Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 139 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Vraagje, ik heb net ergens (zeg lekker niet waar ) nog 1 exemplaar van dit pareltje zien liggen. Maar wel voor een ERG hoge prijs !
    Wat moet ik doen, toch kopen want deze DVD zien we nooit meer terug (of pas binnen 5 jaar of zo), of moet ik nog even wachten ?

  2. #77

    Standaard

    Ik zou hem kopen... Heb ik ook laatst gedaan (zag toevallig nog 4 exemplaren liggen bij de plaatselijke Blokker hier. Hij is echt de moeite waard! Ik betaalde €34,95... maar ik wilde hem graag hebben, dus gekocht.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door expo
    Vraagje, ik heb net ergens (zeg lekker niet waar ) nog 1 exemplaar van dit pareltje zien liggen. Maar wel voor een ERG hoge prijs !
    Wat moet ik doen, toch kopen want deze DVD zien we nooit meer terug (of pas binnen 5 jaar of zo), of moet ik nog even wachten ?
    Ik weet niet wat je verstaat onder een erg hoge prijs, maar ik heb hem voor 29,99 en 38,99 gezien.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Citaat Oorspronkelijk gepost door expo
    Vraagje, ik heb net ergens (zeg lekker niet waar ) nog 1 exemplaar van dit pareltje zien liggen. Maar wel voor een ERG hoge prijs !
    Wat moet ik doen, toch kopen want deze DVD zien we nooit meer terug (of pas binnen 5 jaar of zo), of moet ik nog even wachten ?
    Ik weet niet wat je verstaat onder een erg hoge prijs, maar ik heb hem voor 29,99 en 38,99 gezien.
    Nou voor dat soort prijzen zou ik toch maar eens goed rondshoppen om zeker te weten dat ie niet goedkoper te krijgen is. Ik kan me niet eens meer herinneren dat ik voor een 'normale' S.E. meer dan 30 euro heb betaald...

  5. #80

    Standaard

    gaat om €37.49 toch veel vind ik

    Update: Dankzij Diana heb ik em relatief goedkoop op de kop kunnen tikken. 100% de moeite waard zeg, wat een DVD !
    Maar toch weer straf dat ze enkele extra's serieus om zeep geholpen hebben met die kl*te nederlandse dub

  6. #81

    Standaard

    ik kan hem helaas echt nergens meer vinden (nog eentje bij de Blokker, uiteraard zwaar beschadigd)
    iemand nog een adres?

  7. #82

    Standaard

    Geen ander adres: ik zie hem ook nog regelmatig bij Blokker-vestigingen liggen. Bij de ene is soms wat minder beschadigt dan bij de andere. Het is echt een kwestie van zoeken denk ik. Hij is OOP dus gewoon in de winkel zul je hem verder nergens tegenkomen denk ik.

    Oh ja: je kunt misschien vragen of ze een wat betere versie 'achter de toonbank' hebben liggen. Je weet maar nooit...

  8. #83

    Standaard

    Er is indeed bijna niet meer aan te komen. Ik heb laatst de 1-disc versie maar bij de Blokker gehaald (minst beschadigde uitgezocht...).
    De 2-disc zie je echt niet meer, wat toch best behoorlijk irritant is. Ik wil B&B kijken zonder het nieuwe, irritante, tekeningen-die-afwijken-van-de-rest-van-de-film en een-andere-stem-hebbend-Beest lied kijken
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nandor
    De 2-disc zie je echt niet meer, wat toch best behoorlijk irritant is.
    Deze versie ben ik afgelopen vrijdag in Apeldoorn nog tegengekomen bij de plaatselijke Blokker en Toys-r-us.

  10. #85

    Standaard

    Een betoverende Disney-klassieker, werd het jaar van roulatie zelfs genomineerd voor de oscar voor de beste film , wat voor een animatie nog nooit was gebeurd, deze nominatie is volkomen terecht. Op DVD uitgebracht in een knappe dubbele-disc versie in een speciale uitvoering. Knappe kleuren-animatie en met oscars beloonde muziek en liedjes behoord dit tot het beste van wat de Disney-studio's op de markt hebben gebracht. Op deze DVD is gewoon niks op aan te merken , zelfs aan de verpakking is met aandacht aan gewerkt, verpakt in een mooie luxe-case.
    Zou zeggen indien je hem nog vind in deze uitvoering gewoon zonder twijfelen aanschaven en genieten van deze sublieme tekenfilm.
    Een dikke 10 waard als score!!
    liefhebber van de echt cinema en de echte grote klassiekers

  11. #86

    Standaard

    Leuke Disney film maar vind hem toch wel bij de wat mindere horen! Weet niet precies waar dat aan lag. Verhaal trok me wat minder!
    No one understands the demons world

  12. #87

    Standaard

    Supermooie film en super mooie dvd!

    echt toppie!
    I'm a dvd freak!!!!!!!!

  13. #88

    Standaard

    Eén van mijn favoriete Disney films in een prachtige dvd-uitgave! Ben blij dat ik deze nog aan mijn collectie heb weten toe te voegen.

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco Dubbeldam
    Eén van mijn favoriete Disney films in een prachtige dvd-uitgave! Ben blij dat ik deze nog aan mijn collectie heb weten toe te voegen.
    Waar is die Deluxe Edition dan nog te krijgen?

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bepgreet
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco Dubbeldam
    Eén van mijn favoriete Disney films in een prachtige dvd-uitgave! Ben blij dat ik deze nog aan mijn collectie heb weten toe te voegen.
    Waar is die Deluxe Edition dan nog te krijgen?
    Bij sommige Blokker-vestigingen (vaak wel erg beschadigd).

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door bepgreet
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco Dubbeldam
    Eén van mijn favoriete Disney films in een prachtige dvd-uitgave! Ben blij dat ik deze nog aan mijn collectie heb weten toe te voegen.
    Waar is die Deluxe Edition dan nog te krijgen?
    Bij sommige Blokker-vestigingen (vaak wel erg beschadigd).
    Ik heb hem inderdaad bij de Blokker gekocht (Amersfoort). In seal nog wel!

  17. #92

    Standaard belle en het beest deluxe

    Hoi,
    Ik ben zelf ook al bezig geweest om deze box te vinden, maar hier is de dvd gewoon niet meer te koop. Heeft iemand een tip voor mij of kan mij hieraan helpen???

  18. #93

    Standaard Re: belle en het beest deluxe

    Citaat Oorspronkelijk gepost door siena25
    Hoi,
    Ik ben zelf ook al bezig geweest om deze box te vinden, maar hier is de dvd gewoon niet meer te koop. Heeft iemand een tip voor mij of kan mij hieraan helpen???
    Wat bedoel je met hier? België?

  19. #94

    Standaard belle en het beest

    Nee met hier bedoel ik het westland, vlak bij den haag (sorry) . Ik heb overal naar rond gebeld of ben er langsgeweest, maar niemand heeft de box meer.

  20. #95

    Standaard

    Deze uitgave is lastig aan te komen en daarnaast ook nog een prijzig. Heb hem zelf begin dit jaar kunnen kopen van iemand en ben er erug blij mee. Blijft een echte disney klassieker en deze uitgave bewijst dat disney weet hoe je dvdtjes voor de kleine en grote kinderen in elkaar moet zetten :wink:
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  21. #96

    Standaard

    Na lang zoeken heb ik toch nog de box van Belle en het Beest gevonden. Ben er helemaal blij mee. Ik vind dit 1 van de beste walt disney films aller tijden.

  22. #97

    Standaard

    Mensen, ik heb de R2NL van Belle en het Beest Dexux 2-disc te ruil tegen de R1 US Platinum Edition (indien de slipcase nog in goede staat is).

    PM me maar

  23. #98

    Standaard

    vandaag de 2 disc SE van Belle en het beest aan mijn collectie toegevoegd.
    Het gaat hier dus om de oop digipack. :wink:

    Ik heb er nog eentje in plastic bij mijn lokale blokker kunnen vinden.
    Gezien iedereen zegt dat hij niet meer te leveren is maar snel aangeschaft. :wink:

    Pracht van een film overigens.
    :wink:

  24. #99

    Standaard

    Weet iemand waar ik nog aan zo'n mooie deluxe box van Belle en het Beest kan komen?? Heb al een paar keer zie liggen bij de Blokker maar die was beschadigd
    So Join The JoyRide

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joyrider
    Weet iemand waar ik nog aan zo'n mooie deluxe box van Belle en het Beest kan komen?? Heb al een paar keer zie liggen bij de Blokker maar die was beschadigd
    Misschien heb je kans dat ze ergens achter in hun magazijn nog een gesealde hebben.

    Tijden bij een blokker bij mij in de buurt gelegen, ga donderdag eindelijk eens kijken ervoor, ligt die er niet meer.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •