Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 34 van 34 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Nou maar hopen dat de S.E. die in NL uitkomt ook zo mooi is als de Amerikaanse versie
    Maakt mij niet zoveel uit, anders bestel ik hem wel in Amerika

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Nou maar hopen dat de S.E. die in NL uitkomt ook zo mooi is als de Amerikaanse versie
    Maakt mij niet zoveel uit, anders bestel ik hem wel in Amerika
    Ik hoop dat ze het net in NL net als PH (deluxe versie)uitbrengen 8) Die was volgens mij hetzelfde als de Amerikaanse versie. Anders neem ik ook de R1 versie.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Ik hoop dat ze het net in NL net als PH (deluxe versie)uitbrengen 8) Die was volgens mij hetzelfde als de Amerikaanse versie. Anders neem ik ook de R1 versie.
    PH?

  4. #29

    Standaard

    Ik denk dat ie Pearl Harbor bedoeld.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F.
    Ik denk dat ie Pearl Harbor bedoeld.
    Niet een film waar ik meteen op zou komen Zat al te denken aan Parry Hotter en Pord of the Hings en dat soort dingen, maar dit zal hem zijn inderdaad, bedankt

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F.
    Ik denk dat ie Pearl Harbor bedoeld.
    Niet een film waar ik meteen op zou komen Zat al te denken aan Parry Hotter en Pord of the Hings en dat soort dingen, maar dit zal hem zijn inderdaad, bedankt
    Ik bedoelde idd Pearl Harbour. De 4 disc versie was volgens mij bijna identiek aan de R1 editie. Dus daarom hoop ik dat Roger Rabitt ook zo wordt uitgebracht in NL als de mooie Amerikaanse editie
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  7. #32

    Standaard

    zou mooi zijn ja

  8. #33

    Standaard

    Niet helemaal, dus... de Benelux-versie wordt in een groen hoesje gestoken (?), geen audiocommentaar , geen dts, geen split-screen comparison en waarschijnlijk ook niet thx-approved. De bonusdisc zal geen Nederlandse ondertiteling hebben, alhoewel de meeste extra's ook nog's op het eerste schijfje staan en daar wel ondertiteld zijn. Hoe dit komt ? De tweede schijf was oorspronkelijk enkel voor de Franse markt voorzien maar Buena Vista Benelux heeft deze op het laastse moment ook aan de Benelux-editie toegevoegd.
    Mmmm...dan toch maar de us-editie

  9. #34

    Standaard

    Als ik het zo lees is het me duidelijk welke versie ik moet hebben. Superhoesje in de VS!! En de PH is idd een strakke uitgave, dus ga hem lekker daaro bestellen!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •