Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 106 van 106 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    El Camino (film)

    Fans van Breaking bad zullen er vandaag wel op duiken. Het staat nu op Netflix Het is geloof ik een Jesse Pinkman follow up story

    https://www.want.nl/netflixs-el-cami...nieuw-verhaal/

  2. #102

    Standaard

    De miniserie Unbelievable is een absolute aanrader. Ook een erg nare serie, zou het niet nogmaals kijken, maar wel erg realistisch.
    De acteerprestaties laten de serie ook ver boven de middelmaat uitstijgen, Dever, Colette and Wever zijn zo goed.
    Niveau van True Detective seizoen 1, zo goed.

  3. #103

    Standaard

    Misschien is dit niet het juiste topic om dit te vragen, maar ik doe toch een poging.
    Mijn moeder denkt er aan om Netflix te nemen, maar heeft nog twijfels. Op dit moment kijkt ze voornamelijk naar de BBC (ze is Schots van origine) en andere Engels gesproken programma's op TV. Zelf heb ik geen Netflix dus kan haar weinig vertellen over het aanbod van Netflix-NL. Begrijp uit dit topic dat er dus meerdere Netflix-Zones zijn en vraag mij af hoe je die hier in NL krijgt of ga ik dan een niet legale kant op?

    Hoop dat iemand mij wil helpen. Alvast bedankt voor de moeite.


    Excuses, zie net met mijn slaapkop dat er naar het algemen topic wordt verwezen in post 1.
    Laatst aangepast door Koroshiya Ichi : 13-11-2019 om 08:18

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Misschien is dit niet het juiste topic om dit te vragen, maar ik doe toch een poging.
    Mijn moeder denkt er aan om Netflix te nemen, maar heeft nog twijfels. Op dit moment kijkt ze voornamelijk naar de BBC (ze is Schots van origine) en andere Engels gesproken programma's op TV. Zelf heb ik geen Netflix dus kan haar weinig vertellen over het aanbod van Netflix-NL. Begrijp uit dit topic dat er dus meerdere Netflix-Zones zijn en vraag mij af hoe je die hier in NL krijgt of ga ik dan een niet legale kant op?

    Hoop dat iemand mij wil helpen. Alvast bedankt voor de moeite.


    Excuses, zie net met mijn slaapkop dat er naar het algemen topic wordt verwezen in post 1.
    Hier kun je bijvoorbeeld alle content op Netflix NL zien:

    https://www.netflix-nederland.nl/

  5. #105

    Standaard

    Kijk, dit is wel fijn! Netflix sluit miljoenendeal met Ghibli

    Recent is er ook een korte film van David Lynch toegevoegd: What did Jack do?

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    21 juni het tweede seizoen van Dark en het belooft erg duister te worden.

    In aanloop naar (het laatste) seizoen 3, 27 juni, de dag van de apocalyps, toch maar seizoen 1 en 2 opnieuw aan het bekijken, ook vanwege de vele verhaallijnen en personages. Heb nu de eerste 8 afleveringen van seizoen 1 weer bekeken en ik moet zeggen, dat is bepaald geen straf. Een erg goeie serie en een echte aanrader voor iedereen die van mysteries houdt.

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •