Dit weekend kwam ik bij de opening van Fame in Amsterdam de DVD box voor Terra Nova (Spielberg) tegen. Ik had een paar afleveringen op RTL5 gezien dus leek mij wel een goed idee om de box aan te schaffen. Inmiddels heb ik alle afleveringen gezien en ben ik nieuwsgierig naar het volgende seizoen. Na wat googlen kom ik er achter dat de serie door Fox is gecanceled en dat ook andere stations er geen brood meer in zien. In de box trof ik wel een flyer aan waarop een link naar de www.foxfilm.nl/terranova of www.fox.be/terranova én een activitatiecode naar het script voor seizoen 2 (wat een voorziene geesten daar bij Fox!!!) Helaas geven beide sites op firefox en IE ongeldige certificaten af, dus bestaan ze waarschijnlijk niet meer .... Heb een email-adres van Fox weten te achterhalen en mijn vraag gedropt, maar gezien eerdere ervaringen met Fox zal dit niet (zo snel) gaan werken ...
Dus mijn vraag aan het forum is of iemand al eerder het script heeft gedownload en eventueel met mij zou willen delen?

Mijn dank is groot, Rein