Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 42 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Overleden acteurs/trices die een impact op je maakten

    Het overlijden van Ryan Dunn vandaag bracht me op het idee voor dit topic. Ik ben namelijk een groot fan van Jackass. Wanneer ik me in een dipje bevind dan hoef ik er maar zo'n filmpje in te stoppen en ik kan er weer helemaal tegenaan. Dunn was mijn favoriet uit de films en ik was, en ben er best even stil van toen ik het slechte nieuws hoorde.

    Gisteren keek in Point Break met de overleden Patrick Swayze en dat was ook al zo'n acteur waarvan ik het oprecht betreurde dat hij is overleden.

    Hoe zit dat bij jullie? Zijn er sterfgevallen geweest in de film industrie waar jij je oprecht verdrietig/klote bij voelde?

  2. #2

    Standaard

    Patrick Swayze is er inderdaad één waarvan ik denk: veel te jong. Heb de goede man nooit gekend, maar vond hem in zijn rol als Orry Main in North and South wel sympathiek. Vreselijk om iemand zo af te zien takelen.

    Heath Ledger. Vond 'm steengoed in Brokeback Mountain en vond het afschuwelijk om te horen dat hij dood was.

    Antonie Kamerling. Wanneer (jonge) mensen zo diep in de put zitten dat ze het leven niet meer zien zitten, vind ik dat ontzettend triest. Had verder weinig met Kamerling, maar zijn dood vond ik toch wel schokkend.

    Ook een schokkende: Judith Barsi. Misschien voor velen onbekend, maar wie Jaws 4: The Revenge heeft gezien: zij was de kleine Thea Brody, kleindochter van Martin en Ellen uit de eerste film. Het meisje was 10 jaar (een jaar na haar Jaws-avontuur) toen ze, samen met haar moeder, door haar vader werd doodgeschoten. Waarom? Pa was alcoholist, werkloos en jaloers op het succes van zijn dochter...


  3. #3

    Standaard

    Impact is wellicht een groot woord, maar welke me altijd bijblijft is het overlijden van :



    Heather_O'_Rourke_(Find_a_Grave)

    Heather_O'Rourke:_The_Memorial_Site

    Zo jong overleden ook, niet te bevatten.

  4. #4

    Standaard

    Heather O Rourke's dood heb ik zelf niet meegemaakt, ik ben van ,85. Mijn moeder vertelde het mij later toen ik de Poltergeist serie voor het eerst zag. Heeft me wel gegrepen, zonde van zo'n jong meisje.

    Nog zo'n dood is die van River Phoenix... Vond hem erg leuk in Indiana Jones 3 en kan nog steeds niet geloven dat hij er niet meer is.

    In de tussen tijd zijn ook Roy Scheider ( ik kende hem vooral uit de serie Sea Quest ), Pete Postlethwaite en de meester van special effects Stan Winston overleden. Vooral om die laatste heb ik zitten huilen want niemand kon zulk mooie animatronics maken.
    Laatst aangepast door FROST : 07-07-2011 om 00:37

  5. #5

    Standaard

    Brandon Lee...
    Laatst aangepast door Digital : 19-09-2011 om 11:59

  6. #6

    Standaard

    River Phoenix ook wel, maar eigenlijk alleen als ik hem in Indy zie....en verder had ik ook wel meer willen zien van James Dean...

  7. #7

    Standaard

    Van Bernie Mac vond ik erg. Veel te jong, vond ik een super acteur/komiek

  8. #8

    Standaard

    John Kraaijkamp sr.

    Het was en in onze herinneringen is nog steeds zo'n ongelooflijk goede komiek! Altijd lachen met die man!
    Toen hij overleden was, was ik er een paar dagen kapot van..

  9. #9

    Standaard

    Waar ik echt van was geschrokken was het overlijden van Brittany Murphy.

  10. #10
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard



    Had 'm graag in The Dark Knight Rises willen zien.

  11. #11

    Standaard

    Charlton Heston.

    Ik geef toe, alweer wat jaren geleden, de man heeft een lange en vruchtbare carriére gehad, de nodige meesterwerken nagelaten en is op redelijk hoge leeftijd gestorven. Dat hij aan Alzheimer leed is eigenlijk nog het meest tragische.

    Maar als ik kijk naar films als Planet of the Apes, Ben-Hur en The Ten Commandments, dan denk ik dat de filmgemeenschap zich gelukkig mocht prijzen met een acteur die naast zo'n talent en een schitterend gebeeldhouwde kop ook zo'n sterk charisma had. Ik ken niet enorm veel films met hem, maar de man trok echt meteen de aandacht naar zich toe en is gewoon een prettig acteur om aan het werk te zien. Acteren kunnen de meeste acteurs wel, maar zo'n sterke screen presence is zeldzaam; George Clooney vind ik bv. één van de weinige huidige acteurs die ook zo'n mooie combi van talent en charisma heeft.

    Ik ga zeker nog meer van zijn meesterwerken kijken, zoals Touch of evil.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  12. #12

    Standaard

    Waar ik echt van was geschrokken was het overlijden van Brittany Murphy.

    Inderdaad!!! Had vorige week de soundtrack op van Happy Feet en ik kreeg ineens kippenvel van haar stem, omdat ik wist dat we haar nooit meer in een andere film zouden zien/horen. Waaraan is ze eigenlijk overleden? Ik weet nog dat het toen het gebeurde nogal een raadsel was..
    http://www.youtube.com/watch?v=tHI1v...eature=related RIP
    ..You may wake up one day and find yourself extinct..
    - Deacon Frost

  13. #13

    Standaard

    Tony Scott, die vandaag zelfmoord gepleegd heeft. Hij was naar schijnt terminaal ziek. RIP, Tony.

    http://www.hln.be/hln/nl/945/Film/ar...elfmoord.dhtml

  14. #14

    Standaard

    Altijd jammer als er weer een acteur overlijd die je waardeerde vooral als ze nog zo jong waren.
    Wel geschrokken van Steve McQueen (is slechts 50 jaar geworden) Stanley Baker (48),
    Stephen Boyd (45) en natuurlijk Elvis Presley slechts 42 jaar.

  15. #15

    Standaard

    Ik heb het gevoel dat Tony Scott's films nu populairder en meer geapprecieerd gaan worden.

    Althans, dat gevoel heb ikzelf als je begrijpt wat ik bedoel.

    Spijtig want het was een talentvolle regisseur. Vandaag True Romance bekeken, heel knappe film.

    Stan Winston is een nog groter verlies voor Hollywood en ons filmfans. Al z'n creaties zijn legendarisch.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FROST Bekijk bericht
    Waar ik echt van was geschrokken was het overlijden van Brittany Murphy.

    Inderdaad!!! Had vorige week de soundtrack op van Happy Feet en ik kreeg ineens kippenvel van haar stem, omdat ik wist dat we haar nooit meer in een andere film zouden zien/horen. Waaraan is ze eigenlijk overleden? Ik weet nog dat het toen het gebeurde nogal een raadsel was..
    http://www.youtube.com/watch?v=tHI1v...eature=related RIP
    Goh, dat wist ik nog niet! Vond haar een leuke actrice.
    En blijkbaar is haar man half jaar later ook dood gevonden door haar moeder.

    Brittany's moeder Sharon vond Simon bewusteloos in zijn slaapkamer. Ze belde het alarmnummer, waarna het ambulancepersoneel de man dood verklaarde. De politie in Los Angeles is een onderzoek gestart naar de oorzaak van zijn dood.
    Actrice Brittany Murphy overleed in december aan een longontsteking. Pasgeleden werd duidelijk dat haar moeder het hele fortuin erfde. Simon zou ook al eerder met zelfmoord hebben gedreigd

    Geeft je wel te denken of er wat meer achter zit

  17. #17

    Standaard

    Leslie Nielsen

    Wat genoot ik van deze man...........en ik geniet er nog steeds van

  18. #18

  19. #19

    Standaard

    Vandaag..........Michael Clarke Duncan
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  20. #20

    Standaard

    Vandaag:

    Sylvia Kristel, de nederlandse actrice die in de jaren '80 en '90 in de 'Emannuelle' speelde, 60 jaar.
    http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...n-kanker.dhtml

    RIP Sylvia!

  21. #21
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De laatste vier bijdrage ga ik zo in mee. Alhoewel de laatste in een geheel andere subcatagorie en sfeer valt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    De laatste vier bijdrage ga ik zo in mee. Alhoewel de laatste in een geheel andere subcatagorie en sfeer valt.
    +1

  23. #23

    Standaard

    Vandaag:

    Russel Means (Last of the Mohicans), 72 jaar, heeft zijn geest naar zijn voorvaders gestuurd...
    http://www.zita.be/entertainment/nie...overleden.html

  24. #24
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Impact is wellicht een groot woord, maar welke me altijd bijblijft is het overlijden van :



    Heather_O'_Rourke_(Find_a_Grave)

    Heather_O'Rourke:_The_Memorial_Site

    Zo jong overleden ook, niet te bevatten.
    Mijn oudste van 12 is eindelijk klaar voor een griezelfilm. Samen met zijn vriendje die komt logeren kijken ze nu gillend Poltergeist. Dus dan denk je meteen weer hieraan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #25

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •