Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 106 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Grace and Frankie 2015/16 Netflix Ned

    Easygoing serie met deze oudjes. Geloof dat Jane Fonda inmiddels 79 is
    en die Lily is ook dagje ouder geworden al is Lily waarschijnlijk ietsje ouder gemaakt in de serie.
    Rustig camera werk en tot nu toe vermakelijk.
    trailer
    https://www.youtube.com/watch?v=CDv6PRi1SgQ

    Jane Fonda, Lily Tomlin, Martin Sheen

  2. #27

    Standaard

    De Star War films zijn vanaf vandaag op Netflix te zien.Morgen komt de Force awakens.erbij.
    Hoewel de meesten van ons ze natuurlijk al thuis in de kast hebben staan (met uitzondering van de laatste Force Awakens die sla ik over.
    En zijn inmiddels weer inderdaad een hoop jongeren die de films nog niet gezien hebben. Altijd bizar dat er mensen zijn die films echt nog niet kennen terwijl je zelf al 40 jaar Bios-VHS-DVD-Blu Ray hebt doorlopen.

    https://www.youtube.com/watch?v=2_zJVXhEE0U

    en Empire
    https://www.youtube.com/watch?v=ElzuVukDoAA
    Laatst aangepast door vista-vision : 16-08-2016 om 09:28

  3. #28

    Standaard

    Designated survivor (2016) Kiefer Sutherland tv serie ep 1-3
    netflix original serie
    7.5

    Denk altijd met dit soort themas ik hoop niet dat ze mensen op dat idee brengen.Maar de serie kijkt goed weg Ik ga zeker de rest nog volgen het is altijd goed om Kiefer bezig te zien.
    http://www.imdb.com/title/tt5296406/
    trailer bevat uiteraard spoilers


  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Designated survivor (2016) Kiefer Sutherland tv serie ep 1-3
    netflix original serie
    7.5

    Denk altijd met dit soort themas ik hoop niet dat ze mensen op dat idee brengen.Maar de serie kijkt goed weg Ik ga zeker de rest nog volgen het is altijd goed om Kiefer bezig te zien.
    http://www.imdb.com/title/tt5296406/
    trailer bevat uiteraard spoilers

    Wel bloedirritant dat je nu niet 1, maar 2 weken moet wachten op een nieuw deel....daar maken ze geen vrienden mee. En dat terwijl er duidelijk stond: elke week een nieuw deel .

  5. #30

    Standaard

    Absolute aanrader: The Expanse. De beste sci-fi serie van de afgelopen jaren voor mij. Seizoen 2 is in ontwikkeling.


  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wel bloedirritant dat je nu niet 1, maar 2 weken moet wachten op een nieuw deel....daar maken ze geen vrienden mee. En dat terwijl er duidelijk stond: elke week een nieuw deel .
    Heeft waarschijnlijk met het uitzendschema van ABC in de VS te maken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Absolute aanrader: The Expanse. De beste sci-fi serie van de afgelopen jaren voor mij. Seizoen 2 is in ontwikkeling.
    Vond deze ook erg goed. Harde harde sci-fi! Voor deze serie had ik een meer humoristische serie gekeken en dan was dit wel een overgang

  7. #32

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Heeft waarschijnlijk met het uitzendschema van ABC in de VS te maken.



    Vond deze ook erg goed. Harde harde sci-fi! Voor deze serie had ik een meer humoristische serie gekeken en dan was dit wel een overgang
    Verkiezingsavond?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #34

    Standaard

    Ik kan Being George Clooney aanraden. Een documentaire met interview met stemacteurs/actrice's uit de industrie van nasynchronisatie wereldwijd. Ik vond het erg interessant.

  10. #35

    Standaard

    Zelf de serie niet gezien (ook niet van plan) maar las dit vandaag:

    Rechter beveelt vrijlating veroordeelde uit Netflix serie -Making a murderer-

    Hij werd veroordeeld omdat hij zijn oom geholpen had een vrouw te vermoorden, maar toch beval een federale rechter nu de vrijlating van Brendan Dassey, een van de hoofdrolspelers uit de populaire Netflix-docuserie ‘Making a Murderer’.


    ‘Making a Murderer’ vertelt het verhaal van Steven Avery en zijn neef Brendan Dassey. Na achttien jaar onterecht in de gevangenis te hebben gezeten voor de verkrachting van een vrouw, werd Avery in 2005 opgepakt voor de verkrachting van en de moord op fotografe Teresa Halbach. Hij werd daarbij geholpen door de toen zestienjarige Dassey, zijn zwakbegaafde neef.

    Foto: AP Bekentenis
    Zowel Avery als Dassey werden in 2007 veroordeeld tot een levenslange celstraf. Omdat de onderzoekers Dassey echter valse beloftes hadden gedaan om een bekentenis te verkrijgen, werd die veroordeling eerder dit jaar vernietigd.
    Hoewel Dassey nog niet meteen werd vrijgelaten, besliste een federale rechter maandag dat dat nu toch moest gebeuren. Onder voorwaarden wel: Dassey moet voor dinsdagmiddag het gerecht te kennen geven waar hij gaat wonen. Hij mag ook geen contact hebben met de familie van het slachtoffer of met medebeschuldigde Steven Avery.
    In de tiendelige serie ‘Making a Murderer’ stelden filmmakers Moira Demos en Laura Ricciardi zich vragen bij de manier waarop Avery en de intussen 26-jarige Dassey in de gevangenis zijn beland. De serie kon op een grote publieke belangstelling rekenen en werd genomineerd voor drie Emmy Awards. Intussen is ook een tweede reeks aangekondigd.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Designated survivor (2016) Kiefer Sutherland tv serie ep 1-3
    netflix original serie
    7.5

    Denk altijd met dit soort themas ik hoop niet dat ze mensen op dat idee brengen.Maar de serie kijkt goed weg Ik ga zeker de rest nog volgen het is altijd goed om Kiefer bezig te zien.
    http://www.imdb.com/title/tt5296406/
    trailer bevat uiteraard spoilers

    De serie begint nu van kwaad tot erger te gaan qua verhaal....misschien dat ik nog het seizoen afkijkt, maar ik zit te twijfelen .

  12. #37

    Standaard



    Aanrader! Eerste twee seizoenen zijn Brits, seizoen drie is een Netflix Original. Gaat over de "donkere kant" van technologische ontwikkelingen.

  13. #38

    Standaard

    The Crown

    vertelt over het roerige leven van de Britse koningin Elizabeth II.

    The Crown sleepte twee grote prijzen in de wacht. De Britse Actrice Claire Foy (32) kreeg het beeldje voor beste vrouwelijke hoofdrol in een serie. En de makers van The Crown mochten de Golden Globe voor de beste dramaserie van het jaar in ontvangst nemen.
    John Lithgow is ook natuurlijk weer prima als Winston Churchi

    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 19-01-2017 om 18:05

  14. #39

    Standaard

    Ik ben gisteren begonnen met http://www.opnetflix.nl/hunting-brit...t-wanted/26877 . Hij is slechts 47 minuten (net op de helft i.v.m. gewone tv erna) maar hij is wel interessant hoe ze die mensen opsporen.

  15. #40

    Standaard Re:

    Nog een andere tip:



    Het is voor kinderen maar als volwassene is het ook leuk om te zien en je leert soms op Jip en Janneke-manier iets van bepaalde kunsten zoals ballet. De eend is mijn favoriet.

  16. #41

    Standaard

    A.D. the Bible continues (2015 tv) (al heet het op netflix dan weer A.D.Kingdom and empire)


    Als je de zoveelste verhaalversie van de Kruisiging van Jesus enz kan verdragen is de serie wel aardig geslaagd.Kon in ieder geval de 12 delen uitzitten.

    7.5

    enigste wat beetje tegen viel was het standbeeld van Galigula dat hadden ze wel beter kunnen maken .
    http://www.imdb.com/title/tt4074084/

  17. #42

  18. #43

    Standaard

    Ik zag laatst allerlei PBS-docu's op Netflix waaronder de geschiedenis van Selfridge. Best interessant.

  19. #44

    Standaard

    Prisoners (2013) Hugh Jackman

    Netflix -Mocht je de film nog niet eerder gezien hebben het blijft een goed gespeeld thrillertje

  20. #45

    Standaard

    Mediaconcern Disney stopt in 2019 met het plaatsen van nieuwe films op Netflix.

    De maker van kaskrakers als Cars, Frozen, Toy Story en Pirates of the Caribbean lanceert in plaats daarvan een eigen videoplatform waarop de films te zien zijn.

    Daarnaast komt Disney in 2018 met een nieuwe streamingdienst waarop 10.000 sportevenementen per jaar te volgen zijn. Deze dienst wordt gelanceerd onder het merk ESPN.

    Disney maakte dinsdagavond tevens kwartaalcijfers bekend. De mediagigant boekte in het tweede kwartaal een tegenvallende omzet van $14,2 miljard. Vooral de inkomsten van de televisieactiviteiten vielen tegen. De winst per aandeel bedroeg $1,58. Dat resultaat kwam wel overeen met de gemiddelde verwachting van analisten.

    Bron: telegraaf.nl http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_d...Netflix__.html

  21. #46

    Standaard

    Zul je zien dat Disney ook verder gaat snijden in optische media om mensen naar hun eigen streamingdienst te dwingen.
    En op die manier ben je overgeleverd aan de grillen van de streamingdiensten.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  22. #47
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Disney heeft weinig winst gemaakt en vooral door weinig televisie-inkomsten, vandaar dat ze het dan maar zelf gaan proberen. En ga er dan maar vanuit dat Nederland niet interessant genoeg is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #48

    Standaard

    Ik denk eerder dat het komt omdat Disney nooit echt voorstander is geweest van de optische fysieke media.
    Bij Laserdisc waren ze al niet echt aanwezig (veel Criterion en 3e media) aan DVD wilde Disney niet beginnen en kwam met DivX, en na die mislukking was het Warner die de eerste distributie DVD deed. Bij BD waren ze een later speler, evenals UHD. Maar veel belangrijker, nog steeds is niet alles wat op VHS is uitgebracht beschikbaar op de fysieke media.
    Bij Disney gaat alles om controle en bij streaming en VOD bepaalt Disney wanneer en hoelang de consument iets mag zien.... en zelfs niet meer mag zien...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Disney heeft weinig winst gemaakt en vooral door weinig televisie-inkomsten, vandaar dat ze het dan maar zelf gaan proberen. En ga er dan maar vanuit dat Nederland niet interessant genoeg is.
    "A man's got to know his limitations", ...

  24. #49

    Standaard

    Disney is zo groot dus die willen en kunnen dit gewoon in eigen beheer gaan doen.Ergens hoop ik dat al die stream diensten over de kop gaan want dan pakt dat voor de fysieke markt denk beter uit.

    Weg met die stream zooi !

    Ik was gisteren blij te horen dat er straks geen Disney meer is voor Netflix.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-08-2017 om 16:36

  25. #50

    Standaard

    Aanrader: Okja.
    Zoals vaker met een Bong Joon-ho film is het genreoverstijgende film, aandoenlijk, humoristisch, actie, drama, het zit er allemaal in.


Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •