlies van die paar kopers niet opweegt tegen het verlies dat ze zouden lijden wanneer ze de release twee weken zouden uitstellen.

  16. #1266

    Standaard

    Ik was de thread op https://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=338276 aan het lezen. Een aantal mensen hebben problemen tussen 45min - 48min met de arrow versie van dune. Soort pixelation. Verschillende andere hebben er geen last. Misschien een klein aantal die een productiefout hebben.

  17. #1267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Vertel.
    Waarom zou men het niet 2 weken kunnen uitstellen om zo een aangekondigde docu (de kroon op de extra's van de release) er aan toe te voegen.
    Door het niet te doen zijn er kopers afgehaakt en heeft het goodwill gekost.
    Ze hebben wel vaker een release verschoven, dus ik vind het ook vreemd dat als het hier om 2 weken ging, ze daar niet op gewacht hebben.

    Als label is mijn waardering voor Arrow de laatste tijd wel gedaald trouwens. Zeer prijzige releases, de klantenservice is achteruit gehold en al die re-releases op 4K van titels die ze niet heel lang geleden hebben uitgebracht....

  18. #1268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ze hebben wel vaker een release verschoven, dus ik vind het ook vreemd dat als het hier om 2 weken ging, ze daar niet op gewacht hebben.
    Ik heb gehoord dat er een hoop administratie achter zit.....


    Ik gok dat de europese release van Villeneuves Dune wellicht heeft meegespeeld. Dune staat weer in de spotlights en hop: er is een nieuwe release van de 84 versie. Meeliften.

  19. #1269

    Standaard

    Weer een Arrow sale, maar ze halen nog steeds de VAT er niet af...ga niet gokken dat ik dubbel moet betalen. Ga wel bij zavvi of amazon bestellen.

  20. #1270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Weer een Arrow sale, maar ze halen nog steeds de VAT er niet af...ga niet gokken dat ik dubbel moet betalen. Ga wel bij zavvi of amazon bestellen.
    Dapper om bij Zavvi te bestellen. Het is nog steeds een loterij daar wat dat betreft.

  21. #1271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Dapper om bij Zavvi te bestellen. Het is nog steeds een loterij daar wat dat betreft.
    Naast het feit dat ik dapper ben, heb ik de laatste keer zonder moeite mijn betaalde kosten teruggekregen, dus ik ga het weer gokken.

  22. #1272

    Standaard

    Ik heb het erop gegokt bij Zavvi en de standaard editie van True Romance 4K van Arrow gekocht. Ben benieuwd.

  23. #1273

    Standaard

    Bij zavvi deze besteld:

    3x Masumura:





    En dan deze na het zien van de geweldige trailer:



  24. #1274

    Standaard

    tijd geleden dat ik iets bij Arrow zelf heb besteld, zijn ze douane vriendelijk ? hebben een leuke sale nu
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  25. #1275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    tijd geleden dat ik iets bij Arrow zelf heb besteld, zijn ze douane vriendelijk ? hebben een leuke sale nu
    De laatste keer dat ik bestelde niet, toen was het voordeel snel teniet gedaan....

Pagina 51 van 55 EersteEerste ... 41474849505152535455 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •