Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 127 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Teenage Mutant Ninja Turtles - The Movie

    het zal jullie wel bekend zijn dat deel 2 en 3 uitgekomen zijn van deze "Top" film, maar deel 1 is nog nergens te spotten op regio 2... en daar gaat het mij eigenlijk om, jeugdsentiment he

    Weet iemand hier iets meer over.

    Tim.

  2. #2
    Dane
    Guest

    Standaard

    Ik zit er ook al heel lang op te wachten, maar ik denk en hoop dat aangezien alleen deel 2 en 3 uit gekomen zijn er een S.E. ofzo in de maak is van deel 1 en dat zou natuurlijk geweldig zijn.

    Elwood.

  3. #3

    Standaard

    lijkt mij ook wel ok eigenlijk, SE met een (plastic/rubber) schilpadschild als hoes
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  4. #4
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charleybaak
    lijkt mij ook wel ok eigenlijk, SE met een (plastic/rubber) schilpadschild als hoes
    Dat zou echt super zijn! of een limted edition masker van shredder erbij...

    Elwood.

  5. #5

    Standaard

    Of gewoon een box set?
    With great powers comes great responsibility - Uncle Ben - Spiderman

  6. #6
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lieshout84
    Of gewoon een box set?

    Dat zou idd eigenlijk wel het mooiste zijn, alle 3 de delen in een keer, deel 3 is wel het minst leuk van allemaal maar wel leuk om ook te hebben natuurlijk

    Elwood.

  7. #7

    Standaard

    ik wil die dvdtjes eigenlijk ook gewoon hebben ja,alleen hopen dat zon box niet meer als 55 euro of zo gaat kosten...

    om die reden heb ik robocop nog steeds niet gekocht,vind t voor t geld niet waard.

    groeten,niels

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lieshout84
    Of gewoon een box set?
    Is volgens mij niet mogelijk omdat de rechten bij verschillende uitgevers liggen......
    Anders hadden ze die box waarschijnlijk al lang uitgebracht en niet alleen deel2+3.......

  9. #9

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Turtles rules, ik heb deel 1 op regio 1, en deel 2 op regio 2

    Deel 3 vond ik het niet waard om te kopen.

  12. #12
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    ik wil die dvdtjes eigenlijk ook gewoon hebben ja,alleen hopen dat zon box niet meer als 55 euro of zo gaat kosten...

    om die reden heb ik robocop nog steeds niet gekocht,vind t voor t geld niet waard.

    groeten,niels
    Bij DVDZone2 kost de Robocop trilogy slechts 29,99 euro !!!!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop


    Bij DVDZone2 kost de Robocop trilogy slechts 29,99 euro !!!!
    en € 25 bij play. Heb je alleen geen nederlandse ondertitels
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  14. #14

    Standaard

    en als je geen creditcard hebt zoals ik dan kost ie gewoon een euro of 60...
    maar back on topic,niemand weet dus of er een regio2 bestaan van turtles ?

    groeten,niels

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    bij de frs liggen 2&3 voor €15,99, nl'se subs
    jah maar die wil ik juist niet ik wil 1

  17. #17

    Standaard

    ik zou zo'n 3 dvd set box ook wel zien zitten. maar wel alles op regio 2. met nl sub. maar ja, het zal er wel niet van komen......
    Because i rock does not mean i'm made from stone !

  18. #18

    Standaard

    Bij deze een tip,want een 3dvdbox zal er echt niet komen,bij play.com kun je de teenage mutant ninja turtles 2 dvdpack kopen,betreft deel 2 en 3 voor zo'n 23 euro.

    En ze zijn voorzien van NL subs....

    Ik heb 'm zojuist bestelt.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S.
    Bij deze een tip,want een 3dvdbox zal er echt niet komen,bij play.com kun je de teenage mutant ninja turtles 2 dvdpack kopen,betreft deel 2 en 3 voor zo'n 23 euro.

    En ze zijn voorzien van NL subs....

    Ik heb 'm zojuist bestelt.
    super tip. heeft deze zaak ook een winkel ? en zijn ze regio 2 ? via het internet bestellen doe ik alleen als je niet verplicht bent via een visa kaart te betalen. die heb ik niet, en zal ik nooit nemen ook.
    Because i rock does not mean i'm made from stone !

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door music_maniac1965


    super tip. heeft deze zaak ook een winkel ? en zijn ze regio 2 ? via het internet bestellen doe ik alleen als je niet verplicht bent via een visa kaart te betalen. die heb ik niet, en zal ik nooit nemen ook.
    Dan heb je pech denk ik
    HUP NAC

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door music_maniac1965


    super tip. heeft deze zaak ook een winkel ? en zijn ze regio 2 ? via het internet bestellen doe ik alleen als je niet verplicht bent via een visa kaart te betalen. die heb ik niet, en zal ik nooit nemen ook.

    Das dan jammer , aangezien play.com relatief goedkoop is, geen verzendkosten en altijd goede service

    Nu maar hopen dat BoB morgen komt


  22. #22

    Standaard

    super tip. heeft deze zaak ook een winkel ? en zijn ze regio 2 ? via het internet bestellen doe ik alleen als je niet verplicht bent via een visa kaart te betalen. die heb ik niet, en zal ik nooit nemen ook.
    Deze dvd's zijn inderdaad r2,Als je nooit een Visa kaart etc gaat nemen zul je ook nooit wat kunnen bestellen uit het buitenland.

  23. #23

    Standaard

    Is er nu werkelijk niemand die de Turtles deel 1 heeft?

    door heel deze thread wordt ik steeds ongeduldiger,ik wil dat ding gewoon hebben!

    niemand een 'solid lead?'

    groeten,niels

    applesauce bitch!

  24. #24

    Standaard

    Heren, ik weet dat het een beetje Off-topic is maar hebben jullie ook gehoord dat er een nieuwe turtles film aan gaat komen, geregiseerd door, jawel, John Woo!!!! lijkt me leuk!
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Menno Hagendoorn
    Heren, ik weet dat het een beetje Off-topic is maar hebben jullie ook gehoord dat er een nieuwe turtles film aan gaat komen, geregiseerd door, jawel, John Woo!!!! lijkt me leuk!
    kewl...
    ik was die schildpadden haast vergeten
    terwijl ik tmht1 volgens mij nog in de bios heb gezien, when i was young

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •