De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Spotify via blurayspeler mogelijk?

    Ik vroeg me af of het mogelijk is om via mijn bluray-speler gebruik te maken van Spotify.

    Ik heb een Samsung BD C6500 bluray-speler (oudere speler dus), geen smarttv oid.

    Bij VOORKEUR wil ik niet EN de br-speler EN de pc aanhebben (aangezien beide in een andere kamer staan en ik het gewoon sonde vind om de pc aan te hebben terwijl ik er niet op werk).
    Maar mocht het niet anders kunnen, dan wil ik wel weten hoe ik e.e.a. bij voorkeur draadloos kan doen: de br-speler heeft wifi, evt. heb ik ook nog ergens een stick liggen voor blutooth voor de pc. Eventueel heeft de br-speler ook nog een share-functie maar ik geloof dat dat niet voor streaming media is.

    Ik heb gekeken voor een app op de br-speler zelf, maar die is er niet voor die speler.

    Ik zou zeggen: het moet toch mogelijk zijn om in de huiskamer via de homecinema van Spotify gebruik te maken zonder dat daar al te veel kosten aan zitten.

    Wie weet raad?

  2. #2

    Standaard

    Ik denk dat je eerder moet kijken hoe je het geluid van je PC afspeelt in je woonkamer via je receiver, niet via je Blu-ray speler. Een oudere BD speler zal vast geen Spotify mogelijkheden hebben, hoe zijn de streaming/deel-functies van je receiver?

  3. #3

    Standaard

    Mijn apparatuur is sowieso wat outdated (helaas geen budget voor nieuw spul). Ik heb een Sony STR DH510.
    Stream en deelfuncties zijn er dus zowat niet. Vandaar dat ik ook meteen denk aan de br speler.

    Verder ben ik trouwens tevreden met mn spullen dus vervangen oid hoeft niet (kan ook niet: krijgt mn portemonnee een hartaanval )

    Op dit moment maak ik als ik muziek of video wil afspelen van mijn pc of de br gebruik van de sharefuncties van de br-speler. Dat werkt prima. Alleen is dat niet voor streaming media.

    Anyhow:
    wat de receiver betreft:
    Er is nog een USB-poort waarop ik bijv een externe hdd kan aansluiten. Ik heb nog een paar hdmi-ingangen over. Maar ik weet niet van deelmogelijkheden. Ik denk dat ie daar wat te oud voor is. Maar zal de gebruiksaanwijzing nog eens doorspitten.

    Ik heb het vermoeden dat ik iets wil dat niet kan, maar ik ben iemand die juist van zo'n uitdaging houdt en alle mogelijkheden wil nagaan om het misschien toch gedaan te krijgen. Maar als het echt niet kan houdt het op natuurlijk.

  4. #4

    Standaard

    Ik kom er trouwens net achter dat er ook een zgn Digital Media Port op zit. Misschien ligt daar nog een mogelijkheid.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •