De resultaten 1 tot 23 van 23 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ik was gestopt met modereren... Yep... WAS!

    Beste forumbezoekers,

    ik ben sinds een maandje ongeveer gestopt met mijn activiteiten rondom DVD.nl. De belangrijkste reden hiervoor is dat ik per 1 juli een eigen bedrijf heb. Ik wil me daar 100% op focussen. Daarnaast had ik de laatste maanden geen lol meer in het modereren en het slokte gewoonweg te veel vrije tijd op naar mijn mening en naar mijn zin. Ik wil dus graag de weg vrijmaken voor iemand anders die er wel 100% voor DVD.nl kan en wil zijn.

    Ik blijf uiteraard actief op het forum, want filmliefhebber ben en blijf ik. En hoewel ik al niet veel meer met modereren bezig was, zal dat nu helemaal over zijn.

    Bedankt.

    Gr. Michael
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 11-08-2014 om 10:18

  2. #2

    Standaard

    Bedankt voor de vele jaren dat je je voor dit forum hebt ingezet, en natuurlijk succes met je eigen bedrijf.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  3. #3

    Standaard

    Bedankt en heel veel succes met je bedrijf

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Ook succes gewenst met je nieuwe uitdaging!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Bedankt voor je inzet hier op de site en het Forum, en ik wil je ontzettend veel succes toewensen bij/met je bedrijf.

    Groetjes, Raymond

  7. #7
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ook hier bedankt voor je bijdragen. Maar zoals gezegd: we zullen je vaak genoeg zien. Je bedrijfje volg ik al en mocht je bedrijfstechnische hulp nodig hebt hoor ik het graag.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Bedankt Michael voor je jarenlange inzet! Ik wens je veel succes met je eigen bedrijf

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Wens je ook heel veel succes met je eigen bedrijf
    Have fun and enjoy your collection

  12. #12

    Standaard

    succes met je bedrijf en bedankt

  13. #13

    Standaard

    Succes met je bedrijf.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #14

    Standaard

    Bedankt en veel succes met het bedrijf!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  15. #15

    Standaard

    Thanks allemaal!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #16

    Standaard

    Beste allemaal. Na een jaar voor mezelf te hebben gewerkt naast een full time baan in loondienst heb ik de stekker uit mijn eigen bedrijf getrokken. Ik ben ook weer uitgeschreven bij de KvK. Het koste meer tijd en geld dan dat het aan inkomsten genereerde. Ik bevond me natuurlijk ook in een verzadigde markt en ik wist vooraf dat het erg moeilijk zou worden. Ik kon er ook te weinig tijd in steken.

    Nu heb ik dus weer wat tijd over en de laatste tijd was ik al weer wat aktiever op het forum geworden. Dus dat ga ik nu weer combineren met het modereren van het forum.

    So..... I'm back!

  17. #17

    Standaard

    Welkom back in je functie Michael. Jammer dat het allemaal met je bedrijf niet gelukt is. Wie weet in de toekomst meer geluk

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Beste allemaal. Na een jaar voor mezelf te hebben gewerkt naast een full time baan in loondienst heb ik de stekker uit mijn eigen bedrijf getrokken. Ik ben ook weer uitgeschreven bij de KvK. Het koste meer tijd en geld dan dat het aan inkomsten genereerde. Ik bevond me natuurlijk ook in een verzadigde markt en ik wist vooraf dat het erg moeilijk zou worden. Ik kon er ook te weinig tijd in steken.

    Nu heb ik dus weer wat tijd over en de laatste tijd was ik al weer wat aktiever op het forum geworden. Dus dat ga ik nu weer combineren met het modereren van het forum.

    So..... I'm back!
    Was me al opgevallen.....

    Dat je het met veel plezier moge doen
    Have fun and enjoy your collection

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Welkom back in je functie Michael. Jammer dat het allemaal met je bedrijf niet gelukt is. Wie weet in de toekomst meer geluk
    Wellicht idd. Ik ben nog jong genoeg. Eerst voor mijn werk studie WFT volgen... Heb ik weer een flinke kluif aan de komende tijd...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Was me al opgevallen.....

    Dat je het met veel plezier moge doen
    Thanks Herman! Haha ik zie jou wel een beetje als 'partner in crime' in het hardware gedeelte
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #21

  22. #22

    Standaard

    Jammer dat het niet is gelukt.
    Eigen bedrijf vergt en vraagt veel van je.
    Ben zelf alweer 5 jaar bezig en heb sinds 3 jaar enn eigen bedrijfspand met alle kosten vandien.
    Ben er ook 7 dagen in de week mee druk maar nog altijd groeiende.
    Eerste jaar heb ik ook zwaar gezeten maar ondanks dat wel doorgezet.
    Zonde dat het niet gelukt is.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  23. #23
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Een eigen bedrijf is altijd je werk mee naar huis nemen. Je pas echt irriteren hoeveel belasting, verzekering en bedrijfskosten je steeds kwijt bent. Het is fantastisch als het goed gaat en verschrikkelijk demotiverend als al dat niks oplevert. Gaat het opeens slechter en moet je een stap terugdoen, dan voelt het als een domper. Gaat het een jaar goed, dan dub je of je dat jaar daarop weer kan doen, want je begint steeds weer enigszins op nul. Dat heet ondernemers risico.

    En makkelijk is het nooit. Bij mij gaat het al jaren fantastisch en toch zijn er altijd dingen die je op een rustig moment bezig blijven houden. Toch, niks zo verdienstelijk als slagen met je eigen toko. Gelukkig heb ik die luxe...

    Jammer Michael, maar gelukkig kun je wat je deed als werk nog ruimschoots als hobby uitoefenen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •