Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 55 van 55 worden weergegeven.

Standaard

Wat overigens niemand schijnt op te merken, en dat is dat nu de Marvel Tv-serie een heeeeeeeeeeel stuk serieuzer/donkerder zijn en de flink doses (realistischer) geweld, naakt, vloeken, bloed e.d. bevat, maar wat verandert er na de ver-Disney-ing als de politiek correcte roze toverstok er overheen is gegaan ??????????????

Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Disney is zo groot dus die willen en kunnen dit gewoon in eigen beheer gaan doen.Ergens hoop ik dat al die stream diensten over de kop gaan want dan pakt dat voor de fysieke markt denk beter uit.

Weg met die stream zooi !

Ik was gisteren blij te horen dat er straks geen Disney meer is voor Netflix.
    "A man's got to know his limitations", ...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Disney is zo groot dus die willen en kunnen dit gewoon in eigen beheer gaan doen.Ergens hoop ik dat al die stream diensten over de kop gaan want dan pakt dat voor de fysieke markt denk beter uit.

Weg met die stream zooi !

Ik was gisteren blij te horen dat er straks geen Disney meer is voor Netflix.
    Dat streamen verdwijnt en weer overgaat naar fysieke media gaat natuurlijk nooit meer gebeuren . Ik begrijp nog steeds niet waarom het of de één, of de ander moet zijn en niet allebei naast elkaar.
    En dat de series (Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage, Iron Fist, Defenders) op netflix verdwijnen, is ook niet zeker hoor, dat zal nog moeten blijken.
    4-star trader hier + Goldtrader op het andere forum ;)...

Standaard

Even een een algemene vraag over Netflix. Weet iemand of heeft iemand ervaring met of het mogelijk is om een abonnement op Netflix te wijzigen. Op dit moment staat Netflix op persoon A die het betaalt. Maar persoon B wil het abonnement overnemen (dus op zijn naam en via zijn creditcard) zodat de lijst met nog te kijken titels overeind blijft. Als persoon B zelf Netflix aanvraagt, is die lijst niet overdraagbaar volgens mij. Op de website zie ik alleen een chat-mogelijkheid om de vraag te stellen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Even een een algemene vraag over Netflix. Weet iemand of heeft iemand ervaring met of het mogelijk is om een abonnement op Netflix te wijzigen. Op dit moment staat Netflix op persoon A die het betaalt. Maar persoon B wil het abonnement overnemen (dus op zijn naam en via zijn creditcard) zodat de lijst met nog te kijken titels overeind blijft. Als persoon B zelf Netflix aanvraagt, is die lijst niet overdraagbaar volgens mij. Op de website zie ik alleen een chat-mogelijkheid om de vraag te stellen.
    Volgens mij moet je het mail adres kunnen wijzigen in de account instellingen en ook je betaalmethode kun je daar aanpassen.
    私の名前はタイスです

Standaard

Ik volg deze dagen Grand Design. Erg informatief om te zien hoe eigen bedachte huizen worden gebouwd.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten