De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.

Discussie: Jack Nicholson

  1. #1

    Standaard Jack Nicholson

    Jack Nicholson
    Jack Nicholson gestopt met acteren!



    Jack Nicholson zal niet meer te zien zijn in nieuwe films. Na een carrière van vijftig jaar vindt Nicholson het mooi geweest, hij heeft afscheid genomen van het vak, zo vertelt een insider aan RadarOnline.



    'Jack is, zonder veel poespas, met pensioen gegaan', aldus de bron. 'Er is een simpele reden voor deze beslissing en dat is geheugenverlies. Dat is niet meer wat het geweest is.' Volgens de ingewijde kan Jack (76) de tekst die hij als acteur uit zijn hoofd moet leren niet meer onthouden.

    De acteur zou niet van plan zijn om zijn pensioen groots aan te kondigen of om het te vieren. 'Hij verdwijnt namelijk niet uit de schijnwerpers.'

    De website schrijft dat de acteur niet meer aan het werk is geweest sinds 2010. Hij speelde toen samen met Reese Witherspoon, Paul Rudd en Owen Wilson in de film How Do You Know.

    Bron : AD.nl

    Ik vind dit toch wel erg jammer.

    Het is een groot acteur, keek graag naar films waarin hij meespeelde.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 17-11-2015 om 20:16 Reden: Naam Topic aangepast naar naam acteur

  2. #2

    Standaard

    Spijtig maar het ga hem goed!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Jammer. Mocht hem altijd graag zien acteren en heeft nauwelijks teleurgesteld.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #4

    Standaard

    Pas geleden het bericht dat Sean Connery Alzheimer heeft en niet meer zal acteren, en nu Jack gestopt vanwege geheugenklachten.

    Echt jammer dat ze dit moet overkomen.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Pas geleden het bericht dat Sean Connery Alzheimer heeft en niet meer zal acteren, en nu Jack gestopt vanwege geheugenklachten.

    Echt jammer dat ze dit moet overkomen.
    Daar schijnt helemaal niets van waar te zijn.

  6. #6

    Standaard

    Ik heb dat over Connery toch ook gelezen in de krant. Jordy, heb jij een andere bron?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Volgens de woordvoerder klopt het Connery-verhaal niet: http://www.edinburghnews.scotsman.co...er-s-1-3062744

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Volgens de woordvoerder klopt het Connery-verhaal niet: http://www.edinburghnews.scotsman.co...er-s-1-3062744
    De 'onthulling' van het pensioen van Nicholson schijnt ook niet zo betrouwbaar te zijn. Het schijnt dat-ie nog gewoon scripts aan het bekijken is.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #9

    Standaard

    In ieder geval : Jack Nicholson staat misschien wel in mijn persoonlijke top 3 wat favoriete acteurs betreft. 't Zou jammer zijn dat hij niet met een voltreffer kunnen eindigen is, maar verder wens ik de man gewoon gezonde oude dagen toe. Zonder al te veel complicaties. We schuiven een generatie op, onvermijdelijk.

    Her en der las ik naar aanleiding van het nieuws dat de man toch al 10 jaar niets interessants meer gedaan heeft en gewoon een persiflage op zichzelf speelde. Daar ben ik het absoluut niet mee eens. "About Schmidt" is wat mij betreft één van (zoniet dé) beste vertolkingen uit z'n hele carriere, opvallend ingehouden en verdomd subtiel, schitterend in de kleine dingen. Zijn rollen in "The Pledge" en "The Departed" waren iets helemaal anders en verschilden ook van elkaar. Natuurlijk hebben we de typische Nicholson ook gezien in "Something's Gotta Give" of "Anger Managment", maar deze komische rollen vroeger daar ook om, het was de reden waarom hij deze had.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    In ieder geval : Jack Nicholson staat misschien wel in mijn persoonlijke top 3 wat favoriete acteurs betreft. 't Zou jammer zijn dat hij niet met een voltreffer kunnen eindigen is, maar verder wens ik de man gewoon gezonde oude dagen toe. Zonder al te veel complicaties. We schuiven een generatie op, onvermijdelijk.

    Her en der las ik naar aanleiding van het nieuws dat de man toch al 10 jaar niets interessants meer gedaan heeft en gewoon een persiflage op zichzelf speelde. Daar ben ik het absoluut niet mee eens. "About Schmidt" is wat mij betreft één van (zoniet dé) beste vertolkingen uit z'n hele carriere, opvallend ingehouden en verdomd subtiel, schitterend in de kleine dingen. Zijn rollen in "The Pledge" en "The Departed" waren iets helemaal anders en verschilden ook van elkaar. Natuurlijk hebben we de typische Nicholson ook gezien in "Something's Gotta Give" of "Anger Managment", maar deze komische rollen vroeger daar ook om, het was de reden waarom hij deze had.
    En je vergeet natuurlijk zijn briljante rol als :



    Ook een fantastische performance mijn inziens.

    Ook zijn rol in WOLF vond ik erg goed :


  11. #11

    Standaard

    Tuurlijk, maar ik had 't over die laatste tien jaar waarin hij zogezegd niets vermeldingswaardigs zou gedaan hebben.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Tuurlijk, maar ik had 't over die laatste tien jaar waarin hij zogezegd niets vermeldingswaardigs zou gedaan hebben.
    ff over het hoofd gezien

  13. #13

    Standaard

    Hou zou het toch gaan met Jack Nicholson...

    Zat gister avond weer een een film te kijken met hem.
    En heb weer erg genoten van deze film..


  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Hou zou het toch gaan met Jack Nicholson...

    Zat gister avond weer een een film te kijken met hem.
    En heb weer erg genoten van deze film..



    Jack Nicholson heeft 360 miljoen maar brengt pensioen door als kluizenaar: “Ik zou zo graag nog een laatste, échte romance beleven”
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 14-06-2020 om 14:15

  15. #15

    Standaard

    Pas geleden weer in The Frontier gezien, was wel een mannetje hoor .

  16. #16

    Standaard

    The Shining, Batman, As good as it gets, etc. Hij was van alle markten thuis.
    Ik vind zijn rol als de duivel in The Witches of Eastwick ook geweldig.
    Laatst aangepast door Mark van L. : 16-06-2020 om 12:15
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  17. #17

    Standaard

    Ik was vroeger echt fan van Jack Nicholson, die ik ontdekte door One Flew Over the Cuckoo's Nest.
    The Shining was ook briljant. Dood eng vond ik die. Maar ook in Chinatown en Profession Reporter vond ik 'm erg goed.
    In Batman vond ik 'm juist niet zo geweldig. Te veel maniertjes.
    Later begon hij wel heel erg op... Jack Nicholson te lijken. Ik bedoel daarmee dat hij bepaalde (nare) trekjes kreeg die in elke rol terugkwamen.
    Ik was dan ook aangenaam verrast door About Schmidt, waar hij weer eens normaal kon doen.
    Van zijn latere werk zijn The Departed en inderdaad The Bucket List weer prima rollen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #18

    Standaard

    The Last Detail is voor mij de meest recente ontdekking. Hoort zonder twijfel ook bij de betere rollen van hem.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •