Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 106 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard



    Wat overigens niemand schijnt op te merken, en dat is dat nu de Marvel Tv-serie een heeeeeeeeeeel stuk serieuzer/donkerder zijn en de flink doses (realistischer) geweld, naakt, vloeken, bloed e.d. bevat, maar wat verandert er na de ver-Disney-ing als de politiek correcte roze toverstok er overheen is gegaan ??????????????


    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Disney is zo groot dus die willen en kunnen dit gewoon in eigen beheer gaan doen.Ergens hoop ik dat al die stream diensten over de kop gaan want dan pakt dat voor de fysieke markt denk beter uit.

    Weg met die stream zooi !

    Ik was gisteren blij te horen dat er straks geen Disney meer is voor Netflix.
    "A man's got to know his limitations", ...

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Disney is zo groot dus die willen en kunnen dit gewoon in eigen beheer gaan doen.Ergens hoop ik dat al die stream diensten over de kop gaan want dan pakt dat voor de fysieke markt denk beter uit.

    Weg met die stream zooi !

    Ik was gisteren blij te horen dat er straks geen Disney meer is voor Netflix.
    Dat streamen verdwijnt en weer overgaat naar fysieke media gaat natuurlijk nooit meer gebeuren . Ik begrijp nog steeds niet waarom het of de één, of de ander moet zijn en niet allebei naast elkaar.
    En dat de series (Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage, Iron Fist, Defenders) op netflix verdwijnen, is ook niet zeker hoor, dat zal nog moeten blijken.

  3. #53

    Standaard

    Even een een algemene vraag over Netflix. Weet iemand of heeft iemand ervaring met of het mogelijk is om een abonnement op Netflix te wijzigen. Op dit moment staat Netflix op persoon A die het betaalt. Maar persoon B wil het abonnement overnemen (dus op zijn naam en via zijn creditcard) zodat de lijst met nog te kijken titels overeind blijft. Als persoon B zelf Netflix aanvraagt, is die lijst niet overdraagbaar volgens mij. Op de website zie ik alleen een chat-mogelijkheid om de vraag te stellen.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Even een een algemene vraag over Netflix. Weet iemand of heeft iemand ervaring met of het mogelijk is om een abonnement op Netflix te wijzigen. Op dit moment staat Netflix op persoon A die het betaalt. Maar persoon B wil het abonnement overnemen (dus op zijn naam en via zijn creditcard) zodat de lijst met nog te kijken titels overeind blijft. Als persoon B zelf Netflix aanvraagt, is die lijst niet overdraagbaar volgens mij. Op de website zie ik alleen een chat-mogelijkheid om de vraag te stellen.
    Volgens mij moet je het mail adres kunnen wijzigen in de account instellingen en ook je betaalmethode kun je daar aanpassen.

  5. #55

    Standaard

    Ik volg deze dagen Grand Design. Erg informatief om te zien hoe eigen bedachte huizen worden gebouwd.

  6. #56

    Standaard

    Cosmos a spacetime odyssey

    (docu cosmos en evolutie 13x episodes)

    en docu George Harrison living in the material world

    en Forbidden history 6 x epps.
    Laatst aangepast door vista-vision : 15-12-2017 om 10:30

  7. #57

    Standaard

    La Casa de Papel is een erg onderhoudende serie; gaat over een perfect voorbereide overval die de grootste ooit zou kunnen zijn.
    Maar.....let op: de serie bestaat uit 15 delen, alleen heeft netflix NL de laatste 2 delen er niet op staan. Dit omdat ten tijde van de aankoop de laatste twee delen nog niet uitgezonden waren. Hopelijk wordt dit snel rechtgebreid, want hoe het nu afliep was redelijk spannend.

  8. #58

    Standaard

    Ik heb hem ook gekeken Rogue en echt jammer dat de serie op deze manier voor Netflix gebruikers stopt. Heb hem toen ook maar niet aan WiW toegevoegd, omdat ik nog niet precies wist hoe het zat met 13 of 15 afleveringen. Nu heeft iemand hem wel toegevoegd met 13 afleveringen, zal dus wel gewijzigd moeten worden, al geven ze het bij invoeren van een serie aan dat dat later niet meer kan.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik heb hem ook gekeken Rogue en echt jammer dat de serie op deze manier voor Netflix gebruikers stopt. Heb hem toen ook maar niet aan WiW toegevoegd, omdat ik nog niet precies wist hoe het zat met 13 of 15 afleveringen. Nu heeft iemand hem wel toegevoegd met 13 afleveringen, zal dus wel gewijzigd moeten worden, al geven ze het bij invoeren van een serie aan dat dat later niet meer kan.
    Ik heb bij WiW al op het forum een verzoek ingediend om het aan te passen.
    En ik heb netflix gebeld, aangezien ik zag dat netflix spanje wel alle 15 delen had. Ze gaven aan dat ze de licentierechten per deel lopen en in dit geval hadden ze die blijkbaar nog niet voor Nederland voor de laatste 2 delen. Hij kon niet zien of ze wel eraan kwamen maar verwachtte dat wel.

    Persoonlijk vind ik het best een blunder van netflix.

  10. #60

    Standaard

    Tip: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Toys_That_Made_Us

    Het gaat over de geschiedenis van het speelgoed van Star Wars, Barbie en He-Man en G.I. Joe. Later komen er nog 4 afleveringen bij. Ik heb tot nu toe de eerste 2 afleveringen gezien en vond het erg interessant.

    Edit: even een vraag. Ik heb via de tv die 4K kan doorgeven mijn abonnement naar het hoogste omgezet. Hoe krijg je daar Ultra HD of 4K van Netflix? Is de instelling dat je kwaliteit op automatisch staat voldoende? Ik zag bij The Crown al een logo van Ultra HD en bij een andere serie al een teken van ik denk Dolby Vision.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    TEdit: even een vraag. Ik heb via de tv die 4K kan doorgeven mijn abonnement naar het hoogste omgezet. Hoe krijg je daar Ultra HD of 4K van Netflix? Is de instelling dat je kwaliteit op automatisch staat voldoende? Ik zag bij The Crown al een logo van Ultra HD en bij een andere serie al een teken van ik denk Dolby Vision.
    Zou automatisch moeten gaan. Op mijn Sony TV kan ik dit controleren via de info-knop. Je ziet dan 2160 staan en de bitrate 15.** MB/s. Voor HDR moet je als het goed is de televisie wel instellen.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Zou automatisch moeten gaan. Op mijn Sony TV kan ik dit controleren via de info-knop. Je ziet dan 2160 staan en de bitrate 15.** MB/s. Voor HDR moet je als het goed is de televisie wel instellen.
    Bedankt. Ik zal eens in de handleiding gaan duiken. Dat heb je met een nieuwe tv. Je moet alles nog achterhalen en waar nodig instellen.

  13. #63

    Standaard

    Netflix gaat nog een Nederlands produkt maken: https://delagarde.nl/eerste-nederlandse-netflix-original-in-de-maak/

    Edit: Tikfout hersteld
    Laatst aangepast door martwout : 11-07-2018 om 08:59

  14. #64

    Standaard

    Listen to me Marlon. (Marlon Brando docu bio audio tapes etc. - tip van mijn zus)

    8 op imdb

    https://www.imdb.com/title/tt4145178/

  15. #65

  16. #66

    Standaard

    Series: Happy!, Glow (net seizoen 2).
    Films: Free State of Jones, The Breadwinner.

  17. #67

    Standaard

    Als het goed is zie je links boven in het beeld bij de info van een Netflix film of serie gewoon UHD of 4K staan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Bedankt. Ik zal eens in de handleiding gaan duiken. Dat heb je met een nieuwe tv. Je moet alles nog achterhalen en waar nodig instellen.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Series: Happy!, Glow (net seizoen 2).
    Films: Free State of Jones, The Breadwinner.
    Glow is toch echt wel een aanrader. Het gaat over het opzetten van een programma op tv voor vrouwelijke worstelaars. Aansprekende karakters met een goede karakterontwikkeling, opvallend goede acteurs, genoeg humor en drama; probeer het eens.

    Nog een tip: Secret City, een 6 delige politieke serie uit Australië. Speciale vermelding voor Damon Herriman die de transgender Kim Gordon speelt; die acteerde zo goed dat we het moesten opzoeken of zij nu echt een transgender was . Seizoen 2 komt er in oktober 2018 aan.

  19. #69

    Standaard

    Het protest van een student leidt tot een regeringsschandaal dat persoonlijke en professionele consequenties heeft voor een van de taaiste journalisten – Harriet Dunkley (Anna Torv) – van Australië. Anna Torv Gaan jullie kennen uit Fringe.



  20. #70

    Standaard

    Titans een nieuwe DC serie, die in VS op streaming service DC Universe komt, wereldwijd via Netflix:

    https://www.ign.com/articles/2018/10...nternationally

  21. #71

    Standaard

    Gerucht: https://www.superguide.nl/nieuws/ger...-sNP3aLtKE0BL4

    Harry Potter zou op Netflix gaan komen.

  22. #72

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Uit het persbericht: "Daarnaast is Harry Potter in de wintermaanden populair om bekeken te worden. Rond de feestdagen zijn alle delen dan ook vaak te zien op televisie. Dat zal ook dit jaar vermoedelijk weer het geval zijn."

    NET5 zend ze op dit moment uit.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Uit het persbericht: "Daarnaast is Harry Potter in de wintermaanden populair om bekeken te worden. Rond de feestdagen zijn alle delen dan ook vaak te zien op televisie. Dat zal ook dit jaar vermoedelijk weer het geval zijn."

    NET5 zend ze op dit moment uit.
    Zou me ook verbazen, want deze zijn te streamen via iTunes, in 4k en dolby vision.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #75

    Standaard

    Ja en? Ze halen ze toch ook niet uit de winkel als ze op tv komen?

    De denkfout hier is dat Itunes is als TV en Netflix. TV en Netflix putten uit de zelfde licentie pool, Itunes niet! Itunes zit in de categorie films kopen en dat staat helemaal los.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •