Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 106 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Tips voor het aanbod netflix (alle regios's)

    Belangrijk: dit topic is niet bedoeld voor discussies over netflix zelf, daarvoor verwijs ik naar het algemene topic.


    Het aanbod van de Nederlandse netflix is hier te vinden (met dank aan Pieter Kleine).

    Maar het aanbod van de Amerikaanse netflix is veel en veel groter en daardoor soms ook wat onoverzichtelijk wat betreft het totale aanbod.
    En daarnaast heb je nog netflix UK enz.

    Daarom leek het mij een goed idee om hier elkaar tips te geven omtrent
    - het aanbod: er zijn diverse films/series die niet eens in Nederland verschenen zijn of alleen moeilijk/duur te verkrijgen zijn
    - de kwaliteit: er zijn ook diverse films/series die in een betere kwaliteit op netflix staan dan ze ooit op een fysieke drager verschenen zijn

    Dit lijstje kan natuurlijk aangevuld worden!

    Wel even vermelden op welke netflix je het gevonden hebt.

  2. #2

    Standaard

    Eerst maar een kopie van een oude post:

    US: Ze hebben een redelijk groot aanbod van Koreaanse films en, voor mij nieuw, tv-series!
    En als toetje voor mij: Chugyeogja a.k.a. The Chaser in HD! Ik ben al een hele tijd de blu-ray met Engelse ondertiteling aan het achtervolgen (mijn poging tot een woordgrapje), maar die is niet meer voor een normale prijs te verkrijgen. En wat een enorm verschil t.o.v. mijn DVD . Ik ben ook begonnen met mijn eerste Koreaanse (mini-)serie (Killer Girl K); die is wat bloederiger dan je zou verwachten .....

    NL: daarnaast is de netflix original serie Orange is the new Black een echte aanrader (ook een prachtig beeld), later zal ik wat meer erover posten (moeten nog 4 delen). De serie is nog nergens anders te zien of te kopen.

    US: ook de serie Park en Recreations is in HD te zien, ook nog nergens anders (of ook on-demand via amazon us, als je in de US woont).
    Laatst aangepast door rogue : 18-09-2013 om 20:55

  3. #3

    Standaard

    US: Friday Night Lights seizoen 1 heeft Engelse ondertiteling; voorzover ik weet heeft geen enkele DVD uitgave dat.

  4. #4

    Standaard

    Vanaf vandaag is seizoen 2 van House of Cards beschikbaar, natuurlijk alleen op netflix (als netflix original serie)!

  5. #5

    Standaard

    Monster University is nu al toegevoegd voor Nederland!

    http://netflixnetherlandscompletelis...max-results=50
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  6. #6

    Standaard

    Voor degene die er van houden: seizoen 1 van Revolution stond er ook op, ben alleen even kwijt of het netflix USA of Nederland was.
    Echt met een hele goede beeldkwaliteit....helaas had ik het wel na 1 deel gezien qua inhoud .

  7. #7

    Standaard

    Dat is dus Netflix Nederland. Overigens is Veronica gestopt met seizoen 2, dus hopelijk komt dat seizoen van Revolution ook snel op Netflix.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Dat zijn handige sites, thanks!

    Net zelf de eerste aflevering van From Dusk Till Dawn gezien. In tegenstelling tot andere Netflix originals komt hier elke week een nieuwe aflevering. Moet zeggen dat de pilot aardig was, maar ben nog niet diep onder de indruk. Had overigens ook wel het gevoel dat het echt een inleiding was voor de rest van de serie. Binnenkort de film nog maar een keertje kijken en de serie nog een aantal afleveringen de kans geven.

  10. #10

    Standaard

    Nog iemand die netflix US via ps3 binnenkrijgt, maa die nu 'gebugt' wordt door streamhelp.tv ?

  11. #11

    Standaard

    Ik niet....waar en wanneer gebeurt dat bij jou?

  12. #12

    Standaard

    Gisteren de hele avond....alle 'film stills' waren vervangen door advertenties van streamhelp.tv; films waren ook niet meer te laden. Inmiddels alles weer ok; de ondertitels ontbreken nog wel.

  13. #13

    Standaard

    En nu weer plat....men zegt dat streamhelp.tv DNS codes opkoopt (?), vervolgens betaal je hun weer om gebruik te kunnen maken van de codes....Rogue, zou je je gebruikte DNS codes via pm met me willen delen?

  14. #14

    Standaard

    Ik gebruik unblock us en gebruik gewoon de DNS die zij doorgeven.....gebruik jij ze ook? Want dan zou je in eerste instantie het met hun moeten opnemen.

  15. #15

    Standaard

    Hier zijn de DNS codes van unblock us.

  16. #16

    Standaard

    Ik gebruik geen unblock US, ik gebruik DSN codes die (tot nu toe) gratis te gebruiken waren....

  17. #17

    Standaard

    Voor die $4,99 per maand hoef je het niet te laten denk ik zelf....

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Voor die $4,99 per maand hoef je het niet te laten denk ik zelf....

    ProxyDNS doet het ook prima. Nu promotieprijs van 35 dollar voor een jaar. Da's dus iets meer dan 25 euro. ongeveer 2 euro 10 pmnd omgerekend. Mr. blonde doelt ws op de service van Tunlr. Die was idd gratis en dat DNS nr was ook vaak zonder de Tunlrnaam op youtube etc te vinden. Alleen: ze zijn ermee gestopt.
    Laatst aangepast door Pieter R. : 18-03-2014 om 23:31

  19. #19

    Standaard

    Ik heb via proxyDNS voor de ps3 de dns codes gevonden...en ze werken....waarom zou ik nog bij hun een lidmaatschap nemen...wat biedt dat?

  20. #20
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Omdat het anders lastig wordt om hier te bespreken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #21

    Standaard

    Het leek onmogelijk - velen waren sceptisch - maar het is er dan toch van gekomen: een 10-delige televisieserie gebaseerd op de legendarische film Fargo. De tv-versie van de zwarte comedy uit 1996 is vanaf volgende week woensdag in Nederland te zien, bij Netflix. Amerikaanse en Britse recensenten die de eerste vier afleveringen mochten zien, zijn alvast lovend. 'De geest van de film waart rond in de serie'.
    Minnesota
    Voor de serie is gekozen voor hetzelfde beeld. De recensenten die de eerste afleveringen vast mochten zien roemen de prachtige shots van Minnesota, de trage stijl, en spreken ook van een fantastische openingscene.
    Billy Bob Thornton speelt de hoofdrol van Lorne Malvo, een sluwe manipulerende man die het leven van een provinciale verzekeringsagent, Lester Nygaard (Martin Freeman, bekend van The Hobbit), voor eens en altijd zal veranderen. Colin Hanks (zoon van topacteur Tom Hanks) speelt de rol van een politieagent en tevens alleenstaand vader die moet kiezen tussen zijn eigen veiligheid en zijn plicht als politieman wanneer hij oog in oog komt te staan met een moordenaar.
    over het algemeen is de ontvangst goed. En hoewel McDormand en H. Macy ontbreken, zijn er met Billy Bob Thornton en de Brit Martin Freeman opnieuw twee topacteurs aangetrokken. Ook onder de rest van de cast bevinden zich bekende namen, zoals Kate Walsh, bekend van series als Grey's Anatomy en Private Practice, en Bob Odenkirk (Breaking Bad, Better Call Saul).

    Vanaf volgende week dinsdag 15 april is de serie wekelijks op FX te zien. De zender sloot een deal met Netflix voor distributie in de rest van de wereld, waarbij Nederland de primeur krijgt. Hier zijn de wekelijkse afleveringen 24 uur na Amerikaanse uitzending al te streamen via de online dienst. Pas later deze maand volgen andere landen.

  22. #22

    Standaard

    Het volledig aanbod van netflix Nederland, met linkjes naar imdb: http://www.nuopnetflix.nl/aanbod-netflix.

    Handig is ook het aparte overzicht van de series.

  23. #23

    Standaard

    Ik kijk sinds enige tijd af en toe een aflevering van That 70s Show of Ugly Betty op Netflix USA, die staan dacht ik niet op de Nederlandse Netflix. Niet hele bijzondere series, maar wel aardig zo tussendoor.

  24. #24

    Standaard

    Vraag: wie geeft de titels aan voor "Netflix Tips" ? Veel van de gemelde kerst titels zijn niet beschikbaar op Netflix (oa The Santa Clause 3). Wanneer je doorklikt op de titel, geeft Netflix dat al aan (waarom kan de titel niet gestreamed worden).
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  25. #25

    Standaard

    Better call Saul (spinoff van Breaking bad) over 2 weken dus op Netflix Ned..

    Review van eerste epps. - bevat spoilers-
    http://www.hitfix.com/whats-alan-wat...l-with-promise

    trailer:
    https://www.youtube.com/watch?v=9q4qzYrHVmI
    Laatst aangepast door vista-vision : 23-01-2015 om 20:35

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •