Pagina 7 van 55 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 1371 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Miike Takashi's "Happiness of the Katakuris" wordt ook uitgebracht.

    Toffe film. Ik heb deze al op dvd.....zelfs voor een 2e keer gekocht.

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Miike Takashi's "Happiness of the Katakuris" wordt ook uitgebracht.

    Toffe film. Ik heb deze al op dvd.....zelfs voor een 2e keer gekocht.
    Daar heb ik ooit zo'n vage regio 3 DVD van gehad, maar ik weet niet veel meer van de film zelf, alleen dat hij best vreemd was.

  3. #153

    Standaard

    Leuke film is dat, ben benieuwd of ze nog meer Miike gaan doen, Gozu bijv. Al zijn de Tartan dvd's ook niet slecht.

  4. #154

    Standaard

    De Vincent Price box is nu 51 pond bij amazon.uk. Ik had 'm bijna gisteren gekocht voor 57.50 pond, maar goed dat ik nog heel even heb gewacht. Maar dit is een te mooie prijs om niet toe te happen.



    Meteen maar een paar Arrows uit de sale van 3 voor 17 pond en Blind Woman's Curse (voor Meiko Kaji) meegepikt .

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    Leuke film is dat, ben benieuwd of ze nog meer Miike gaan doen, Gozu bijv. Al zijn de Tartan dvd's ook niet slecht.
    De beeldkwaliteit laat bij Tartan vaak te wensen over.

  6. #156

  7. #157

    Standaard

    Mmm, ik zit nog even in dubio hoeveel bundels te bestellen....in principe moet je minimaal 3 hebben voor gratis shipping.

  8. #158

    Standaard

    Tot wanneer loopt die Bundle actie? Ben ook nog aan het twijfelen tussen twee en drie.

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Tot wanneer loopt die Bundle actie? Ben ook nog aan het twijfelen tussen twee en drie.
    Volgens posts op blu-ray.com tot 5 januari, zie hier.

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Volgens posts op blu-ray.com tot 5 januari, zie hier.
    Bedankt voor de info. Dan heb ik nog wat tijd om te beslissen.

  11. #161

    Standaard

    Weer wat nieuws op het releasefront in de UK en/of US:

    UK:



    UK/US:


    US:
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #162

    Standaard

    Niet zo heel veel interessants....misschien Rollerball, die heb ik al een tijd niet gezien, maar ik kan niet zeggen dat het een hele goede film was. Day of Anger ken ik niet.
    Ik heb de Vincent Price box al en van Network en Sweet Smell of Success bestaan al prima uitgaves in de USA.

  13. #163

    Standaard

    Verwacht in april:


    Coffy


    Blood and Black Lace aka Sei donne per l'assassino


    Massacre Gun aka Minagoroshi no kenjû
    Laatst aangepast door BigLebowski : 21-01-2015 om 20:12
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #164

    Standaard

    Meer aangekondigde releases:





    Voor info zie hier
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  15. #165

  16. #166
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Oh nice, Cemetery Without Crosses komt er zeker in hier, kwestie van mijn spaghetti western 'afwijking' te voeden
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #167

    Standaard

    3 Women ben ik wel blij mee.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #168

    Standaard

    Stray Cat Rock heb ik al; degene die mij het meest aanspreekt is Buckaroo Banzai .

  19. #169

    Standaard

    Coffy besteld, zal mooi staan naast mijn Foxy Brown

  20. #170

    Standaard

    zoals Veronica het zo mooi kon brengen in de dagen van weleer: "Dit komt naar jou tóe deze zomer, en JIJ kunt daar bij zijn!!!"





    1. Madman (Joe Giannone, 1982)
    2. My Darling Clementine (John Ford, 1948)
    3. Blood Rage (John Grissmer, 1987)
    4. La Grande Bouffe (Marco Ferreri, 1973)
    5. Videodrome (David Cronenberg, 1983) - 4 disc limited edition
    6. Nightmare City (Umberto Lenzi, 1980)
    Laatst aangepast door BigLebowski : 07-06-2015 om 21:27
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  21. #171

    Standaard

    Meer leuke spulletjes verwacht in september:





    1. Zardoz
    2. The Mutilator
    3. Requiescant
    4. Firemen's Ball
    5. Closely Watched Trains
    6. Hard to be a God
    7. Society

    Zie ook blu-ray.com
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #172

    Standaard

    Een van de beste uitgevers op het moment vind ik. Ga zo door .

  23. #173

    Standaard

    Behalve Society wil ik ze verder allemaal hebben! Top line-up!

  24. #174

    Standaard

    Het zal wel aan mij liggen, maar geen van die titels zeggen mij iets... Zijn dat films uit het alternatieve (Britse) circuit?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #175

    Standaard

    Tof dat ze Zardoz uitbrengen, dan hoef ik die dure Twilight Time niet aan te schaffen.
    Verder misschien enkel Videodrome.

Pagina 7 van 55 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •