Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 127 worden weergegeven.
  1. #51
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Vandaag binnengekregen; de R2 editie van play.

    http://www.play.com/play247.asp?page...7704&p=57&g=72
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr
    Vandaag binnengekregen; de R2 editie van play.

    http://www.play.com/play247.asp?page...7704&p=57&g=72
    Is deze niet de horribly cut versie waar [spoiler:d85ae13e2b]Shredder op het einde na alles overleeft te hebben van het dak de container inrent?[/spoiler:d85ae13e2b]
    Dat moet zoooo lame zijn geweest...

    Ik heb de R1 versie laatst geïmporteerd, super film!
    Veel beter dan ik me kon herinneren!
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  3. #53

    Standaard

    Wat is dan het verschil met de uncut versie? Ik ken alleen maar het einde waar Shredder [spoiler:397a9af788]inderdaad de container invalt terwijl Splinter hem nog probeerde te redden en Casey Jones dan whoops de malen knop indrukt[/spoiler:397a9af788].
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  4. #54

    Standaard

    Voor zover ik weet is er maar 1 versie van de eerste Turtle film. Zowel de DVD uit de US, uit de UK en de VHS uit 1990 zijn het zelfde. Ik heb ook nog nooit gehoord van een scene waarin Shredder op het einde na alles overleeft te hebben van het dak de container inrent.

  5. #55

    Standaard hallo

    Ik wil zou graag hebben turtles cartoon box
    Jammer iedereen niks gehoor
    Mss wel vindt ebay ofzo
    ik hopen dat zal komen turtles deel 1
    Ik heb turtls deel 2 en 3 op dvd

  6. #56

    Standaard

    ...
    How did yóu get back here?
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje
    Wat is dan het verschil met de uncut versie? Ik ken alleen maar het einde waar Shredder [spoiler:7253f92ad6]inderdaad de container invalt terwijl Splinter hem nog probeerde te redden en Casey Jones dan whoops de malen knop indrukt[/spoiler:7253f92ad6].
    Uit de UK versie zijn alle scenes waar de Nunchaku's in voorkomen eruitgehaald.
    Zonde aangezien Michelangelo erg mooie scenes had.
    [spoiler:7253f92ad6]Op het einde gebruikt Splinter ook een Nunchaku om Shredder te verslaan.[/spoiler:7253f92ad6] Helaas sneuvelde deze scene ook en [spoiler:7253f92ad6]rent Shredder in de UK versie gewoon de afvalbak in[/spoiler:7253f92ad6]
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  8. #58

    Standaard

    Dus dan zie je Mikey alleen maar slaan en schoppen? Wat lame, die scene met die Nunchaku's battle in April's huis is juist zo bruut.
    Ben ik ff blij dat ik die gewoon op mijn versie heb.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lagomorph
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje
    Wat is dan het verschil met de uncut versie? Ik ken alleen maar het einde waar Shredder [spoiler:9f0f50767a]inderdaad de container invalt terwijl Splinter hem nog probeerde te redden en Casey Jones dan whoops de malen knop indrukt[/spoiler:9f0f50767a].
    Uit de UK versie zijn alle scenes waar de Nunchaku's in voorkomen eruitgehaald.
    Zonde aangezien Michelangelo erg mooie scenes had.
    [spoiler:9f0f50767a]Op het einde gebruikt Splinter ook een Nunchaku om Shredder te verslaan.[/spoiler:9f0f50767a] Helaas sneuvelde deze scene ook en [spoiler:9f0f50767a]rent Shredder in de UK versie gewoon de afvalbak in[/spoiler:9f0f50767a]
    Maar deze veranderingen zijn waarschijnelijk alleen te zien op de VHS uit 1990? Op deze UK dvd uit 2003:
    ,
    staat de orginele versie. Dus met nunchaku's en met Splinter die Shredder met de Nunchaku beet houdt voordat hij de vuilnisbak invalt.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Judge_Dredd
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lagomorph
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje
    Wat is dan het verschil met de uncut versie? Ik ken alleen maar het einde waar Shredder [spoiler:951d369707]inderdaad de container invalt terwijl Splinter hem nog probeerde te redden en Casey Jones dan whoops de malen knop indrukt[/spoiler:951d369707].
    Uit de UK versie zijn alle scenes waar de Nunchaku's in voorkomen eruitgehaald.
    Zonde aangezien Michelangelo erg mooie scenes had.
    [spoiler:951d369707]Op het einde gebruikt Splinter ook een Nunchaku om Shredder te verslaan.[/spoiler:951d369707] Helaas sneuvelde deze scene ook en [spoiler:951d369707]rent Shredder in de UK versie gewoon de afvalbak in[/spoiler:951d369707]
    Maar deze veranderingen zijn waarschijnelijk alleen te zien op de VHS uit 1990? Op deze UK dvd uit 2003:
    ,
    staat de orginele versie. Dus met nunchaku's en met Splinter die Shredder met de Nunchaku beet houdt voordat hij de vuilnisbak invalt.
    Ik heb het even opgezocht op IMDB:

    The depiction of chainsticks on screen was rarely allowed in the UK, so the movie was heavily cut or reframed to remove every last trace of them for its original theatrical exhibition. In 2003 all these cuts were waived by the BBFC due to changed guidelines.
    Dan had ik dus wel de UK versie kunnen halen, heeft ook een mooiere hoes!
    Alleen dat the movie is zonde! :S
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  11. #61

    Standaard

    Op de VHS die ik heb staat ook de originele versie. Raar allemaal. Heb nooit een andere versie gezien. Zou ik wel eens willen zien. Zonde dat deze niet uitgekomen is bij ons.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre
    Op de VHS die ik heb staat ook de originele versie. Raar allemaal. Heb nooit een andere versie gezien. Zou ik wel eens willen zien. Zonde dat deze niet uitgekomen is bij ons.
    Houdt er rekening mee dat deze versie alleen in de UK uit is gekomen.
    Nunchakus mochten toen niet in de bioscoop of op tv schermen vertoond worden.
    Daarom zijn ze ook uit de oude cartoonseries gehaald.
    Die engelsen kregen echt een zwaar tekort aan Michelangelo! XD
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  13. #63

    Standaard

    OMG, en wat was de reden voor die deleted scénes?
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre
    OMG, en wat was de reden voor die deleted scénes?
    Nunchaku's!
    Die krengen zijn dus illegaal in de UK, ook om ze op tv of in de bios te laten zien!
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  15. #65

    Standaard

    yo kan iemand mij an deel 1 regio 2 uk helpen?

  16. #66

    Standaard

    Heb net gezien op www.video-palace.com dat deze film zou verschijnen op dvd op 24 april voor € 7.75. weet niet of hun bericht klopt, daarom dat ik vraag weet iemand hier iets over ?

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Heb net gezien op www.video-palace.com dat deze film zou verschijnen op dvd op 24 april voor € 7.75. weet niet of hun bericht klopt, daarom dat ik vraag weet iemand hier iets over ?
    Bij www.dvdoutlet.nl staat hetzelfde.

  18. #68

    Standaard

    :razz: Hoop echt dat dit waar is, want deze wil ik graag op dvd :razz:

  19. #69

    Standaard

    Dat wordt dan een mooi verjaardagscadeau.

  20. #70

    Standaard

    Dat zou wel kicke zijn. Ga em gelijk kopen dan.

    Maar deze film verdiend wel een special edition.

  21. #71

    Standaard

    Is er al meer informatie over deze release? Want hij zou volgende week woensdag verschijnen.

  22. #72

    Standaard

    Ik kan er geen informatie over vinden. En ik weet ook niet wie de DVD uitbrengt.

  23. #73

    Standaard

    Morgen normaal de release van Teenage Mutant Ninja Turtles, hoop dat dit waar is

  24. #74

    Standaard

    Vandaag dan gekocht aan €7,75 en de DVD wordt uitgegeven door DFW.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Vandaag dan gekocht aan €7,75 en de DVD wordt uitgegeven door DFW.
    Yep, vandaag ook gekocht

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •