Pagina 6 van 55 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 1371 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Heeft iemand die Forbidden Zone al gezien? Ziet er mij wel fun uit en is met gebruik van een code 8 euro.
    Ik vond hem erg leuk. Wel zeer vreemd met zn liedjes en overduidelijk kartonnen decors. Lekkere waanzin, mits je ervoor in de stemming bent. Voor 8 euro gewoon doen.

  2. #127

    Standaard


    Recensie dvdbeaver.com
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #128

  4. #129

    Standaard

    Demons - Lamberto Bava - 1985


    Ik heb de Arrow Blu-Ray en ik las al in reviews dat de Synapse beter is qua kleuren. Toen ik mn Blu Ray afspeelde bleek mn vrees gegrond: fletse kleuren. Zwart bleek grijs en geen enkele kleur spat echt van het scherm. Met de scherpte is echter niets mis.


    Gouden tip: verhoog je gamma van je tv naar 2,5. Hij staat bij mij automatisch op 2.0. Verhoog je even de gamma en zwart wordt echt zwart en de kleuren komen tot leven. Een wereld van verschil en met een kleine handeling te verbeteren. En geen detail gaan verloren.


    Ik pakte de screenshots van de Synapse blu ray erbij en die kwamen nu overeen.
    De Lady Snowblood Blu Ray van Arrow is op deze manier ook op te krikken.


    De film zelf is prima vermaak!


    7,2

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht

    Recensie op dvdbeaver
    En de recensie op blu-ray.com....lijkt me echt een heerlijke film.
    Even wachten tot de prijs nog wat zakt.

  6. #131

    Standaard

    Verzoekje aan de mods: kan dit topic naar de Blu-ray sessies verplaatst worden? We hebben het toch alleen maar over de nieuwe blu-ray releases...

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht

    Recensie dvdbeaver.com
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht

    Recensie op dvdbeaver
    Toch maar vast besteld....Stray Cat Rock heeft natuurlijk maar een oplage van 2000 stuks, het zal niet zo'n vaart lopen, maar anders ben ik toch bang dat ik achter het net vis . En Night of the Comet heb ik gewoon enorme zin in om te gaan kijken.

  8. #133

    Standaard

    Ik zie dat zavvi.nl heeft nog een 2 voor €15 sale heeft, met een paar titels die niet bij de amazon.co.uk sale van 3 voor 17 pond zitten.

  9. #134

    Standaard

    Er zijn ook weer nieuwe titels bij zavvi.nl toegevoegd

  10. #135

    Standaard

    Toch weer 4 titels besteld.....nu maar even stoppen en wat gaan kijken. Zo blijft de arrow achterstand oplopen .

  11. #136

    Standaard

    Ze mogen wel eens wat aan die goedkope, doorzichtige doosjes doen. 3 van de 4 Arrow blu-rays die ik het afgelopen half jaar heb besteld zijn beschadigd aangekomen. Nog geen enkele keer gehad met 'gewone' blauwe doosjes. Een beetje druk op die tere opbergdoos en er zit al een barst in.

  12. #137

    Standaard

    Mmm, zelf nog niet meegemaakt, en ik heb er toch redelijk wat..... Ik vind die doorzichtige doosjes juist wel mooi en apart.

  13. #138

    Standaard

    Het zou toeval kunnen zijn, maar wel vreemd dat het juist alleen bij mijn Arrow bestellingen gebeurt. Je kunt ze nog het beste vergelijken met die eco dvd cases. Die zijn wat slapper. De blauwe cases zijn wat steviger.

  14. #139

    Standaard

    Ik had bijna de Nekromantik limited edition besteld, maar toch maar even vooraf de film 'op een andere manier' bekeken.
    Maar goed ook, ik vermoedde al dat het niet echt iets voor mij zou zijn, maar zo slecht had ik het ook niet verwacht. Wat een troep.....en de bekendste scene van de film was niet eens lachwekkend, maar alleen slecht. Niet instinken zou ik zeggen . De set ziet er zo te zien mooi uit, maar al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik had bijna de Nekromantik limited edition besteld, maar toch maar even vooraf de film 'op een andere manier' bekeken.
    Maar goed ook, ik vermoedde al dat het niet echt iets voor mij zou zijn, maar zo slecht had ik het ook niet verwacht. Wat een troep.....en de bekendste scene van de film was niet eens lachwekkend, maar alleen slecht. Niet instinken zou ik zeggen . De set ziet er zo te zien mooi uit, maar al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
    Mooi hoor, zo'n limited edition maar de film lijkt mij ook totaal niet interessant. Ik heb de trailer half gezien, niet eens afgekeken zo slecht. Ik laat ook deze fijn liggen.

  16. #141

    Standaard

    Kan een van de mods dit topic naar de Blu-ray discussies verplaatsen? Elke keer stink ik er weer in.....

    Eindelijk Night of the Comet binnen, die gaat er waarschijnlijk vanavond in! De verwachting is een hersenloze eighties flick met een goede soundtrack; meer verwacht ik niet en hoef ik ook niet .

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Kan een van de mods dit topic naar de Blu-ray discussies verplaatsen? Elke keer stink ik er weer in.....

    Eindelijk Night of the Comet binnen, die gaat er waarschijnlijk vanavond in! De verwachting is een hersenloze eighties flick met een goede soundtrack; meer verwacht ik niet en hoef ik ook niet .
    De film voldoet aan mijn verwachting ....meer is het niet, maar minder ook niet. Grappig om Robert Beltran, die ik eigenlijk alleen ken van Star Trek Voyager, in een andere rol te zien. Nog grappiger is het interview dat hij geeft, waarbij hij redelijk serieus op zijn rol ingaat. Kom op, dat hoeft toch echt niet .

    Vandaag ook Stray Cat Rock binnen en meteen maar de eerste film gekeken: Delinquent Girl Boss. Stoere meisjesbendes, een ruige bikerchick, slechte gangsters waarvan er 1 een maniakale lach heeft en krakende, heerlijke Japanse muziek van 45 jaar geleden. Wat wil een mens nog meer. Niet veel hoor, een heerlijke film om mee te beginnen. En gelukkig zijn er nog 4 van die films in de box!

  18. #143

    Standaard

    De nieuwe line-up staat op de arrow webshop; ik wacht wel even op de prijzen van amazon en zavvi.

    The Tomb of Ligeia

    The Haunted Palace

    The Manchurian Candidate

    The Comedy of Terrors

    Rabid

    The Killing + Killer’s Kiss

    Withnail and I (normale uitgave)

    Withnail and I + How to Get Ahead in Advertising [Special Edition] (niet de box set)

    Thief [Limited Slipcase Edition]

    Tenebrae (dus geen steelbook)


    The Manchurian Candidate heb ik toevallig net gezien, dus die heeft geen haast. Ik ga waarschijnlijk eerst voor Thief en Rabid. Later nog Withnail and I + How to Get Ahead in Advertising.

  19. #144

    Standaard

    Er staan een paar titels tussen die me nog niks zeggen, zoals The Toms of Ligeia; mooie cover trouwens:


    Tenebrae, The Manchurian Candidate en Withnail & I hebben mijn interesse op dit moment het meest. Maar ook ik wacht tot de prijzen wat zakken.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  20. #145

    Standaard

    Er komen aardig wat uitgaves die ook door Criterion zijn uitgebracht: Thief, Night of the Hunter en The Killing/Killer's Kiss.

    The Night of the Hunter is nu zelfs voor 6,50 te koop bij zavvi in de 2 voor 13 actie. Stukje voordeliger dan de Criterion a 18,- gemiddeld per stuk.

    leuke line up, met name voor mij Thief, Rabid en The Manchurian Candidate. Tenebrae is gewoon de eerdere uitgave ,maar dan niet de steelbook. Een grote aanrader trouwens! Qua film, transfer en extra's.

  21. #146

    Standaard

    Thief heeft trouwens veel meer te bieden van de Criterion; meer extra's en een 2e cut van de film.

    SPECIAL EDITION CONTENTS:
    - Limited Slipcase Edition [3000 units] featuring two versions of the film
    - High Definition Blu-ray (1080p) presentation of the director’s cut from a new 4K film transfer, approved by director Michael Mann, with uncompressed 5.1 DTS-HD Master Audio
    - High Definition Blu-ray (1080p) presentation of the original theatrical cut [Limited Edition Exclusive] with original uncompressed 2.0 Stereo PCM audio
    - Optional English subtitles for the deaf and hard of hearing
    - Optional isolated music and effects track on the theatrical cut
    - Audio commentary by writer-director Michael Mann and actor James Caan
    - The Directors: Michael Mann – a 2001 documentary on the filmmaker, containing interviews with Mann, James Belushi, William Petersen, Jon Voight and others
    - Stolen Dreams - a new interview with Caan, filmed exclusively for this release
    - Hollywood USA: James Caan – an episode of the French TV series Ciné regards devoted to the actor, filmed shortly after Thief had finished production
    - The Art of the Heist - an examination of Thief with writer and critic F.X. Feeney, author of the Taschen volume on Michael Mann
    - Theatrical trailer
    - Reversible sleeve featuring original and newly commissioned artwork by maarko phntm
    - Illustrated collector’s booklet featuring new writing on the film by Brad Stevens

    Runtimes for the Arrow special features are as follows:

    The Directors: Michael Mann (00.59.28)
    Stolen Dreams (00.14.32)
    Hollywood USA: James Caan (00.24.38)
    The Art of the Heist (01.06.29)
    Theatrical Trailer (00.01.52)

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Thief heeft trouwens veel meer te bieden van de Criterion; meer extra's en een 2e cut van de film.

    SPECIAL EDITION CONTENTS:
    - Limited Slipcase Edition [3000 units] featuring two versions of the film
    - High Definition Blu-ray (1080p) presentation of the director’s cut from a new 4K film transfer, approved by director Michael Mann, with uncompressed 5.1 DTS-HD Master Audio
    - High Definition Blu-ray (1080p) presentation of the original theatrical cut [Limited Edition Exclusive] with original uncompressed 2.0 Stereo PCM audio
    - Optional English subtitles for the deaf and hard of hearing
    - Optional isolated music and effects track on the theatrical cut
    - Audio commentary by writer-director Michael Mann and actor James Caan
    - The Directors: Michael Mann – a 2001 documentary on the filmmaker, containing interviews with Mann, James Belushi, William Petersen, Jon Voight and others
    - Stolen Dreams - a new interview with Caan, filmed exclusively for this release
    - Hollywood USA: James Caan – an episode of the French TV series Ciné regards devoted to the actor, filmed shortly after Thief had finished production
    - The Art of the Heist - an examination of Thief with writer and critic F.X. Feeney, author of the Taschen volume on Michael Mann
    - Theatrical trailer
    - Reversible sleeve featuring original and newly commissioned artwork by maarko phntm
    - Illustrated collector’s booklet featuring new writing on the film by Brad Stevens

    Runtimes for the Arrow special features are as follows:

    The Directors: Michael Mann (00.59.28)
    Stolen Dreams (00.14.32)
    Hollywood USA: James Caan (00.24.38)
    The Art of the Heist (01.06.29)
    Theatrical Trailer (00.01.52)
    En let vooral op dit zinnetje: - High Definition Blu-ray (1080p) presentation of the original theatrical cut [Limited Edition Exclusive] with original uncompressed 2.0 Stereo PCM audio.

    Dit duidt erop dat de TC alleen op de LE zit, dus niet op de reguliere editie als deze LE uitverkocht is.
    Alleen is hij nu nog 22.99 pond bij amazon.uk, dat vind ik een beetje gortig. Heeft iemand ervaring met bestellen bij Arrow zelf?

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Heeft iemand ervaring met bestellen bij Arrow zelf?
    Ja, al een paar keer besteld en zeer tevreden. Bij Arrow kun je ook sparen voor korting.

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ja, al een paar keer besteld en zeer tevreden. Bij Arrow kun je ook sparen voor korting.
    Dank je Frank. Ik zag inderdaad die korting, maar ben altijd een beetje voorzichtig met bestellen bij een voor mij nieuwe winkel.

  25. #150

    Standaard

    Prima webshop. Als je een steelbook besteld, wordt deze prima verpakt. Beter dan bij zavvi bijvoorbeeld. Je kan wel beter wachten tot ze weer een speciale actie hebben denk ik. Ander betaal je de hoofdprijs.

Pagina 6 van 55 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •